• Topic-eigenaar; Beat.




    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio.
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio.
    Make-up Ruimte.
    Theater.
    Jongensslaapzaal.Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.

    Dansstijlen:
    ~ Ballet (VOL !):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (VOL !):
    Veronica Madeline Green ~ Facetious.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Cloudbreaker.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    Nog vrij.
    Nog vrij.

    ~ Modern (VOL !):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (VOL !):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Nog 1 jongen):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.

    William Jake O'Donnel ~ Facetious.
    Nog vrij.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Stiles.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Stiles.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Cloudbreaker.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.



    Rooster:

    ~ 9.00 tot 10.00 ontbijt.
    ~ 10.00 tot 12.00 dansles.
    ~ 12.00 tot 12.30 lunch.
    ~ 12.30 tot 13.00 eten laten zakken.
    ~ 13.00 tot 15.00 dansles.
    ~ 15.00 tot 18.00 vrij.
    ~ 18.00 tot 19.00 avondeten.
    ~ 19.00 tot 22.00 vrij.


    Regels rpg:
    ~ Geen drank, drugs en dieren.
    ~ Gedraag je.
    ~ Geen relatie: Leraar - Leerling.
    ~ Na tien uur slapen.
    ~ Je hebt een uur de tijd om te eten, na die tijd wordt de zaal gesloten.


    Zoals al veel weten is de oma van Risus overleden. Ik wil graag dat mensen respect voor haar hebben.

    Risus mag ook een topic aanmaken.


    William Jake O'Donnel

    "Stiekem wel !" kaatste ik terug.
    De brede grijns die mijn gezicht sierde maakten andere mensen bang.
    Ze dachten waarschijnlijk dat ik een seriemoordenaar was ofzo. Ik had er de looks voor, vind je niet ?.
    Ik ging op mijn handen staan en liep zo naar haar toe. Ik kon dus nog rap lopen op mijn handen.
    Ik liet me weer op mijn voeten vallen en sloeg mijn arm om haar schouders heen.
    "Mensen denken vast dat ik een seriemoordenaar ben, ik zie er toch zo uit, vind je ook niet ?".

    Cameron Nikolai Parker
    "Wat is niet voor herhaling vatbaar" vraagt mijn moeder en ik kijk even vragend om me heen "Nou ik en Alice hadden het er net over toen we ginen golven en ze die golfclub tegen me aan gooide" begin ik maar random te zeggen en loop snel naar mijn kleren kast om wat kleren dlte pakken en kijk mijn moeder aan "maar mam kan je nu weggaan" vraag ik lichtelijk geirriteerd en draai me om naar haar. Ze had waatscheinlijk niet gehoord dat ik en Alice samen waren en ik had geen zin om dat nu uitteleggen "Neem je Alice trouwens mee dit weekend" vraagt ze opeens en.ik zucht weer "Nee mam we komen niet" zeg ik kortaf.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Chàrline
    Ik liep op mijn gemakje door, en fronste toen ik twee voeten in de lucht zag. Voeten.. lucht..?
    Toen ik knipperde met mijn ogen zag ik opeens de vrolijke, heldere ogen van William. Ah, dat verklaard een hoop.
    ''Ja, zeker wel.. Zeg op, hoeveel moorden heb je al op je geweten? Wat is je schuilnaam?'' vroeg ik zogenaamd angstig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [Hahaha, die zin, dat verklaard een hoop. Alsof Will de meest gestoorde persoon is die daar rondloopt :3.]

    William Jake O'Donnel.

    Ik keek even om me heen, "Je bent de enige tegen wie ik dit zeg jongedame" zei ik, "En als je het doorgeeft, dan moet ik je wel vermoorden, wees zo lief om me dat niet aan te doen".
    Ik nam even adem, "Mijn schuilnaamt is Theodore Watkins".
    Ikzelf vond het een belachelijke naam, maar ondanks dat kon ik me nog goed serieus houden.

    [Hahahaha ja, de waarheid! Maar ook mede doordat hij net zo ook op de duikplank liep. :3]
    Chàrline
    In het begin wist ik mijn gezicht in de plooi te houden, maar na een tiental seconden zwijgen wist ik me niet meer in te houden.
    Ik schoot in de lach, en wachtte tot mijn lachbui voorbij was.
    ''O-oke. Theodore. Sexy,'' zei ik toen, op dezelfde serieuze toon hoe Will net praatte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    William Jake O'Donnel

    "Hey" zei ik verontwaardigd toen ze begon te lachen.
    We stonden ondertussen stil omdat ze te hard moest lachen en het bleef me een raadsel hoe ik me serieus kon houden.
    "Theodore ìs sexy, tel mijn uiterlijk daarbij op en je krijgt perfectie,".
    Ik bleef staan, wetende dat ze toch weer in de lach zou schieten. Wat was ik toch een geniaal persoon.
    "Ik twijfelde tussen 3 namen weet je, Simon, Theodore of Alvin", doelende op Alvin and the Chipmunks.

