• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Je Begint:
    We beginnen dat het nieuwe schooljaar begin. Je komt met een auto die draait op blauwe energie. Dit zijn eerder koetsen dan echte auto's die wij kennen. Naar de school met een koffer. Het jaar start opnieuw en niemand kent elkaar behalve de oudste leerlingen en de leraren. Iedereen volgt dezelfde lessen. Al ben je 20 iedereen heeft dezelfde lessen. Je krijgt ook een kamer indeling. Het gaat gewoon Random, maar geen jongens bij meisjes op de kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [je kan naar buiten gaan, naar Elliot en jadelynn?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aiden Samuel Dream
    'Nýchta zegt dat je Jakhals kent.' Hoor ik haar zacht zeggen. Ik kijk naar Jake die er bij is komen staan. 'Ja klopt. Nytcha en Jake zijn erg goede vrienden.' Beantwoord ik haar. 'Jullie, dit alles komt me bekend voor, maar meer niet. Ik heb geen andere herinneringen.' Zegt ze dan weer. Ik denk even na. Die optie kregen veel mensen! 'Je hebt blijkbaar kunnen kiezen tussen niet geschorst worden en wel geschorst worden. Als je niet geschorst word dan verwijderen ze je geheugen.' Zeg ik dan spijtig.

    Kate Skye Woods
    "Ik ben er toch" Ik schrik op als ik plots Stephen naast me zie zitten. 'ja nu wel.' Zeg ik en ik steek mijn tong uit. Hij aait Déjà over haar koppie en ik hoor haar spinnen. Ze hield ervan om geaait te worden. Gelukkig vond ik het leuk om te aaien. 'Weten jullie wie er nog meer niet geschorst zijn?' Vraag ik nu aan Stephen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jadelynn Sophie Bright
    "Alleen een zieke geest gaat achter zwangere vrouwen aan...fijn dat je zo over me denkt" Hij slaat boos zijn armen over elkaar. Dusty blaast naar bij. Dat had hij niet moeten doen. Jackie gaat recht staan een blaast terug. Ik pak Jackie op en zet hem naast me neer. 'Het spijt me hoor.' Mompel ik sarcastisch. Ik sla mijn benen over elkaar terwijl ik Elliott negeer. Ik zie een vrouw met een vrij grote buik naar ons toe komen. Dat moest haar zijn dacht ik. Ik glimlach naar haar. 'Hallo. Ik ben Jadelynn. De nieuwe lerares Zelfverdediging neem ik aan?' Vraag ik de vrouw.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 13:17 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [schat dat was een gedachte van de man. de ' is gedachte de "is een uitspraak]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 13:01 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nick Sheeran
    Ondertussen was het nu al een heel gesprek geworden en zei Aiden iets van geheugens die dan word verwijdert.'Ben er weer' hoor ik Toxic zeggen en hij komt naast me zitten en bekeek rustig Nýchta en Rachelle.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rechazame schreef:
    [je kan naar buiten gaan, naar Elliot en jadelynn?]


    |Heb mijn post aangepast!|


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Stephen Connery
    "Hey ik stond er al" en ik lach. Ik hoor Déjà spinnen blijf nog even door gaan. "Weten julie wie er nog meer niet geschorst zijn?" vraagt ze aan mij. "Ehm wij tweeën, Aiden, Rae zo te zien en meer weet ik eigenlijk nog niet..." Rea weet niks meer Stephen, ze herkent wel van alles, of naja,, ze heeft dat gevoel... zegt Bandit dan tegen me. "Blijkbaar weet Rea niks meer van vorig jaar..." zeg ik dan tegen Kate.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    'Je hebt blijkbaar kunnen kiezen tussen niet geschorst worden en wel geschorst worden. Als je niet geschorst word dan verwijderen ze je geheugen.' Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Ben je serieus?' vraag ik dan. 'Waren we echt zulke goede vrienden?' mompel ik. Ik zou een persoon wel erg moeten hebben vertrouwd om het recept te geven. Ik pak mijn telefoon erbij en kijk hem aan. 'Een tijdje, was dit mijn achtergrond.' en liet een foto van hem zien. 'Ik dacht dat het gewoon zo'n tumblr, we heart it jongen was.' mompel ik moest er even na grinniken.
    Ik wou dat ik alles kon herinneren. Hij leek me een leuke jongen, een goede vriend ook. Ik ging met mijn hand door mijn haar. 'Niet te geloven.' Ik keek naar Nick, 'Toxic?' vroeg ik toen en glimlachte waarna ik even glimlachte. Nýchta was al helemaal in gesprek met Jake. Ik herinner me alles weer! hoorde ik Nýchta. 'Hoe dan?' Hij heeft me alles stukje bij beetje uitgelegd en gezegd.' Ik fronste. 'Nýchta heeft blijkbaar haar geheugen terug.' zei ik toen.

