• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    [Edit. Kan Kate met Darryll praten want Ben reageert alsmaar niet en ik verveel me :P]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [jamal is alweer weg maar kate mag naar Darryll gaan hoor]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julliët Elisabeth Day
    Hij vraagt of ik nog dingen te vertellen heb. En ik lach even. Ik kijk hem aan, hij heeft zijn arm nog om me heen. 'Ja, ik heb geld bijverdient door wedstrijden te winnen.' antwoord ik zijn eerste vraag. 'En ja, er zijn duizenden dingen die ik je kan vertellen,' en ik lach eventjes. De alcohol begint lekker te werken. En een kleine giechel ontsnapt me. Ik kijk Brian dan weer aan. 'Maar waarschijnlijk zijn die niet zo boeiend.' en ik glimlach breed. 'Totaal niet boeiend.' ik zie Brian naar me kijken dus zeg ik: 'Kun je het zien?' en i glimlach. Dan sta ik op en trek Brian aan zijn handen overeind, ik houd ze dan beet. 'Maar je kan me ook dingen laten zien,' zeg ik speels. En ik bijt even op mijn lip. Zijn blouse hangt nog open. 'Zoals wanneer je pas écht indrukwekkend wordt.' en ik kijk hem met een speelse blik aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Oh lol. Ik moest even eten pakken en zo, daarom duurt het zo lang. ;$
    Wie naar Alleshia dan?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [mag er van mij part ook bij komen hoor :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kate Charlize Skye Woods
    Ik keek naar ben, maar zag plots Jamal binnen staan. De ex van Jalisha. Dit zou ze niet leuk vinden, misschien zou ze zelfs gaan huilen aangezien het pas laats uit is gegaan. Ik excuseer me en trek Jalisha mee naar de Toiletten om mijn neus te oederen. Lul verhaal, maar toch. Toch hou ik hem in de gaten en zie ik dat Darryll hem eruit wil. Dankje Darryll. Ik kam haar haren aangezien er wat klitten inzitten en ze helpt me met mijn make-up zodat mijn Ogen er nog beter uit komen. Darryll heeft hem weggestuurd en ik kom met Jalisha uit de Wc en loop naar Darryll toe. 'Wat deed Jamal hier?' Vraag ik aan hem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Wanneer we terug waren bij het feest, staat er een jongen, vast Jamal, te ruziën met het meisje die net achter de bar stond. Zijn zus dus. “Wish me luck,” Hij drukte een kus op mijn wang en liep vervolgens naar de twee toe. “Good luck!” Riep ik nog, al wist ik niet zeker of hij me kon horen. Van een afstandje keek ik toe, want het was niet dat ik er niet bij wilde staan, maar het was iets tussen hun.
    Het duurde even en ondertussen was ik wat gaan dansen, maar toen ik terug keek naar Darryll, was de jongen weggewerkt en liep hij enigszins geïrriteerd naar de bar, waar hij ging zitten. Ik keek even rond en zuchtte, haalde een hand door mijn haar waarna ik terug naar hem liep.
    Ik legde mijn hand voorzichtig op zijn rug en ging naast hem zitten. Een meisje stond er ook al bij, waarna ik na haar vraag zei: “Het ziet er niet uit dat het met je gaat,”

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 17:06 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Brian Everret Jones

    "Ja, ik kan het zien." lach ik en word overeid getrokken door Julliët. Ik lach om wat ze zegt.
    "Écht indrukwekkend?" ik wenkbrauwwiebel even en grinnik. Ik trek haar tegen mij aan. "En op wat voor manier bedoel je die?" ik grijns en breng mijn lippen naar haar oor.
    "Ik kan echt zo indrukwekkend zijn in meerdere dingen." zeg ik met een verleidelijke stem. Die drank begint al aardig te werken volgens mij.
    Ik grinnik even en geef een zacht kusje in haar hals, zo zacht dat je hem haast niet zou voelen. Ik kijk Julliët aan en wacht op haar reactie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darryll Wade
    Ik voel een hand op mijn rug en niet veel later komt Alleshia naast me zitten. "Het ziet er niet uit dat het met je gaat" zegt ze. "Dat zie je goed" antwoord ik. "Wat deed Jamal hier?" hoor ik Kate aan de andere kant vragen. "Met Jalisha praten AKA haar meppen" antwoorrd ik.
    Ik slaak een diepe zucht en kijk beide dames even aan. "wat een k*t avond. eerst reageert iedereen sarcastisch, vervolgens word ik gecockblockt door mijn neef en komt die eikel ook nog eens opdagen." Ik slaak een diepe zucht. "Of ik blaas het feest zo af of ik ga zelf weg. heb er niet zo'n zin meer in"

