• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    Stiles schreef:
    Alessandra Phoebe Mercer
    Net als ik de dansvloer op wil lopen knalt er een jongen tegen me op. Ik wankel voor een paar seconden en moet me aan zijn arm vasthouden om niet op de grond te vallen. 'Ho sorry,' verontschuldigt hij zich met een lichte blos op zijn wangen. 'Ik ben Jayson. Kan ik je misschien wat drinken aanbieden?' glimlacht hij dan.
    Ik tuit bedenkelijk mijn lippen en kijk de jongen onderzoekend aan. Uiteindelijk haal ik mijn schouders op. 'Waarom ook niet,' antwoord ik waarna ik een glimlach op mijn gezicht tover en een hand door mijn honingblonde lokken haal.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brain Everret Jones

    "Ik ben net 4 dagen 19 geworden." ik kijk op en zie Julliët leuk glimlachen.
    "En jij? Hoe oud ben je?" vraagt ze en ik grinnik even. "Net... even denken... zesentwintig weken twintig." ik neem nog een slok van de coktail. Hij is al snel op en ik bestel er nog een. Al snel drink ik van de nieuwe. Ze zijn echt zo perfect van smaak, zo lekker. Ik sluit mijn ogen even en geniet van de smaak. Dan kijk ik Julliët weer aan. Ze heeft vooral mooi haar, en die ogen... Ook wel mooi. Opnieuw glimlach ik naar haar. Het is een gewoonte als ik mensen net ken, naar ze te glimlachen. Alleen bij haar glimlach ik toch wel iets anders.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “Ooh, stoor ik?” Ik fronste even, aangezien het niet de stem van Darryll was en ik draaide mijn hoofd om. Het was zijn neef, waardoor ik grinnikte. “Eigenlijk wel,” antwoordde ik eerlijk en keek even naar Darryll, om daarna weer naar de jongen te kijken. “Darryll… G… willen jullie the master bedroom even gebruiken?” De kaak van Darryll verstrakt even waardoor ik er plagerig overheen streel met mijn vingertoppen, maar daarna weer naar Jason kijk.
    “Jason. Dat hoef je me niet te vragen, ik weet de weg dankje,” Zijn stem klonk opeens dodelijk kalm en ik grinnikte, omdat ik wist dat hij zijn neefje het liefst wilde afschieten nu. Ach ja, familie… “Weet je het zeker?” Jason grijnsde. Zo gaat de woordenwisseling even door als hij opeens grijnzend wegloopt. “Sorry voor dat…” Zijn handen legde hij weer terug op mijn heupen en gelijk draaide ik me weer naar hem toe, ik had zijn aanraking wel gemist. “Dit penthouse is inderdaad heel erg interessant,” zei met een zwoele stem en ik kon niets anders dan hem gelijk geven, waardoor ik grijnzend mijn blik af liet zakken naar zijn lippen, maar vervolgens glimlachend mijn hoofd schudde.
    Soms vraag ik me af waarom ik zo losbandig en vrij kan zijn, het me niets kan schelen, maar na een enkele seconde had ik al genoeg van de gedachten en verzette deze weer uit mijn hoofd. Zwoele, plagerige kusjes drukte ik op zijn kaak en ik deed mijn handen weer terug onder zijn shirt. Ik zou best toegeven dat ik hem wilde kussen, maar ik zou het niet zelf beginnen, om de doodsimpele reden dat ik dit spelletje wilde winnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jayson Nathan Carlson

    Het meisje tuit haar lippen. 'Ach waarom ook niet' zegt ze. Ik glimlach en kijk haar aan. 'Kom.' Ik neem
    haar rustig mee naar de bar en pak twee cocktails. 'Alsjeblieft en nogmaals sorry' zeg ik. Ik kijk even rond omdat ik net tegen iemand was aangelopen dus nog niet alles had gezien. Ik glimlach naar het meisje. Ze zag er echt goed uit. 'Hoe heet je?' vraag ik nieuwsgierig. 'Z'on mooi meisje heeft vast een prachtige naam' zeg ik en knipoog eventjes naar haar. Ik neem een slok van mijn cocktail die heerlijk proeft.


    ~

    Darryll Wade
    Ik voel haar lippen even tegen mijn kaaklijn. Blijkbaar zijn Alleshia en ik beiden te koppig om toe te geven. Ik kijk haar even geamuseerd aan en laat mijn handen naar haar billen glijden, just for fun.
    Ik wil het nog niet toegeven om haar te kussen en zij had blijkbaar hetzelfde idee. Maar oef, als ik haar kus, als het zover kom. Damn Vuurwerk! De spanning die er tussen ons is, is erg hoog geworden en ik ben ook behoorlijk opgewonden geworden. Dat was allemaal haar schuld. En de Alcohol ook wel eigenlijk.
