• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Even bleven zijn ogen op mijn borsten hangen in een zwarte met rode BH, waardoor ik grijnsde en zag dat hij me hierna geamuseerd aankeek. "Hoelang gaan we dit spelletje volhouden?" vraagt hij als ik zijn bovenlichaam begint te strelen. Zijn handen gaan toch langs mij zij omhoog en zachtjes moet ik aangenaam lachen, waarna ik mijn haren weer naar een kant doe en hem in zijn nek begin te kussen terwijl ik soms heel zacht bijt, zo zacht dat het plagerig was. "Zo lang totdat jij je overgeeft," grijns ik verleidelijk en laat me expres over zijn kruis naar beneden glijden zodat het schuurt. Ik druk kusjes op zijn borstkas maar kijk hem dan weer aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Brian Everret Jones

    Julliët kijkt me recht aan en lacht dan. "Indrukwekkend." ik voel haar hand even over mijn bovenlichaam gaan. "Erg indrukwekkend." zegt ze dan. Ik grinnik. "Dank je, maar dit was nog niets. Maar dat krijg je nog niet te zien." grinnik ik en ga naast haar op de bank zitten. Ik pak mijn blouse en trek die aan, maar knoop hem niet dicht. Dan leg ik mijn arm achter Julliët langs en trek haar tegen me aan.
    "In het begin in het wel leuk werk, maar later is het wel wat verveelt." grinnik ik.
    "Maar na die maand heb ik wel heel wat verdiend." lach ik dan. Ik kijk Julliët dan aan.
    "Heb jij al eens werk gehad?" vraag ik dan, gewoon benieuwd of ze een baantje heeft gehad.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darryll Wade
    Alleshia lacht aangenaam. Ze doet haar haren aan de kant en begint mijn hals weer te kussen en af en toe kleine beetjes waardoor mijn adem even stokt. "Totdat jij overgeeft" ze kijkt me verleiderlijk aan en drukt kusjes over mijn borst omlaag waardoor ze even over mijn kruis schuurt.
    Plotseling word de deur open gegooit. "HAHA COCKBLOCK!" hoor ik mijn neef roepen en ik kan een geïrriteerde kreun niet onderdrukken. "wat wil je Jason" mompel ik. "Je zus heb je nodig. Jamal is er" zegt Jason. "Jamal?! wat doet hij nou weer hier?" Ik zucht even. "Ik kom er aan" Jason vertrekt weer.
    "Sorry. Jamal is..." Ik zwijg even. "Nouja de slechte ex van mijn zusje zeg maar" Ik duw haar zachtjes van me af en doe mijn t-shirt weer aan. "Sorry.." Ik wacht tot zij ook haar shirt weer aan getrokken heeft en neem dan haar hand waar ik een kusje op druk. "Je had me bijna zover weetje" Ik grijns even

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 15:57 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    ze legt haar vrij hand nu ook om mijn middel en ik bijt even speels op mijn lip terwijl ik haar redelijk uitdagend aan kijk. onze lichamen schuurde tegen elkaar aan en nu leg ik ook mijn vrije hand in haar zij. Mijn lichaam lijkt als automatisch varder te gaan op de muziek want ik kan alleen nog maar in haar glinsterende ogen kijken.

    [haha, oke sorry ik wist even neits ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Julliët Elisabeth Day
    'Dankje, maar dit was nog niets. Maar dat krijg je nog niet te zien,' zegt hij grinnikend. En hij gaat naast me zitten op het bankje. Hij trekt zijn blouse aan maar laat die open hangen. Hij heeft bijna een sixpack. Ziet er goed uit. Hij legt zijn arm achter me en trekt me dan dichter naar zich toe. Ik moet er om lachen. En ik drink nog wat meer van mijn cocktail. 'In het begin is het wel leuk werk, maar later is het wel wat verveelt,' grinnikt hij. 'Maar na die maand heb ik wel heel wat verdiend.' en hij kijkt me aan. 'heb jij al eens werk gehad?' vraagt hij dan. Ik grijns even. 'Jammer, dat ik al meer mag zien,' zeg ik lachend. En neem nog een slokje. 'En als dat nog niet was..' zeg ik lachend. En ik ga even met mijn hand over zijn borstkas. 'En ik heb geld bij verdient door te dansen met mijn oude crew.' en dan drink ik mijn... 6de cocktail op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga, ik reageer straks wel weer.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nuria Layla Moreno

    Ik kijk hem met een schuine glimlach aan en sla dan mijn armen rond zijn hals. 'Je bent een erg leuke jongen Antz' fluister ik in zijn oor en druk een klein zacht kusje op zijn wang. Hij kon goed en sexy dansen en maakte me zelf een beetje verlegen. Dat was ik normaal nooit. Antz kijkt me aan in mijn ogen waar ik even verleidelijk mee knipper.


