• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    Nidiot schreef:
    [Naar wie kan Anthony toe?]


    [Nuria is alleen:) Ze staat bij de bar]


    ~

    [oke, dan komt hij eraan ;3]

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Zuchtend draaide ik mij bierglas rond in mijn handen en keek nog eens rond.
    Meteen bleef mijn blik handen bij een meisje aan de andere kan van de bar. Ze was minstens een kop kleiner als mij, maar dat maakte haar niet minder knap. Snel liet ik mijn blik nog een keer over de zaal glijden maar iedereen leek bezig te zijn. ik sotnd op en liep naar het meisje toe. 'Dansen?' Viel ik meteen maar met de deur in huis.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 13:54 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Julliët Elisabeth Day
    'Ach joh, zo' zuiplap ben je niet als je er nog een neemt,' lacht hij. Hij neemt nog een slok van zijn cocktail. 'Neem anders de rest van mijne?' zegt hij. En hij houdt zijn glas voor. Dan gaat hij zitten, hij heeft het glas voor me neergezet. Ik glimlach naar hem. 'Dankje,' zeg ik dan. En ik neem zijn glas aan. Als die op is bestel ik gewoon voor ons beiden een nieuwe cocktail. Zoveel alcohol zal er wel niet in zitten. 'Waar kom je eigenlijk vandaan?' vraagt Brian dan. Hij veegt een lok achter mijn oor, zijn hand gaat langs mijn wang. En ik glimlach naar hem en bijt even op mijn lip. 'Ik kom van drie straten hierachter. Ik weet niet of je het kent?' en ik kijk even naar hem. Ik neem een slok van mijn nieuwe cocktail. 'En jij komt waarvandaan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alessandra Phoebe Mercer
    'Ik ben goed in breakdance en ook wel een beetje hiphop,' antwoordt Jayson.
    Ik kijk hem bedenkelijk en onderzoekend aan.
    'Bewijs maar eens of je goed bent ik breakdance,' zeg ik na een korte stilte. 'Als ik het goed genoeg vind vertel ik je misschien mijn naam,' voeg ik er aan toe. Ik drink het glas leeg, zet die op de bar en kijk Jayson afwachtend aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nuria Layla Moreno

    Een jongen komt op me aflopen en vraagt meteen of ik wil dansen. 'Ja waarom niet' zeg ik met een glimlach en pak zijn hand. Hij was me eerder vanavond nog niet opgevallen. Ik trek hem mee naar een rustig plekje waar we kunnen dansen. Het ritme trekt me meteen aan en ik begin soepel met mijn heupen en lichaam te bewegen. Ik kijk hem aan en dans meteen een beetje dichter naar hem toe. Gewaagd voor een eerste avond, maar dat kon me niks schelen.


    ~

    Brian Everret Jones

    "Dankje." Julliët neemt het glas en drinkt eruit, dan bestelt ze nog een coktail voor ons beiden. Ik glimlach. Ze is aardig.
    Julliët vertelt me dat ze van drie straten verderop komt. Ik knik op haar vraag of ik het ken.
    Ze neemt een slok van haar coktail. "En jij komt waarvandaan?" ik kijk haar aan en lach even. "Acht straten hiervoor." lach ik en schudt mijn hoofd dan. "Ik kom hier twee straten vandaan, dat straatje met al die kleine goedkope huisjes." glimlach ik. Ik heb wel veel geld maar ik wil niet op een megagroot huis wonen. Nee, ik heb het liever compact. "Ik hou niet zo van grote huizen." glimlach ik. Ik leun wat tegen de barrand en kijk Julliët aan. Dan neem ik wat slokken van mijn coktail die alweer leeg is. Als ik mijn glas neerzet sta ik op.
    "Wanna dance, my lady?" Ik steek mijn hand naar Julliët uit en kijk haar lachend aan. Ik wacht haar reactie af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson Nathan Carlson

    Ik kijk haar grijnzend aan en loop naar de dj voor een goed nummer. Dan loop ik weer terug naar haar. 'Sit down and watch.' Ik ga goed staan en hoor het nummer dan door de speakers. Ik bijt op mijn lip en doe dan mijn moves. Ik doe alles wat ik had geleerd van een vriend. Het was op dit liedje en deze moves. Ik kijk haar even sexy aan en doe dan het laatste stukje. Dan eindig ik precies op het goede moment vlak voor haar neus.


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Een speelse grijns verschijnt op mijn lippen op het moment dan ze me meteen meetrekt naar een rustig plekje waar ze meteen begint te dansen. Ik hoef niet eens naar het ritme van de muziek te luisteren als ik zie hoe het meisje danst en meteen gooi ik ook mijn danskwaliteit in de strijt. Ze danst nog wat dichter naar me toe en speels trek ik mijn wenkrbauwen op. DAt kan dichterbij, denk ik bij mezelf en ik bewaar nog maar een paar millimeter afstand tussen ons. 'En, heeft deze damen een naam?' Vraag ik haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Julliët Elisabeth Day
    'Ik kom hier twee straten vandaan, dat straatje met die goedkope huisjes,' zegt Brian dan. Ik glimlach, wij wonen ook niet in zo'n heel groot huis. Maar war boeit dat? 'Ik hou niet zo van grote huizen.' en hij glimlacht. Beiden drinken we wat van onze cocktail, en dan zijn die ook alweer op. Mijn cocktail nummer 5 al. Wat boeit het? 'Wanna dance, my lady?' vraagt Brian dan. En hij steekt zijn hand uit. Hij kijkt me lachend aan. Ik lach naar hem terug en neem zijn hand aan. 'Graag,,' zeg ik met een glimlach. 'Dat lijkt me een hele eer.' en dan lach ik. Toch iets meer alcohol op dan ik dacht. Maar ik kan nog wel dansen. Samen lopen we naar de dansvloer. En dan komt er een rustiger nummer. Ik kijk even naar Brian, afwachtend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nuria Layla Moreno

