• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Je Begint:
    We beginnen dat het nieuwe schooljaar begin. Je komt met een auto die draait op blauwe energie. Dit zijn eerder koetsen dan echte auto's die wij kennen. Naar de school met een koffer. Het jaar start opnieuw en niemand kent elkaar behalve de oudste leerlingen en de leraren. Iedereen volgt dezelfde lessen. Al ben je 20 iedereen heeft dezelfde lessen. Je krijgt ook een kamer indeling. Het gaat gewoon Random, maar geen jongens bij meisjes op de kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    'Kan één van jullie zeggen waar ik mijn koffers kan brengen?'vroeg een meisjes stem achter me en ik werd op mijn schouder getikt.Ik draaide me om en zag een meisje met donkerblauwe ogen en zwart golvend haar."Als je het gebouw binnen gaat is er een lijst met de kamer indeling,dan moet je de trappen op en je kamer zoeken en daar kan je je koffe wel kwijt."legde ik uit met een vriendelijke glimlach."Ik ben Nick Sheeran."stelde ik me daarna aan haar voor en stak mijn hand uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ||Bah, zeven pagina's gemist.||


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    ||Bah, zeven pagina's gemist.||

    (er is niet zoveel gebeur het is vooral dat ze toekomen in een koets achtige auto en hun kamer zoeken)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [goedemorgen =) ik post ff 1 reactie hihi, ben daarna weer weg,, ff zonnen xD ben back rond een uur of half 1/1 uur denk ik]


    Stephen Connery
    Ik wist allang dat ie niks voor haar voelde. Maar ik kon Kate haar gedachte niet lezen aangezien ze die constant afschermde. Af en toe ving ik vorig jaar wel is iets op, maar niet veel. wat loop jij nou toch steeds te piekeren man. Heb je soms hulp nodig van een paar lieve puppy ogen om der weer is gedag te zeggen ofzo. Je doet alsof je der niet eens kent Hoor ik Bandit tegen me zeuren in gedachte en voor ik nee kan zeggen rent ie al naar Kate toe en gaat voor der neus zitten en kijkt hem aan met zijn blauwe puppy ogen en geeft der een kopje.

    Anne Rose Whitlock
    heey, hier is volgens mij een tuin zegt Kyra als we langs een deur lopen die naar buiten gaat. Ze wacht even bij de deur tot ik er ben en loop dan met der mee naar buiten. Ik kijk even om me heen en zie een groepje jongens en een meisje staan met der koffer, er zit nog een meisje op een bankje een boek te lezen waar net een wolf naartoe rent om aandacht te vragen. En verderop zitten nog een man en een vrouw op een bankje waarvan ik dacht dat dat waarschijnlijk leraren waren. mooie tuin zegt kyra dan die naast me is gaan zitten.

    Kate Skye Woods
    ik aaide Déjà haar koppie waarna ze begon te spinnen. Ik hou van onze gave. mompelt ze waardoor ik grinnik. Ik ook ik ben altijd veilig voor Pesters die hun gave op mij doen. Of leraren die me willen straffen. Zeg ik grinnikend terwijl ik mijn bladzijde omsla. Ik zie Déjà plots een kant op kijken. Daar staan Aiden Stephen een meisje die ik niet ken en een jongen die ik niet ken. hoor ik haar denken. Ja ik zag ze al, maar je kent me ik loop niet op mensen af ik hou liever afstand. meld ik haar. Dan plots zie ik bandit voor mijn neus zitten en een kopje te geven. Ik aai hem achter zijn oor wat hij zo te zien lekker vind. Ik kijk hem grinnikend aan. 'Moet je niet spelen met Jake of bij Stephen zijn?' Vraag ik hem vriendelijk. Al kan ik niet met hem praten hij kan mij wel verstaan plus hij kan altijd nog knikken of schudden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Athan caspers
    "Je kan ook de school verkennen de eerste drie weken." zei hij "ja dat zou wel een goed idee zijn volgensmij " Laten we naar het tuintje gaan bedacht sakon zich, eigenlijk best een goed idee vond ik zelf.
    "ik ga wel even rond kijken" zei ik terwijl ik op stond en de deur uitliep met sakon achter me aan.


