• Topic-eigenaar; Beat.




    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vrij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.

    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    William Jake O'Donnel

    Ik keek haar zogezegd beledigd aan. "Eigenlijk wel ja" zei ik serieus.
    Ik schraapte even mijn keel, "Want ik ben Alvin !".
    Ik had geoefend op mijn Alvinstemmetje. Ik had een klein zusje, dat zei volgens mij wel genoeg.
    Donald Duck kon ik toevallig ook.

    Veronica Madeline Green.

    Brandon leek zo afwezig.
    Hij staarde me al bijna een minuut lang aan, waardoor een onzeker gevoel me besloop.
    Mijn buik was een stukje bloot door het topje dat ik aanhad.
    Uit automatische sloeg ik mijn handen om mijn buik heen en keek rond me.
    Zin in ijsjes had ik niet, ik had meer zin in frieten en hamburgers.
    De McDonalds dus. In de verte zag ik het bekende bord hangen, wat me geruststelde.
    Er was er hier 1.
    "Uhm, Brandon, is er iets mis met me ?".

    Chàrline
    En toen hield ik het niet meer. Ik barstte in lachen uit door zijn stemmetje, en pinkte wat tranen weg.
    Het feit dat ik redelijk kon zingen kwam wel goed van pas nu. Ik schraapte even mijn keel, en begon te zingen in Brittany haar stem.

    You change your mind
    Like a girl changes clothes
    Yeah you PMS
    Like a bitch, I would know

    And you overthink
    Always speak cryptically
    I should know
    That you're no good for me


    [Teehehhee ik vind ze zo cute! <3 Chipettes ftw!]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 15:36 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson
    'Uhm, Brandon, is er iets mis met me?' vroeg ze ineens. Weer zat ik weg te dromen..
    Ik schudde snel mijn hoofd en glimlachte.
    'Nee, sorry, er is niks.' zei ik zacht en ik trok haar aan haar benen bij me op schoot.
    Ik druk voorzichtig een kusje op haar wang en kijk haar dan even glimlachend aan.
    'Ik ben gewoon blij dat jij er bent..' verzon ik ter plekke als reden voor mijn wegdromen. Ik was er blij mee, daar niet van, maar altijd moest Jess er weer tussen komen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    William Jake O'Donnel

    Mijn lachen verzachtte.
    Ik luisterde naar haar stem en maakte een goedkeurend geluidje.
    "Je stem een beetje aanpassen en je bent sprekend haar" grijnsde ik.
    Ik liet me neerzakken via de muur en strekte mij benen over het voetpad.
    Resultaat ? Ik irriteerde mensen. Goed ha ?

    Veronica Madeline Green.

    Ik trok mijn wenkbrauwen even op en hield mijn hoofd een stukje schuin.
    "En ?" vroeg ik verder.
    Sorry, maar wat ik had geleerd over mensen is dat hun ogen altijd de waarheid spraken, en er was nog iets, dat zeiden zijn ogen.
    Ik keek hem aan met een doordringende blik in mijn lichtgroene ogen en wachtte op het antwoord.

    Chàrline
    ''Ik ben al sprekend Brittany!'' zei ik quasi-verontwaardigd. ''Zing is, Alvin?'' zei ik met een wenkbrauwwiebel, terwijl ik nonchalant naast hem neerplofte.
    Éen van de meisjes van die tas liep voorbij, en ik stak grijnzend mijn voet uit. Ze bleef haken en viel bijna op de grond, maar wist zichzelf te redden met domme bewegingen. Ik kreeg de slappe lach.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brandon Jason Jefferson
    'En?' vroeg ze verder en ze keek me met een scheef hoofd aan. Haar ogen hadden een enge doordringende blik in zich die mij meteen angstig maakte.
    Ik sloeg mijn ogen neer en speelde onhandig met haar vingers.
    Ik zuchtte, waarom kon ik niet gewoon wat beter liegen, of dingen verbergen.
    'Wat en?' vroeg ik uiteindelijk. Nog steeds speelde ik wat met haar vingers en durfde ik haar niet aan te kijken.
    'Er is niks..' zei ik uiteindelijk en ik probeerde vastberaden te klinken maar ik wist gewoon dat dat mislukt was. Toch hoopte ik dat ze me zou geloven en er verder niks meer over zou vragen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Veronica Madeline Green.

    Hij speelde met mijn vingers en sloeg zijn ogen neer.
    "Wat en ?" vroeg hij uiteindelijk, "Er is niks".
    De vastbarendheid in zijn stem was er, maar niet geloofwaardig genoeg.
    Ik beet zachtjes op mijn lip. Als hij het niet wou zeggen, dan zal het wel niet belangrijk geweest zijn, toch ?
    Ik verborg mijn gezicht in een kuiltje van zijn nek en drukte een zacht kusje op de plaats waar ik bij kon in die positie.
    "Ik hoop het voor jou".

    William Jake O'Donnel

    Het meisje draaide zich woest om en keek mijn kant uit.
    "Wat ?! Ik heb niets gedaan, jij- zij- UGH, doorlopen".
    Ik maakte een weg-weg gebaar wat ze ook opvolgde.
    "Jij hebt zo'n slecht karakter, ongelooflijk".
    Ik sloeg mijn armen over elkaar en begon te grijnsen.
    Expres zong ik héél vals zodat het overkwam dat ik écht slecht kon zingen, en Chàrline nu in schaamte viel bij alle andere voetgangers.