    Hij gaat nog dichter naar me toe dansen en zo nu en dan raken onze lichamen elkaar aan. 'Deze dame heet Nuria' zeg ik en dans rustig door. 'En hoe heet deze heer?' Ik kijk hem verleidelijk. Dat was het voordeel van Latina zijn. Mijn ogen hadden een verleidelijke gloed en ik was niet bang om ze te gebruiken. Ik leg één hand op zijn schouder en dans tegen hem aan. Kijken hoe hij daarop zou reageren.


    ~

    Brian Everret Jones

    "Graag, dat lijkt me een hele eer." Zegt Julliët nadat ze mijn hand heeft aangenomen. We lopen naar de dansvloer. En net als ik wat wil gaan doen komt er een rustig nummer. Ik kijk even naar de dj en rol met mijn ogen.
    "Ik hoop dat je van slowdance houd." glimlach ik en leg mijn handen op haar heupen. Dan trek ik haar wat tegen mijn lichaan aan. Ik ruik haar geurje, en het ruikt zo lekker.
    Ik begim rustig te dansen. "En wat danst deze jongedame zoal. En hoe heb je het geleerd?" vraag ik als ik haar aankijk. Kijk dan hoe mooi dat haar is, die ogen, dat postuur! Gewoon perfect. Ik lach even in mezelf door mijn gedachten, en dan richt ik mijn aandacht weer op Julliët en wacht tot ze antwoord.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ze steld zich voor als Nuria en vraagd vervolgens mijn naam. Nog voor ik antwoord kan geven legt ze een hand om mijn schouder en keek ze me verleidelijk aan. 'Deze heer heet Antz.' Stel ik mezelf voor terwijl er een verleidelijk lachje op mijn mond verscheen en ik mijn hand op haar heup lechde terwijl mijn lichaam nog altijd op het ritme van de muziek bewoog.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alessandra Phoebe Mercer
    'Sit down and watch,' zegt Jayson nadat hij naar de DJ is gelopen. Hij bijt op zijn lip en begint dan te dansen. Voordat hij aan het laatste stukje begint werpt hij me een "sexy" blik toe. Hij doet een laatste paar moves en eindigt vlak voor mijn neus.
    'Hmmmm, ik moet toegeven dat dat lang niet slecht was,' antwoord ik. 'Maar ik vertel je alsnog mijn naam niet en voordat je begint te protesteren: ik zei dat ik je mijn naam misschien zou vertellen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julliët Elisabeth Day
    Normaal haat ik slowdance, het is te rustig voor me. Maar ja, ik heb al aardig wat cocktails op en Brian is een leuke jongen. Een erg leuke jongen. 'Ik hoop dat je van slowdance houdt.' zegt Brian met een glimlach. Hij legt zijn handen op mijn heupen wat verrassend goed aanvoelt. Hij trekt mij wat tegen zich aan. Ik sla mijn armen om zijn nek. 'Het moet maar,' zeg ik lachend. 'Hoewel het dit keer niet erg is.' en ik glimlach naar hem. We beginnen rustig met dansen. 'En wat danst deze jongedame zoal? En hoe heb je het geleerd?' vraagt hij dan. Ik kijk hem aan, hij is langer, wat niet zo gek is. Ik ben redelijk klein. 'Ik dans vooral popping en breakdance. Maar in principe ben ik wel in voor alles.' en ik glimlach. 'En ik heb het geleerd van films kijken, en later ben ik in een crew terecht gekomen.' en ik kijk hem aan in zijn ogen. 'En wat is jouw specialiteit?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nuria Layla Moreno

    'Hallo Antz' zeg ik met een glimlach. Ik dans rustig verder op het ritme van de muziek. Ik kende het niet maar het klonk heerlijk en het trok me aan. Ik beweeg mijn lichaam soepel en geniet best wel van dit. Antz legt zijn hand op mijn heup en danst in hetzelfde ritme als mij door. 'Denk je dat het wat word met deze crew?' vraag ik zacht. Ik buig iets dichter naar hem toe en glimlach mijn witte tanden bloot.

    Jayson Nathan Carlson

    Ze vond me niet slecht maar nog zei ze me haar naam niet. Ik zuchtte eventjes. 'Wat moet ik doen om je naam te krijgen dan?' vraag ik en plof naast haar. Ik was er alles behalve op uit om haar te versieren maar ik gok erop dat zij daar anders over denkt. Ik wilde haar dat wel vertellen, maar naar mijn idee was het daar nog een beetje te vroeg voor. Ik kende haar niet of iemand anders hier. Het kwam wel, als we echt een hechte groep zijn straks.


    ~