    {dat gedachte dingetje met de soul doe ik onderstreept}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    Het kwam me hier allemaal akelig bekend voor. "Als je het gebouw binnen gaat is er een lijst met de kamer indeling,dan moet je de trappen op en je kamer zoeken en daar kan je je koffe wel kwijt." Ik knikte. Ik had het gevoel alsof ik de weg al kende, alsof ik alle gangen, deuren, padjes en mensen hier al kende maar wist gewoon niet waarom. "Dankjewel." zei ik toen en lachte even. Ook deze jongen kwam me bekend voor."Ik ben Nick Sheeran." Nee, toch niet of toch wel? " Rachelle Lemmons," zeg ik dan en glimlach. Nýchta keek mij aan en gaf me een kopje. Ik glimlachte en aaide haar even terwijl ze ineens met haar voorpoten op mijn schouders leunde en zo stond. Het leek alsof ze een poot wou schudden met Nick. Ik grinnikte. "Dit is Nýchta." deeldde ik toen mee.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick Sheeran
    "Dankjewel." zei ze toen en lachte even."Rachelle Lemmons,"stelde ze zich dan glimlachend voor.Ze had een zwarte panter die blijkaar me de poot wou schudden.Rachel grinnikte en stelde haar panter dan voor als Nýchta.Ik schudde de poot van de panter en wou Toxic voorstellen maar die was al weg."Ik heb een poolvos genaamd Toxic,maar die loopt hier ergens rond."stelde ik dan Toxic voor ookal stond hij er niet bij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [wow wat heb ik gemist, is de andere leraar er ak+ laatste reactie jadelynn??]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    HurtedHeart schreef:
    Jadelynn Sophie Bright
    "De nieuwe leerlingen. Heb je hun souls gezien? Dat is interessant...en hou jij naar ze kijkt ook best wel." Zegt hij met een glimlach. Ik glimlach vriendelijk terug. 'De leerlingen ja. Ik bestudeer ze eventjes. Kijken bij wie ik moet opletten in mijn klas. Aangezien ik ze goed scherp kan zien en net zo goed kan horen. 'Dat meisje verderop heet Kate en haar Amoerpanter Déjà. Ze zat hier vorig jaar ook. Die jongens daar heten Stephen Aiden en Nick. En daar zijn er nog meer.' Zeg ik terwijl ik naar de leerlingen kijk. 'Kijk Aimee je hoefde niet meteen dat te doen!' Hoor ik een meisje zeggen. Ik hield van mijn gave. Versterkte zintuigen. Ik kon alles horen als ik dat wou. Ik kon het zo sterk zetten als ik wou. Ik kom weer terug goed? hoor ik. Voor ik kan antwoorden klimt Jackie op de bank en nestelt zich onder mijn hand waarna ik hem aai.


    [ Alstu!]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ En niks bijzonders volgens mij..Rachelle is er net..enne..ja door die opstand vanhet jaar ervoor is haar gedachte gewist en weet ze niet dat ze hier eigenlijk al op school zat. Kent ze de mensen niet maar komt álles wel bekend voor xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    HurtedHeart schreef:
    Jadelynn Sophie Bright
    "De nieuwe leerlingen. Heb je hun souls gezien? Dat is interessant...en hou jij naar ze kijkt ook best wel." Zegt hij met een glimlach. Ik glimlach vriendelijk terug. 'De leerlingen ja. Ik bestudeer ze eventjes. Kijken bij wie ik moet opletten in mijn klas. Aangezien ik ze goed scherp kan zien en net zo goed kan horen. 'Dat meisje verderop heet Kate en haar Amoerpanter Déjà. Ze zat hier vorig jaar ook. Die jongens daar heten Stephen Aiden en Nick. En daar zijn er nog meer.' Zeg ik terwijl ik naar de leerlingen kijk. 'Kijk Aimee je hoefde niet meteen dat te doen!' Hoor ik een meisje zeggen. Ik hield van mijn gave. Versterkte zintuigen. Ik kon alles horen als ik dat wou. Ik kon het zo sterk zetten als ik wou. Ik kom weer terug goed? hoor ik. Voor ik kan antwoorden klimt Jackie op de bank en nestelt zich onder mijn hand waarna ik hem aai.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sirens schreef:
    Rachelle 'Rae' Lemmons

    Het kwam me hier allemaal akelig bekend voor. "Als je het gebouw binnen gaat is er een lijst met de kamer indeling,dan moet je de trappen op en je kamer zoeken en daar kan je je koffe wel kwijt." Ik knikte. Ik had het gevoel alsof ik de weg al kende, alsof ik alle gangen, deuren, padjes en mensen hier al kende maar wist gewoon niet waarom. "Dankjewel." zei ik toen en lachte even. Ook deze jongen kwam me bekend voor."Ik ben Nick Sheeran." Nee, toch niet of toch wel? " Rachelle Lemmons," zeg ik dan en glimlach. Nýchta keek mij aan en gaf me een kopje. Ik glimlachte en aaide haar even terwijl ze ineens met haar voorpoten op mijn schouders leunde en zo stond. Het leek alsof ze een poot wou schudden met Nick. Ik grinnikte. "Dit is Nýchta." deeldde ik toen mee.



    (Even om te zeggen Nick is nieuw ,dus je kent hem denk ik niet )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ Gheh had ik al gemerkt :3 ik wacht even op een reactie van HurtedHeart en dan schrijf ik terug. ben over 10 minutes back btw. maar sta gewoon online ;#]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aiden Samuel Dream
    Nick draait zich om maar dan hoor ik een bekende stem. Ik draai me om en zie Rae. Ik glimlach. 'Rae! Niet geschorst zo te zien.' Zeg ik vrolijk terwijl ik haar in een knuffel trek. 'Heey Nytcha.' Zeg ik tegen haar panter terwijl ik hem een van haar favoriete koekjes geef. 'Hoe komt het eigelijk dt jij niet geschorst bent van vorig jaar.' Vraag ik haar dan.


    I'm finally back, Finally after a Year break