    [ Ik ga naar de bios. Ik kom nog wel even op mijn telefoon ;d ]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 13:03 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [zzal zo ff reageren souvenir als hurtedheart haar post heeft aangepast]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [schat dat was een gedachte van de man. de ' is gedachte de "is een uitspraak]
    [Hoe bedoel je. Wat miet ik veranderen aan mijn post?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)[Hoe bedoel je. Wat miet ik veranderen aan mijn post?]

    [Jadelynn kan niet horen dat hij dacht dat ze een man had, omdat hij het dácht, hij zei het niet hardop. Ik gebruik de enkele ' voor gedachtes en de " voor uitspraken. Dus zij kan dat nooit gehoort hebben dus ook niet reageren daarop]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nick Sheeran
    Lipbijtend keek ze Aiden aan.'Ben je serieus?'vroeg ze en mompelde daarna iets.'Wat heb ik gemist?'Hoor ik Toxic en leg alles in het kort uit tegen hem.Ondertussen was ik weer niet mee met het geprek en zag dat Rachelle haar gsm toonde aan Aiden.Ze ging daarna met haar hand in haar haar 'Niet te geloven.'zei ze daarna en keek dan naar mij en naar Toxic.'Toxic?'vroeg ze toen en glimlachte."Jup dit is Toxic."zei ik en wees naar de pluisebol naast me.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aiden Samuel Bright
    Ik kijk naar haar mobiel. Dat was ik. 'Dat ben ik ja. We waren een soort van beste vrienden. We weten alles van elkaar. Nou nu is het eerder dat ik alles weet van jou.' Zeg ik terwijl ik zie hoe Jake en Nytcha aan het communiceren zijn. Ik heb haar alles uitgelegd Hoor ik hem tegen mij zeggen. Ik aai hem over zijn koppie. 'Nytcha is een deel van jou. Een minpunt van het gedachte wissen systeem is dat als je een ding weet de herrinerinen steeds sneller komen.' Zeg ik dan serieus.

    Kate Skye Woods
    'Rae zit bij mij op de kamer dus ik zal haar wel helpen met alles te herinneren.' Zeg ik tegen Stephen. Ik aai Bandit nog steeds over mijn koppie terwijl hij me aankijkt. 'Lieverd. Als je me probeert te lezen gaat het je niet lukken.' Zeg ik grinnikend terwijl ik een pal uit mijn zak pak. Déjà kijkt ook meteen op. Ze staat op en ik hooi de rubberen softbal in de lucht waarna ze er allebij achteraan rennen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "het spijt me hoor" zegt Jadelynn Sarcastisch. "Jadelynn, je bent een rasechte bitch, en dan nog verbaast zijn als iemand zegt dat ze je niet mogen...Sneu" zeg ik kalm, net op het moment dat er eeen vrouw met een aardige buik voor ons staat die zich voorstelt als Sophie. "Jij bent vast die nieuwe Lerares" zeg ik met een glimlach. "Ik ben Elliott Stephens, Ik geef soul verzorging" zeg ik mezelf voorstellend. "HERMELIJN!!" Dusty rent naar het puntje van mijn knieën "Ik ruik hermelijn, is dat een hermelijn??" Dusty zucht. "Ik ben verliefd" Ik schiet in de lach. "Mijn fret, vind jou hermelijn denk ik heel erg lief" zeg ik lachend. "Let niet op hem, het is een echte luie vent" zeg ik. Dusty kijkt me boos aan en klimt vervolgens op de nieuwe lerares om de nieuwe hermelijn te zoeken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Stephen Connery
    "Rae zit bij mij op de kamer dus ik zal haar wel helpen met alles te herinneren" zegt ze tegen me terwijl ze Bandit nog steeds aait. Nytcha weet alles weer inmiddels hoor na de uitleg van Jake. "Lieverd als je me probeert te lezen gaat het je niet lukken" zegt ze dan tegen Bandit en pakt een bal uit der zak. Bandit spitst meteen zijn oren en zodra ze de bal gooit rent ie erachter aan samen met Déjà. "Hij weet dat ie jou gedachte niet kan lezen zolang je ze afschermd." zeg ik dan en ik glimlach.