• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Je Begint:
    We beginnen dat het nieuwe schooljaar begin. Je komt met een auto die draait op blauwe energie. Dit zijn eerder koetsen dan echte auto's die wij kennen. Naar de school met een koffer. Het jaar start opnieuw en niemand kent elkaar behalve de oudste leerlingen en de leraren. Iedereen volgt dezelfde lessen. Al ben je 20 iedereen heeft dezelfde lessen. Je krijgt ook een kamer indeling. Het gaat gewoon Random, maar geen jongens bij meisjes op de kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [nee geen coma!!]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [nee geen coma!!]


    [Waarom niet?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [is niet leuk!! daarnaast ben je er net pas in... niet doen, niet leuk]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Je kan haar in coma laten gaan, maar dan moeten Elliott en Jadelynn bewusteloos raken aangezien deze erbij staan of niet?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ik ga echt geirriteerd raken als zij in een coma raakt, forreal niet in de rpg]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Oh, why?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [is gewoon dom. Ze is daar net en meteen weer in coma raken. Leuk als de lessen de volgende dag beginnen hey.o Oh we hebben nieuwe leraar. ooh ze ligt in coma dolletjes... ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Je hebt gelijk. Wat doen we dan?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [fret stamt af van de hermelijn en hebben dus dezelfde vijanden. Misschien zagen hun zo eentje en schrok die aap gewoon van hun plotselinge beweging?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [fret stamt af van de hermelijn en hebben dus dezelfde vijanden. Misschien zagen hun zo eentje en schrok die aap gewoon van hun plotselinge beweging?]


    [Of er is een kleine aardbeving?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [kan ook]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Souvenir schreef:
    (...)

    [Of er is een kleine aardbeving?]
    goed idee,, dan kan Kate misschien ook zo erg schrikken dat haar schild even verdwijnt en dat Anne dan al haar pijn voelt van haar verleden

    Sophie Whites
    De Souls kruipen angstig weg. Ik snap er helemaal niets van. Op mijn knieën zittend haal ik Lilly weer uit de zak. 'Het is niets meisje, rustig aan.' Ik ga zitten een aai over der hoofdje. Dusty en Jack zijn ook stilaan aan het ontspannen. Wat was dat vreemd. Nu we kunnen alleszins doorgaan met de demo. 'We kunnen beginnen met de demonstratie, het was vast een aardbeving ofzo.', probeerde ik een verklaring te vinden. Ik stond op en voelde opeens een helse pijn in mijn buik. Het was de eerste keer dat het zo hevig was en een kreun ontsnapte uit mijn keel. Ik ging weer zitten en ademde snel in en uit.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Jadelynn Sophie Bright
    Plots kreunde ze en ging ze zitten. Ik schoot haar te hulp. Ik probeerde haar te kalmeren. Zoals ik bij mezelf kon versterken en verzwakken kon ik het ook bij anderen. Ik verlaagde de pijn in haar buik aangezien voelen ook een zintuig was. 'Is dit beter?' Vraag ik haar. Ik ging naast haar zitten en keek haar aan. 'Waar deed het pijn?' Vraag ik aan haar. Ik kon voelen door mijn versterkte zintuigen wat er zat of wat er pijn deed.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    nevermind

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 15:38 ]