    Brandon Jason Jefferson
    Ze verborg haar gezicht weer in een kuiltje van mijn nek en drukte er een zacht kusje op.
    'Ik hoop het voor jou.' zei ze en ik staarde even voor me uit. Het gezicht van Jess kwam ineens voor me, haar lange bruine haren en haar lange volle wimpers, haar grote bruine ogen en haar rechte rij witte tanden waarmee ze me vrolijk aankeek. Ik schudde even mijn hoofd om de gedachte weg te krijgen, ik was hier voor Veronica, en niet voor Jess.
    Ik pakte mijn iPhone uit mijn zak en haalde het berichtje tevoorschijn. Het vrolijke gezicht van Jessica stond in een klein hoekje naast haar naam. Voorzichtig hield ik het voor Veronica's gezicht zodat ze het kon lezen en ik begon te vertellen.
    'Kijk, dat is Jessica, mijn ex. Ze heeft me maandenlang bedrogen met tientallen jongens en ik geloofde al haar leugens, stuk voor stuk, omdat ik haar als de ware zag. En nu, net nu het weer goed gaat en ik over haar heen ben, komt ze weer terug met dat ze me mist..'
    De woorden kwamen zo uit mijn mond gerold en waarschijnlijk overviel ik Veronica er enorm mee. Toch hoopte ik dat ze bij me zou blijven, ik wilde haar en niet Jess.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Chàrline
    Ik klapte dubbel van het lachen toen hij zong. Mensen keken ons raar en lachend aan, maar het boeide me niet zo veel. ''Je kan beter dan dat, ik weet het zeker,'' grinnikte ik.
    ''Je bent geen Alvin als je niet kan zingen,'' zei ik streng, en keek hem grijnzend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Veronica Madeline Green.

    Ik las het berichtje en luisterde naar zijn verhaal.
    Langzaam kwam ik omhoog.
    Ik opende mijn mond om iets te zeggen, maar sloot hem weer.
    Zijn ex was zoveel mooier dan ik ooit zou zijn. Ik was bang.
    Bang voor wat er ging komen. Bang voor haar, Brandon, alles.
    Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en keek opzij.
    Ik staarde naar iets in de verte, iets wat ik zelf niet kon zeggen, ik was gewoon aan het nadenken.
    Mijn blik stond wazig, dat wist ik omdat ik altijd zo keek als ik verward of bang was.
    In dit geval, beiden.
    Opnieuw opende ik mijn mond, hopend dat er deze keer wel iets uit zou komen, "Wat ga je doen ?" vroeg ik zachtjes.
    Ik bleef kijken naar het punt in de verte.
    Ik wou niet weten of hij tegen me zou liegen of niet, of hij iets voor me zou achterhouden of niet, ik wou het gewoon niet weten.


    William Jake O'Donnel

    "Oké, oké" zuchtte ik, de mensen de mensen negerend.
    Ik keek naar een oud vrouwtje, zo'n typische oma, die voorbijliep.
    Ze stak wat in mijn hand waarna ze wegliep.
    "Als dat haar nummer is, dan spring ik van een brug" zei ik doodserieus.
    Ik opende mijn hand, mijn gezicht klaarde op.
    Ik sprong op en liep achter het vrouwtje aan. Ze had bijna een hartaanval toen ik haar een knuffel gaf en een kus op haar wang drukte.
    Alsof er niets was gebeurd ging ik terug naast Chàrline zitten.

    Chàrline
    Verrast keek ik naar het vrouwtje dat William iets gaf, die achter haar aanrende en het arme ding bijna een hartaanval bezorgde met zijn gestoorde gedrag.
    ''Wat is het?'' vroeg ik hem nieuwsgierig, maar wel in de hoge stem van Brittany. Ik grinnikte.
    William was eigenlijk de eerste waar ik echt mezelf kon zijn. Gestoord, nonchalant en spontaan. Bij mijn vorige relaties zouden ze van schaamte weggerend zijn.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:23 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Wat is wat ?" vroeg ik grijnsend, doord de stem van haar.
    Ik nam het hoesje van mijn iPhone en stak de kortingsbon voor de McDonalds erin, waarna ik het vlug weer dichtdeed.
    Ja ik hield van de McDonalds.
    Het was gewoon zo lekker, mag het ?

    [Ugh, ik ga mijn kamer opruimen :3 Alhoewel, ik ben al de hele tijd bezig, ben bijna klaar x.]

    [Lol moet ik ook nog doen D:]
    Chàrline
    ''McDonalds!'' riep ik enthousiast, en viste ook een paar kortingsbonnen uit mijn tas die daar standaard in zaten.
    ''waarom gaf ze het aan jóu?'' zei ik quasi-verontwaardigd. Ik ging ook vaak naar de Mac, waarom zag niemand dat?!
    Ik zette een pruillipje op. Gemeen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Simpel" zei ik schouderophalend terwijl ik rechtstond.
    "Ik ben veel knapper, sexyer en populairder dan jou" grijnsde ik waarna ik begon te rennen, richting de Mac die in de verte al zichtbaar was.
    Onderweg kwam ik een verkeerslicht tegen, voor de auto's, niet voor mij, waar ik gebruik van maakte.
    Ik zette een voet op de paal en maakte een salto zodat ik met mijn gezicht naar haar keek.
    "Hey" grijnsde ik waarna ik weer begon te lopen.