    "Alleshia" zeg ik zacht. "je vind dit penthouse zo interesant toch?" Ik grijns even verleiderlijk en haal mijn wenkbrouw even op. "Hoezo vind je dat zo interesant?" Ik geef een speels kneepje in haar kont. Als dit gesprek niet snel veranderde...had ik geen gespreks onderwerp meer..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Moet van de computer af, misschien vanavond laat dat ik op de DS kom ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Julliet Elisabeth Day
    Ik zie Brian nadenken. 'Net... Even denken... Zesentwintig weken,' zegt Brian dan. En ik lach er even om. 'Dat is toch nog wel ouder dan ik.' Brian neemt nog een slok van zijn drinken. En al gauw is zijn drinken op. Hij bestelt nog een nieuwe waar ik om moet grijnzen. Volgens mij begint hij de smaak te pakken te krijgen. Ik zie hoe hij zijn ogen sluit en geniet van zijn cocktail en ik lach naar hem. En dan kijkt hij weer naar mij. Ik sla met een lach mijn ogen neer. 'Volgens mij vindt je deze cocktails erg lekker,' zeg ik dan. En ik kijk weer naar hem op. Ik doe een pluk haar achter mijn oor. En ik neem nog een slok. Dan is mijn cocktail ook al weer op. 'Helaas.. Hij is op,' zeg ik ietwat teleurgesteld. Dan lach ik en zeg: 'Misschien dat ik er zo nog wel eentje neem.' en ik kijk weer Brian aan. Eerder Mister Goodlooking. En ik grinnik even. 'Ach, daar wacht ik nog wel even mee. Anders lijk ik een zuiplap,' en ik lach even naar Brian. Ik heb er al 4 op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alessandra Phoebe Mercer
    'Kom,' glimlacht de jongen.
    We lopen naar de bar waar hij twee cocktails pakt en één er van aan mij geeft.
    'Alsjeblieft en nogmaals sorry'.
    Ik haal mijn schouders op en neem een slokje van de cocktail. Normaal gesproken ben ik er niet zo'n fan van maar ik moet toegeven dat deze erg lekker is.
    'Hoe heet je?' vraagt de jongen.
    Net als ik wil antwoorden praat hij al verder.
    'Zo'n mooi meisje heeft vast een prachtige naam,' knipoogt hij.
    Langzaam trek ik een wenkbrauw op. Even overweeg ik expres een lelijke naam te geven, gewoon om zijn reactie daarop te zien maar uiteindelijk besluit ik zijn vraag te negeren.
    'Daar kom je nog wel achter,' antwoord ik. 'Hoe heet jij?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Ik grinnik zachtjes wanneer ik zijn handen op mijn billen voel. Toch blijf ik plagend doorgaan met kusjes te geven op zijn kaak en vervolg mijn weg naar zijn nek.
    “Alleshia,” Zijn stem was zacht. “je vindt dit penthouse zo interessant toch?” Ik stopte even kusjes in zijn nek te drukken en keek hem aan. Hij had een verleidelijke grijns op zijn gezicht en haalde even zijn wenkbrauw op. “Hoezo vind je dat zo interessant?” Ik had een idee, maar dat was eerst om serieus terug te antwoorden en kijken hoe hij erop zou reageren, echter toen ik een speels kneepje in mijn kont voelde, grijnsde ik en liet mijn handen wat over zijn gespierde buik glijden, waarna ik langzaam richting de rand van zijn broek ging, maar hier bleef.
    Gewaagd en met een speels grijnsje antwoordde ik: “Vanwege de cocktails natuurlijk,” Ik meende er tuurlijk geen flikker van en dat wist Darryll ook wel, maar de spanning die er tussen ons hing was zo groot dat ik er wel een grapje van moest maken. Ik was benieuwd naar zijn antwoord.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    Alleshia blijft kusjes op mijn kaaklijn drukken en gaat zelfs even door naar mijn nek waardoor ik een kreun onderdruk. Niet hier!! Ik voel Alleshia haar handen over mijn buik glijden en bij mijn broekrand stopt ze, waar ze blijfr. "Vanwege de cocktails natuurlijk"
    Ik grijns breed om Alleshia haar antwoord. "Dat is een ding wat mijn neef wél goed kan" antwoord ik met een grinnik. Ik zie dat mijn zusje van achter de bar me een doordringende blik werpt. Een blik dat zegt; Niet hier! Je kan heus wel even weg voor wat sex, het feest stopt niet. Die blikken gaf ik haar ook altijd, al wilde ik liever niet dat ze sex had, maar hé, ze is 21, wat kan ik zeggen?
