• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Je Begint:
    We beginnen dat het nieuwe schooljaar begin. Je komt met een auto die draait op blauwe energie. Dit zijn eerder koetsen dan echte auto's die wij kennen. Naar de school met een koffer. Het jaar start opnieuw en niemand kent elkaar behalve de oudste leerlingen en de leraren. Iedereen volgt dezelfde lessen. Al ben je 20 iedereen heeft dezelfde lessen. Je krijgt ook een kamer indeling. Het gaat gewoon Random, maar geen jongens bij meisjes op de kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "De leerlingen ja. Ik bestudeer ze eventjes. Kijken bij wie ik moet opletten in mijn klas.Dat meisje verderop heet Kate en haar Amoerpanter Déjà. Ze zat hier vorig jaar ook. Die jongens daar heten Stephen Aiden en Nick. En daar zijn er nog meer." Zegt Jadelynn. Vlak daarna komt haar soul op haar schoot zitten, waarna Dusty direct overeind gaat staan. Ik leg mijn handen onder zijn pootjes en trek ik hem op zijn rug en kriebel over zijn buikje. "Gemeen! je weet dat ik daar niet tegen kan...of..heel lekker vind" Dusty gaapt en ik glimlach even. "Kate herken ik nog wel ja... één van de beste van haar jaar" zeg ik. Ik volg de groepjes met mijn eigen. "Is die vacature van zelfverdediging al vervuld eigenlijk?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    Als Jackie op mijn schoot kruipt veert Dusty overeind. "Kate herken ik nog wel ja... één van de beste van haar jaar" zegt hij dan. "Is die vacature van zelfverdediging al vervuld eigenlijk?" Voor zover ik weet niet, maar ee zijn sollicitaties geweest. Een paar mannen. Een paar vrouwen.' Beantwoord ik zijn vraag. Ik kijk weer even naar dusty. 'Dusty mag Jackie niet of wel?' Vraag ik dan aan hem. Vraag ook meteen waarom. Ik wilcweten wat ik verkeerd doe. Ik ben als jou ik probeer me aan te passen. Hoor ik haar naar me denken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Voor zover ik weet niet. Maar er zijn sollicitaites geweest, een paar mannen een paar vrouwen" antwoord Jadelynn en ik nik even. "Dusty mag Jackie niet of wel?" vraagt Jadelynn. Ik kijk even naar Dusty, die Jackie scherp in de gaten houd terwijl ik over zijn buikje kriebel. "niet echt...het liefst zou hij zijn staart afbijten....en zoiets...denkt Dusty bijna niet of nooit..Aan de andere kant...Dusty word niet erg blij als je hem wekt uit zijn slaap, iets wat Jackie's staart bijna elke dag doet" antwoord ik. "he oude brompot" ik kriebel weer over Dusty's buik. "Je bent zelf een oude brompot" Dusty kijkt me met grote ogen aan, ik grinnik en druk een kusje op zijn snoetje. "moest dat??" Ik knik grijnzend. "Spijtig. Dusty is echt een lief ventje...als hij je mag. Tot nu toe is er maar één soul die hij níét mag" Ik kijk even naar Jackie.

    [kunnen de souls ook met elkaar praten of niet?]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 12:31 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    "Ik heb een poolvos genaamd Toxic,maar die loopt hier ergens rond." zei hij toen en ik glimlachte. "Dat is zo-" begon ik maar iemand onderbrak me. "Rae! Niet geschorst zo te zien." Zegt een jongen vrolijk die me net zo bekend voorkomt. Hij trekt me in een knuffel en ik ben verbaasd en frons. "Heey Nytcha." Zegt hij tegen Nýchta en geeft één van haar favorite koekjes. Hoe weet hij dat?! "Hoe komt het eigelijk dat jij niet geschorst bent van vorig jaar." Vraagt hij dan en ik kijk hem en Nick verbaasd aan.
    "Waar heb jij het allemaal over?!" roep ik dan gefronst. "Hoe ken je mij of Nýchta." vroeg ik toen en fronste. "En hoe weet jij in hemelsnaam wat haar favorite koekjes zijn. Dat zijn mijn zelf gebakken!"
    Nýchta neemt wel het koekje aan. Hmm, dit zijn echt die van jou Rae. Ik kijk haar aan en dan naar de jongen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 12:41 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jadelynn Sophie Bright
    "Spijtig. Dusty is echt een lief ventje...als hij je mag. Tot nu toe is er maar één soul die hij níét mag.' Zegt Elliott dan. Ik knik. 'Dat is spijtig.' Zeg ik met een waterige glimlach. O... Als dat het is het spijt me dan. Hoor ik Jackie zeggen. 'Het spijt haar. Ze houd haar staart niet snel onder controle.' Zeg ik met een alweer waterige glimlach. Ik kriebel even over Jackie zijn koppie en pak een koekje voor haar die ze in haar handen neemt en er langzaam van eet. Jackie was heel serieus over eten.