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 17:15 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julliët Elisabeth Day
    'Echt indrukwekkend?' vraagt hij. En doet wat met zijn wenkbrauw waar ik om moet lachen. Hij trekt me tegen zich aan. 'En op wat voor manier bedoel je die?' en hij grijnst naar me en brengt zijn lippen naar mijn oor. 'Ik kan echt zo indrukwekkend zijn in meerdere dingen,' zegt hij met een stem die verleidelijk klinkt. Dan voel ik zijn lippen even heel zacht in mijn nek. En het geeft een aangename rilling. Ik kijk hem aan, met een verleidelijke glimlach. Ik breng mijn lippen naar zijn oor. 'Dat vond ik al behoorlijk indrukwekkend,' zeg ik met een lachje. En ik bijt even zachtjes in zijn oorlel. Door de alcohol doe ik dingen die ik normaal niet zou doen. Dan loop ik van hem vandaan richting de gang, ik kijk even achterom naar Brian en knipoog naar hem. Kom maar achter me aan, als je durft, zeg ik met mijn glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “Dat zie je goed,” antwoordde hij en ik zuchtte terwijl ik naar hem keek. Ik had niet willen vragen hoe het met hem ging omdat iedereen wel gemakkelijk kon zien hoe hij zich nu voelde.
    “Wat deed Jamal hier?”
    “Met Jalisha praten AKA haar meppen,” antwoord hij en ik open mijn mond om wat te zeggen, maar bijt dan hard op mijn onderlip en kijk hem terug aan terwijl hij ons beide aankijkt. “Wat een k-t avond. Eerst reageert iedereen sarcastisch, vervolgens word ik gecockblockt door mijn neef en komt die eikel ook nog eens opdagen.” Hij slaakt een diepe zucht.
    “Of ik blaas het feest zo af of ik ga zelf weg. Heb er niet zo’n zin meer in.” Ik wreef even met mijn vingertop over mijn lippen en dacht na. “Hey, we kunnen het altijd beter maken, aight? De avond is nog jong, we kunnen van alles doen, bedenken!” Ik zuchtte en keek hem nieuwsgierig aan. “Of wil je er echt niets meer aan doen?”

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 17:18 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kate Charlize Skye Woods
    Hij vertelt ons alles. Het meisje naast hem herkende ik van waar hij het mee ging doen. Ze zag er aardig uit maar ik zou me wel even een andere keer voorstellen. 'Ik had Jalisha ook even weggetrokken voor er ongelukken zouden gebeuren, maar misschien moet je even stoom afblazen. Je laat je humeur toch niet door zo'n eikel verpesten. Zo ken ik je niet hoor.' Zeg ik wat serieuzer dan dat ik net met ben was net.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Darryll Wade
    "Ik had Jalisha ook even weggetrokken voor er ongelukken zouden gebeuren, maar misschien moet je even stoom afblazen. Je laat je humeur toch niet door zo'n eikel verpesten. Zo ken ik je niet hoor" Zegt Kate. Ik kijk haar eventjes aan. Hey, we kunnen het altijd beter maken, aight? De avond is nog jong, we kunnen van alles doen, bedenken!”Alleshia zucht en kijkt me even aan, waardoor ik terug kijk “Of wil je er echt niets meer aan doen?” Ik kijk beide dames even omstebeurt aan. "Hebben jullie suggesties?" vraag ik dan met een zucht. Ik kijk even de zaal rond en mensen lijken het wat meer naar hun zin te hebben en gezellig te praten en te dansen. Ik zucht weer even. "Zouden ze het aanbod aangenomen hebben of zijn ze hier alleen voor de gratis cocktails?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kate Charlize Skye Woods
    "Zouden ze het aanbod aangenomen hebben of zijn ze hier alleen voor de gratis cocktails?" Vraagt Darryll dan opeens. Ik kijk hem aan. 'We weten dat ze alle 10 van dansen houden dat in ieder geval. Mensen zoals wij worden aangetrokken tot dansen en het is altijd leuk, maar we kunnen ons nog niet meteen een familie noemen. Voor familie heb je eerst vertrouwen nodig en dat gaat moeilijk als je elkaar nog niet kent. Plus bij een paar van deze mensen is dat vertrouwen geschaafd aangezien zij uit een crew/familie zijn gekickt.' Zeg ik dan bedenkelijk. Ja ik deed altijd research. Wat zouden we nog kunnendoen. Ik kijk hem dan aan. 'We zouden kunnen dansen.' Zeg ik grijnzend. Darryll en ik legde allebij onze gevoelens in dansen zo konden we stoom afblazen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139035]Topic 2[/url


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]