    "Dus Alleshia.." zeg ik zacht en zwoel. "Zal ik je een rondleiding geven?" vraag ik met een verleiderlijke stem en kijk haar even uitdagend aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “Dat is een ding wat mijn neef wél goed kan,” antwoord hij met een grinnik en hij keek naar iets dat achter me was, maar ik lette er niet op. Ik had er geen zin in om me weer om te draaien.
    “Dus Alleshia…” zegt hij dan zacht en zwoel, waardoor er een rilling door mijn lichaam ging en ik knipper even met mijn ogen door dat. “Zal ik je een rondleiding geven?” vroeg hij met een verleidelijke stem en keek me even uitdagend aan.
    Het zal vast geen gewone rondleiding zijn, dacht ik grijnzend, terwijl ik mijn handen onder zijn shirt vandaan haalde en bij zijn broeksrand vandaan. “Sure,” Ik knipoogde plagerig en zette een stap achteruit terwijl ik nog steeds oogcontact hield. “Als je maar bij mijn favoriete kamer begint,” Grijnsde ik en ik haalde mijn hand door mijn lange, donkere haarlokken terwijl ik verleidelijk een haarlok rond mijn vinger strengelde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    "Sure" Alleshia knipoogt plagerig en stapt wat achteruit. Ik stap van de barkruk af. "Als je maar bij mijn favoriete kamer begint" Ze grijnst, haalt haar han door haar lange donkere haarlokken en strengelt er een rond haar vinger.
    Ik grijns haar even, met mijn hand op haar rug leid ik haar naar de gang. In de gang ga ik achter haar staan en leg mijn handen even op haar heupen terwijl ik erg dichtbij sta. "Wat is jou favoriete kamer dan?" Fluister ik zwoel in haar oor terwijl ik mijn lippen er erg dichtbij houd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij grijnst even, leid me met zijn hand op mijn rug naar de gang. Wanneer we in de gang stonden, ging hij achter me staan en legde zijn handen weer op mijn heupen. Hij stond erg dichtbij en ik legde mijn handen op die van hem terwijl ik deze over zijn handen en armen liet strelen.
    “Wat is jouw favoriete kamer dan?” Fluisterde hij zwoel in mijn oor terwijl zijn lippen erg dichtbij er zijn, waardoor ik mijn haar aan de kant deed en deze actie mijn nek ontblootte. “Ik dacht dat jij dat wist, met de slaapkamer-fout,” Glimlachte ik ondeugend, terwijl ik wat naar achter tegen hem aan leunde en zo weer een kusje op zijn kaak plaatste.
    “Of is dat niet zo belangrijk? Dan moeten we misschien weer teruggaan,” Grinnikte ik en keek hem even plagend aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    Ze heeft haar handen op die van mij gelegd, en toen ik in haar oor flusisterde ontblootte ze haar hals. Ik moet toegeven dat ik moeite had om er geen kus op te drukken. "Ik dacht dat jij dat wist, met de slaapkamer fout. Of is dat niet zo belangrijk? Dan moeten we misschien weer teruggaan" Ze drukt een kusje op mijn kaak en kijkt me even plagend aan.
    Ik grijns breed en druk een kusje op haar hals. Aangezien mijn handen nog steeds op haar heupen liggen duw ik haar een stukje naar voren en open uiteindelijk een deur. Er komt een grote kamer tevoorschijn die grotendeels zwart-wit is ingericht met een groot tweepersoonsbed "Deze kamer bedoelde je toch?" vraag ik verleiderlijk als ik de deur achter me gesloten heb en grijns een beetje,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij zei er niets op, maar grijnsde enkel breed en drukte een kusje in mijn hals. Hij duwde me een stukje naar voren en opende uiteindelijk een deur, waarna ik er grijnzend naar binnen liep en een grote kamer tevoorschijn kwam. Deze was grotendeels zwart-wit ingericht en met een groot tweepersoonsbed die mijn aandacht gelijk had.
    “Deze kamer bedoelde je toch?” vroeg hij verleidelijk als hij de deur achter zich had gesloten en grijnsde, waardoor ik dat overnam en ook een grijns op mijn gezicht te vinden was. Ik liep achteruit een paar stappen en een zwoele blik kwam er in mijn ogen wanneer ik me omdraaide en extra met mijn heupen bewoog terwijl ik naar het bed liep en hierop ging liggen.
    “Ja, volgens mij is deze kamer het ja…” Ik grinnikte en keek hem uitdagend aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.