    [Volgens mij wel het zijn dieren, maar dat kunnen de baasjes zelf niet horen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aiden Samuel Bright
    "Waar heb jij het allemaal over?!" roept ze dan gefronst. "Hoe ken je mij of Nýchta." vroeg zecweer met een frons op haar voorhoofd. "En hoe weet jij in hemelsnaam wat haar favorite koekjes zijn. Dat zijn mijn zelf gebakken!" Roept ze weer uit. 'Rae. Herken je me dan niet meer. Aiden? We waren goede vrienden vorig jaar.' Zeg ik best verbaasd. 'Vorig jaar hebben we ze samen gebakken tijdens verzorging. Je hebt het me geleerd.' Zeg ik nu ook met een frons. 'Weet je dan niets meer van vorig jaar?' Vraag ik niet begrijpend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eliott Stephens
    "Het spijt haar. Ze houd haar staart niet snel onder controle" zegt Jadelynn. "Zie je het spijt haar Brompotje" zeg ik tegen Dusty, die meteen naar mijn hand begint te blazen. "hé doe eens even normaal joh" ik geef Dusty een tik tegen zijn neus. "Dat geloof je ook alleen maar omdat het een vrouw is!" Ik werp Dusty een boze blik en schuif hem van mijn schoot. Hij klimt gelijk terug op me, tot vlak voor mijn gezicht, kijkt me met grote oogjes aan. "Ik ben je soul, je beste maatje, je hoort mij te geloven" Ik druk een kus op zijn snoet omdat ik weet dat hij daar een hekel aan heeft en hij gaat gelijk rond mijn nek liggen. 'ik geloof je' Dusty snuift beledigd en ik kriebel over zijn kopje. "Hoe was je vakantie Jade?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    |Ik heb m'n rol ingevuld. Kan die even gekeurd worden voordat ik ga schrijven?|


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    HurtedHeart schreef:
    Kate Skye Woods
    ik aaide Déjà haar koppie waarna ze begon te spinnen. Ik hou van onze gave. mompelt ze waardoor ik grinnik. Ik ook ik ben altijd veilig voor Pesters die hun gave op mij doen. Of leraren die me willen straffen. Zeg ik grinnikend terwijl ik mijn bladzijde omsla. Ik zie Déjà plots een kant op kijken. Daar staan Aiden Stephen een meisje die ik niet ken en een jongen die ik niet ken. hoor ik haar denken. Ja ik zag ze al, maar je kent me ik loop niet op mensen af ik hou liever afstand. meld ik haar. Dan plots zie ik bandit voor mijn neus zitten en een kopje te geven. Ik aai hem achter zijn oor wat hij zo te zien lekker vind. Ik kijk hem grinnikend aan. 'Moet je niet spelen met Jake of bij Stephen zijn?' Vraag ik hem vriendelijk. Al kan ik niet met hem praten hij kan mij wel verstaan plus hij kan altijd nog knikken of schudden.


    Stephen Connery
    Ik zie dat Bandit weer gekriebeld wordt slijmbal zeg ik tegen hem ik durf ten minste zegt hij dan. "Moet je niet spelen met Jake of bij Stephen zijn?" vraagt Kate dan aan hem en ik loop naar ze toe en ga naast Déjà zitten op het bankje en kriebel der bij der oor. "Ik ben er toch" zeg ik dan en ik glimlach even.