    ~

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Plotseling word de deur open gegooit. "HAHA COCKBLOCK!" hoor ik Jason roepen, aangezien ik zijn stem nu wel herken, en Darryll laat een geïrriteerde kreun horen. "Wat wil je Jason?" mompelt hij. "Je zus heb je nodig. Jamal is er," zegt Jason. "Jamal?! Wat doet hij nou weer hier?" Hij zucht even en ik kijk verward naar het tafereel. Wie is Jamal? Ik deed mijn mond open om het te vragen, maar Darryll zei al wat. "Ik kom er aan," Jason vertrekt weer.
    "Sorry. Jamal is..." Hij zwijgt even. "Nouja, de slechte ex van mijn zusje zeg maar," Ik knik als teken dat ik het snap, had ik toch mijn antwoord gekregen. Zachtjes duwt hij mij van zich af en doet zijn t-shirt weer aan. "Sorry.." Ik glimlach en trek mijn shirt weer aan. "Ik had net een leuk uitzicht, dus het is goed als je je verontschuldigt," Grinnik ik zachtjes en kijk hoe hij dan mijn hand pakt en hier een kusje op drukt. "Je had me bijna zover weetje," Hij grijnst en ik ook. "Mooi, want dat was de bedoeling ook," Ik knipoog plagerig maar trek dan even aan zijn hand. "Kom, je moest naar de slechte ex right?" Ik steek mijn tong uit en trek hem al mee naar de deur.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    HurtedHeart schreef:
    [Moest even wat regelen]
    Kate Charlize Skye Woods
    'Ben de men. Just kidding, gewoon Ben. Heb vreselijke humor wanneer ik wat heb gedronken.' Zegt hij waarna ik knik. Ik had bijna hetzelfde alleen ik werd er losser en sexy van. Ik deed namelijk serieus de vreemste dingen ever. 'Oke, ik ga nu dus stoppen met drinken anders valt het dak eraf.' Hij grinnikt even. 'Niet grappig.' kan ik nog net verstaan. Toch grinnik ik even. Ben dus. 'Ik heb hetzelfde hoor met Alcohol, maaruiteindelijk herinner ik me niet veel meer en als ik het dan hoor schaam ik me dood.' Zeg ik grijnzend. Ik kijk even over zijn schouder en zie Darryll met een meisje. Sexbomb. Onzichtbaar schud ik mijn Hoofd altijd weer. Ik vraag nog een Coctail aan Jason die me even flirterig aankijkt maari k schud grijnzend mijn hoofd. Nee ik was kieskeurig.

    [kan ben hierop reageren?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Darryll Wade
    "Het is goed dat je je verontschuldig want ik had net een leuk uitzicht" Ik haal even speels mijn wenkbrouwen op. "Mooi het was ook de bedoeling" zegt Alleshia op het feit dat ze me bijna zover had.
    Ze knipoogt en trekt me mee aan mijn hand. "Kom je moest naar de slechte ex right?" Alleshia steekt haar tong uit en trekt me mee.
    Ik trek haar ook mee terug naar het feest. Ik zie Jamal verderop al staan ruzieënd met mijn zus. "Wish me luck" Ik druk een kus op haar wang en loop dan naar Jamal en Jalisha. "Hoi wat doe je hier, je hebt geen uitnodiging gehad" zeg ik. "Ik moet met Jalisha praten" zegt Jamal dan kwaad. "Dat kan dan een andere keer"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dictionary schreef:
    Jayson Nathan Carlson

    Ik kijk haar grijnzend aan en haal een hand door mijn haren. 'We zullen zien' zeg ik als antwoord en bestel nog een drankje. 'Heb ik eigenlijk ook nog iets gemist voor ik binnen kwam?' Ik neem een slok van mijn drankje en kijk haar aan. 'Ik ben uit mijn werk snel naar huis gegaan en toen meteen hier heen.' Ik glimlach. Ik vroeg me af of de rest van dit groepje ook allemaal nog een baan erbij hadden. Met dansen viel soms weliswaar veel geld te verdienen maar dan moest je wel winnen.


    ~

    Alessandra Phoebe Mercer

    Ik schud mijn hoofd. 'Zover ik weet niet,' antwoord ik. 'Alleen de speech van een van die "leiders",' vervolg ik terwijl ik mijn tweede glas cocktail ook leegdrink.
    Ik werp een blik op dansvloer waar verschillende mensen staan te dansen. 'Wat voor werk doe je?' Vraag ik waarna ik gelijk verder praat. 'Kom we gaan dansen'. Ik spring van mijn barkruk af en trek Jayson aan zijn arm mee de dansvloer op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brian Everret Jason

    Ik lach even als ze haar hand over mijn borstkas laat gaan.
    "Ik heb geld bijverdiend door te dansen met mijn oude crew." ik knik dan.
    "Aah oké, wedstrijden en zo?" glimlach ik. Ik drink het glas leeg en zet hem terug op tafel. Dan ga ik weer zitten met mijn arm om Julliët heen. Ik kijk haar aan.
    "Nog iets te vertellen?" vraag ik met een lachje. Ikzelf weet even geen onderwerp meer. Nouja, niet echt boeiende onderwerpen dan. Ik lachte weer eventjes.
    Ik bekijk Julliët even. Ze is echt een mooie jonge dame. Met de rondingen op de goede plaats.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson Nathan Carlson

    Ik had niet erg veel gemist dus. Het meisje springt van de barkruk en trekt mij aan mijn arm mee de dansvloer op. Ik grijns even en laat me rustig mee trekken tot ze stopt. 'Ik werk in een snackbar in de haven' zeg ik als antwoord op haar vraag. 'Hij is van mijn oom en tante en ik werk daar al sinds ik 16 ben.' Ik glimlach en begin een beetje te dansen op de muziek die nu word gedraaid


    ~

    Darryll Wade
    Het duurt even maar dan heb ik Jamal de deur uitgewerkt. Mijn humeur is er ook flink wat omlaag door gegaan. Het liefst zou ik het feest ook stoppen, de meeste van de gasten leken ook niet echt enthousiast. Of ze hebben hun sms gewoon niet gelezen. Maar hé ze kunnen gewoon weggaan als ze willen. Ik zucht diep en ga aan de bar zitten en laat Jason een wiskey on the rocks voor me maken. Ik kijk even rond naar de dansende mensen.

    [wie heeft er zin om met Darryll te praten?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]