• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    Hope Rhiannon Devlin
    'nee, ik begin voor niks te schreeuwen en als een baby te janken,' snik ik met een sarcastische ondertoon. 'Ik zei toch dat ik alles zou verpesten en jij me zult haten. Het spijt me, het spijt me dat ik vrienden zijn niet genoeg vond,' snik ik, en ik kijk heel even omhoog om hem aan te kijken. 'Ik deed het niet expres,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    James van Briel

    Ik sta op en begin als een idioot te dansen. Ik val half, maar weet me nog net op te hijsen aan een stoel. Ik draai een rondje en ga dan keihard, boven de muziek uit, de kabouterdans zingen. Ik dans op mijn eigen liedje. 'Mooi he?' grijns ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marten Yusthin Kloster

    'Ik haat je niet! Ik vind je nogsteeds heel aardig en het is niet jouw schuld. Ik verwachtte het alleen niet.' ik kijk haar even aan. 'Je hoeft geen spijt te hebben.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ben zo terug]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alison Love
    Ik val bijna op de grond van het lachen. En voordat ik val ga ik uit mezelf zitten en houdt mijn buik vast van het lachen. 'Heel erg mooi,' zeg ik hikkend van het lachen. 'Dat is zeker vermakelijk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik kijk haar lachend aan en zet de sterio wat zachter. 'Dansen is een van de dingen die ik niet kan.' grijns ik. Ik ga bij haar op de grond zitten en zeg 'Kan jij goed dansen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik kom weer bij van het lachen en veeg een enkele traan weg. Hij komt bij me op de grond zitten en ik kijk glimlachend naar hem. 'Nee.. ik heb geen talent of wat dan ook,' zeg ik met een kleine glimlach. En ik kijk naar beneden. Het enige wat ik leuk vind om te doen is om te schrijven. Maar dat kan ik niet, en dat vertel ik andere ook niet. Ik kijk weer op naar James. Ja, hij is wel een leuke grappige jongen. Mijn grijsgroene ogen kijken weer naar beneden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik grijns even. 'Iedereen is ergens goed in, alleen moet je het soms nog ondekken.' zeg ik wijs. Ik haal mijn hand door mijn haar omdat het door het dansen nogal vaag zat. Ik kijk even nar haar. Ze zag er best goed uit en haar ogen waren erg mooi. Ik pak een stukje brood van de tafel en gooi die in de lucht. Ik open mijn mond en vang hem.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik pak ook een stukje brood en probeer hem na te doen. Hij gaat gigantisch mis. 'Oke, dat is dus duidelijk ook geen talent van me,' zeg ik met een lachje. 'En misschien is mijn talent wel... lachen om gekke jongens die nog gekker dansen.' en ik kijk lachend naar James.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Grijnzend kijk ik toe hoe ze me probeert na te doen en dan faalt. 'Ik ben niet gek!' zeg ik nepverontwaardigd. 'ik ben knettergek!' verbeter ik haar en een lach speelt op mijn gezicht. Ik zie in de weerspiegeling van de koelkast dat mijn haar weer raar zit. Ik probeer het goed te doen, maar dat lukt niet echt.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik moet lachen om wat hij zegt, 'Oke, daar heb je gelijk in. Knettergek,' zeg ik dan. Ik zie hoe hij zijn haar checkt in de weerspiegeling van de koelkast. En hij doet een mislukte poging om het goed te doen. Dan ga ik met mijn hand woelend door zijn haar. Het gaat nog erger zitten en ik moet weer lachen. 'Ja, het zit PERFECT zo ijdeltuit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    Naomi Grenhold
    Ik zucht. 'Ik weet het niet, maar laten we ervan genieten zolang het kan. En als we hieruit komen dan kijken we wel, samen.' zeg ik dan en glimlach en druk mijn lippen weer op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    James van Briel

    'Ahhh... Niet doen!' roep ik en ik probeer tevergeefs een poging om het weer goed te doen. Als dat niet lukt ga ik met mijn hand door haar haar en gooi het door de war. Ik lach om het resultaat en kijk haar grijnzend aan. 'Nu hebben we allebei perfect haar.' ik glimlach even


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Nu zit ook mijn haar door de war en ik moet lachen. Ik kijk naar James. 'Ja, bij ons beiden perfect. Alleen het verschil zit er tussen dat ik het niet erg vind.' en ik glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik zucht even. Ik doe mijn shirt uit en leg die als een soort hoofddoek op mijn haar. 'Nu is hij pas perfect.' zeg ik grijnzend. 'Zullen we een film kijken?' vraag ik. 'Jij mag kiezen welke.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!