    Nick Sheeran
    "Dat is zo-"ze kon haar zin niet afmaken want Aiden kwam ertussen."Rae! Niet geschorst zo te zien."zei hij en trok haar in een knuffel.Ze keek verbaast en fronste dan."Heey Nytcha." zei hij dan en gooide een koekje naar haar zwarte panter."Hoe komt het eigelijk dat jij niet geschorst bent van vorig jaar."vraagt hij dan en ze kijkt ons bijde vragend aan.Ofwel had Aiden het verkeerde meisje want,ze begreep het niet maar aangezien hij haar naam kent en die van haar soul kan dat niet."Waar heb jij het allemaal over?!" roep ze dan gefronst. "Hoe ken je mij of Nýchta." vroeg ze toen en fronste. "En hoe weet jij in hemelsnaam wat haar favorite koekjes zijn. Dat zijn mijn zelf gebakken!" Ik keek naar Aiden.ALs hij haar kent en zei hem niet?Ok dit is best wel vreemd...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Het frustreerde me, waarom kwam hij me o bekend voor, maar wist ik niet meer hoe of wat. 'Rae. Herken je me dan niet meer. Aiden? We waren goede vrienden vorig jaar.' Zegt hij verbaasd. 'Vorig jaar hebben we ze samen gebakken tijdens verzorging. Je hebt het me geleerd.' Zegt hij nu ook met een frons. 'Weet je dan niets meer van vorig jaar?' Vraagt hij niet begrijpend. Ik knipper even met mijn ogen en schudt mijn hoofd net zo verbaasd. 'Vorig jaar? Ik kan me helemaal niks herinneren van vorig jaar.' mompel ik dan zachtjes. Als ik zijn naam hoor schrik ik even en bijt op mijn lip. Aiden..Mijn gedachte gaan per direct naar het weeshuis, maar ik duw die weer weg. Ik ken hem! Zijn Soul. Ik ken hem! Ik keek naar Nýchta. 'Nýchta zegt dat je Jakhals kent.' Mompel ik dan niet begrijpend. 'Ik snap dit niet meer.' zeg ik dan en kijk hem aan. 'Jullie, dit alles komt me bekend voor, maar meer niet. Ik heb geen andere herinneringen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maximilliana Sue Smitson
    Ik sta voor het enorme gebouw. Ik ben ook zenuwachtig, maakt je geen zorgen. Ik doe de deur open en blijf even staan. Puck kruipt naar mijn schouder en kijkt rond. Opeens vliegt ze door de kamer, de gang door. 'Puck! Blijf hier!', schreew ik puur uit reflex. Ik haat dat gedachtenpraten. Iedereen kijkt me een beetje verbaasd aan en ik glimlach zenuwachtig. 'Hoi.'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Jadelynn Sophie Bright
    "Hoe was je vakantie Jade?" Vraagt Elliott dan terwijl ik keek wat hij en zijn fret aan het doen waren. Ze zagen er heel schattig uit samen. Ik haal mijn schouders op. 'Het was wel leuk. Ik ben naar Zuid-Amerika geweest.' Zeg ik terwijl ik mijn mobiel in mijn zak voel trillen. Ik pak hem eruit glimlach heel even naar Elliott en lees het Sms'je. A een nieuwe vrouw voor zelfverdediging. 'We hebben een lerares voor zelfverdediging. Ze is zwanger dus gedraag je.' Zeg ik terwijl ik baar Elliott kijk. Hij flirte nogal graag en dat kon ik al merken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eliott Stephens
    "We hebben een lerares voor zelfverdediging, ze is zwanger dus gedraag je" Ik kijk iets wat beledigd naar Jadelynn. "Alleen een zieke geest gaat achter zwangere vrouwen aan...fijn dat je zo over me denkt" Ik sla boos mijn armen over elkaar. Dusty blaast naar Jackie en Jadelynn, maar dit keer laat ik het toe. 'daarnaast heeft ze vast al een man' "Maak je geen zorgen Eli, er komt wel een vrouw voor jouw" 'vast' "je bent een knappe kerel?" 'je bent men soul, je hoort dat te zeggen'


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sophie Whites
    Ik stapte de gang door, met een rugzak op mijn rug. Lilly zit in de tas en slaapt. Lilly, wakker worden, meid. Het is tijd om indruk te maken. Ik glimlach naar leerlingen die de gangen door lopen en giechelen als ze me zien. Ik mompel een aantal begroetingen en glimlach dan een paar keer. Ik zoek de andere leraren. Na nog wat gangen te hebben doorlopen zie ik een deur die naar buiten leidt. Ik kijk eerst even rond in de tuin en zie dan een dame en een jonge kerel staan, maar niet jonge genoeg om leerling te zijn. Bingo! 'Hallo, aangenaam. Ik ben Sophie.' Ik glimlach beleefd.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 13:00 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28