    Chàrline
    Ik moest steun zoeken bij een muur toen ik voor de tweede keer in de lach schoot. ''A-Alvin zou perfect zijn geweest,'' grinnikte ik. Oké, nu proberen om serieus te blijven.
    ''Want als ík een seriemoordenaar zou zijn, noemde ik mezelf Brittany,'' zei ik doodserieus.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 15:11 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pineapples schreef:
    Cameron Nikolai Parker
    "Wat is niet voor herhaling vatbaar" vraagt mijn moeder en ik kijk even vragend om me heen "Nou ik en Alice hadden het er net over toen we ginen golven en ze die golfclub tegen me aan gooide" begin ik maar random te zeggen en loop snel naar mijn kleren kast om wat kleren dlte pakken en kijk mijn moeder aan "maar mam kan je nu weggaan" vraag ik lichtelijk geirriteerd en draai me om naar haar. Ze had waatscheinlijk niet gehoord dat ik en Alice samen waren en ik had geen zin om dat nu uitteleggen "Neem je Alice trouwens mee dit weekend" vraagt ze opeens en.ik zucht weer "Nee mam we komen niet" zeg ik kortaf.


    Alice 'Ally' Parker
    'Nou Alice en ik hadden het er net over toen we gingen golven en ze die golfclub tegen me aan gooide,' verzint hij gewoon zomaar. Ik weet dat ik dit soort dingen aan Cam kan overlaten. Hij loopt naar zijn kast en pakt er kleren uit. 'Maar mam kan je nu weggaan,' Cam klinkt licht geïrriteerd. 'Neem je Alice trouwens mee dit weekend?' vraagt ze dan. 'Nee mam we komen niet,' zegt hij kortaf. En ik kijk haar verontschuldigend aan. Ik vind het zielig voor haar. Dit, samen met dat té jaloerse gedoe zijn de min kanten van Cam. Ik zie iets van.. Wat is het, verdriet? Over haa gezicht schieten. Maar dan gaat ze toch weg en zegt dat als we iets nodig hebben we dat kunnen pakken. Als ze weg is zeg ik: 'Ze zou het echt heel erg waarderen als we komen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik ga slapen ^^ adios amigos]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Uiteindelijk gaat mijn moeder gelukkih weg en ik hoor eigenlijk niet meer wat ze zeg, ik trek snel mijn kleren aan die ik gepakt had en begin de andere kleren van de grond te rapen. "Ze zou het heel erg waarderen als we komen" zegt Alice opeens en ik dump snel de kleren in een wasmand "Begin jij nou ook al, we hadden het hier toch over gehad" ik loop weer naar haar toe en kijk haar aan. Ik leg mijn armen rond haar middel en laat mijn vingertoppen maar een beetje over haar rug strijken. Ik buig wat naar voren en kus haar nog een keer om er niet verder over te hoeven praten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *slaap lekker chicka.^^*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally'l Parker
    Ik zie Cam zkjn kleren in se wasmand dumpen. 'Begin jij nou ook al, we hadden het hier toch over gehad,' zegt Cam. Ik kijk maar hem. Cam loopt naar me toe en hij legt zijn armen rond mijn middel. Zijn vingertoppen strelen mijn rug een beetje. Ik weet wat Cam gaat doen. Ik laat het ook gebeuren. Ik zie hem naar voren buigen en overbrug zelf het laatste stukje. We kussen elkaar. Ik laat mijn krukken vallen en leg mijn armen in zijn nek. En sluit mijn ogen. Dan moet Cam het maar zelf weten, hij weet hoe ik erover denk. Ik ga wat dichter tegen Cam aan staan. Het gaat wel goed met staan, zolang ik maar op mijn goede voet leun.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel ze dichter tegen me aan gaat staan en ik verstevig mijn grip een beetje en lat mijn tong over haar lip strijken en ga haar mond binnen waarna ik mijn rong met de hare laat spelen. Ik trek haar mee naar de bank die in mijn kamer stat en trek haar mee op mijn schoot zodat ze geen last zou krijgrlen van haar voet. Ik verslap mijn grip nu weer en laat mijn handen naast mijn lichaam hangen terwijl ik haar door zoen en leg ze uit eindwlojk op haar benen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    Hij pakt me steviger beet. Ik voel zijn tong over mijn lip en daarna versmelten onze tongen. Hij trekt me mee naar de bank, wat maar net goed gaat met mijn voet. Ik zit op zijn schoot. Zijn handen legt hij uiteindelijk op mijn benen. Mijn armen liggen nog steeds in zijn nek maar die laat ik afglijden naar zijn borstkas. Dit is heel erg afleidend. Ik verbreek de kus even en leun met mijn voorhoofd tegen dat van hem. 'Je weet dat ik altijd snel afgeleid ben,' zeg ik dan. 'En me op deze manier afleiding is heel gemeen.' ik kijk even naar hem, maar druk dan mijn lippen weer op die van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik voel haar handen zakken naar mijn borst en dan hoe ze onze kus verbreekt "Je weet dat ik altijd snel afgeleid ben" ik grinnik even als ze dat zegt "En me op deze manier afleiden is heel gemeen" ze kijkt me even aan en voordat ik wat kan zeggen drukt ze haar lippen weer tegen de mijne aan. Ik kus haar terug en leg mijn armen weer rond haar middel en na een tijdje haal ik mijn lippen van de hare en lijk haar even lachend aan "Dus wat zullen we nu eens gaan doen" vraag ik luchtig en speel met een plukje van haar haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.