• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    Hope Rhiannon Devlin
    'Ik kan het proberen,' zeg ik en ik omhels haar. Dan fluister ik in haar oor 'Hij vindt jou leuk, ik denk dat hij ooit wel weer met je praat. Met veel geluk morgen al weer,' Ik glimlach en laat haar los. Dan loop ik door naar Marten's kamer, waar een briefje op de deur hangt niet storen, zeker niet als je Noami of Elan heet. Ik zucht even en klop dan zachtjes op de deur. 'Marten?'
    [ik ga even eten]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alison Love
    Ik lach even, 'Daar heb je gelijk in ja,' geef ik toe. Ik kijk naar Bradley. Ik ben geloof ik op zijn bed gaan zitten. 'Ehm ja, er zijn nog een stuk meer mensen. Maar ik denk niet dat je er veel aan hebt als ik de namen zeg als je toch niet weet wie wie is.' en ik merk dat ik nog steeds naar hem kijk dus kijk ik ergens anders naar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik ruk de deur open. 'Kan je niet lezen ofzo?! Er staat niet storen!' zeg ik boos. Ik kijk Hope aan. 'Wat wil je van me?' vraag ik nors.

    James van Briel

    Ik grinnik even. 'Daar heb ik inderdaad niet veel aan. Ik heb honger, ga je mee wat eten halen?' vraag ik. Ik had echt enorm honger en mijn buik rammelde.

    (ben zo terug)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (ben er weer^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik zucht even. 'ik kan prima lezen, maar als je zo blijft doen kom ik voortaan wel niet kijken of het gaat. Ik weet dat je waarschijnlijk niemand wilt zien, maar soms helpt het, om ik weet niet. Erover te praten of zo,' zeg ik. 'Maar als je alleen maar boos gaat doen, ga ik wel weer weg en dan mag je het zelf uitzoeken,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alison Love
    Ik kijk naar hem en knik dan glimlachend. 'Dat klinkt prima voor me,' zeg ik dan. En ik sta op en kijk naar hem nog steeds. Ik wend mijn blik af en bijt even op mijn lip terwijl ik richting de deur loop.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    'Sorry, misschien helpt praten wel ja.' mompel ik en ik kijk naar de grond. Ik open de deur wat verder. 'Wil je binnen komen?' vraag ik twijfelend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James van Briel

    Ik loop haar achterna nar de keuken. Meteen opeb ik een paar kastjes. 'Wat wil je eten? Ik kan bijna alles maken.' grinnik ik. Ik kijk haar even aan. Ik werkte als hulpkok in een restaurant en kon best goed koken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    Een kleine glimlach verspreid zich over mijn gezicht, nu komen we ergens. 'graag,' zeg ik en ik loop naar binnen. Daar zie ik wat as liggen. 'persoonlijke dingen verbrand?' vraag ik. Zelf had ik dat thuis ook gedaan toen mijn moeder mijn dagboek en liedjes vond. Later heb ik er veel spijt van gehad, maar op dat moment leek het het beste om te doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    Ik knik somber. 'Het was een dagboek. Naomi en Elan hebben het gelezen en om te zorgen dat niemand anders het zou lezen heb ik het verbrand.' ik sluit de deur en ga op mijn bed zitten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    We lopen samen naar de keuken en ik zie hem kastjes openen, ik volg zijn handelingen. Hij zegt dat hij goed kan koken. Tenminste, daar komt het op neer. Anders kan je ook niet bijna alles maken. 'Surprise me,' zeg ik met een lachje. 'Ik lust alles, hoewel ik niet van slakken of kikkerbilletjes houd, dus leef je uit.' zelf kan ik ook redelijk goed koken. Maar dat komt ook doordat ik het leuk vind om te koken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elan Smith
    Ik loop Naomi's kamer uit, ze bleef lang weg. Ik kwam langs Martens kamer, en wat er op het briefje stond deed me alweer pijn. Ik zakte op de grond neer en begon te huilen. Het was altijd ik die iets verkeerds deed, ík opende het dagboek, ik las het.. Ik verpestte alles.

    Hope Rhiannon Devlin
    'oh, sorry,' zeg ik. 'Dan snap ik best dat je ze even niet wilt zien. Maarja, ik weet hoe het voelt. Mijn moeder had mijn dagboek en liedjes gelezen en toen ben ik schreeuwend weggelopen van huis. Daarna ben ik nog één keer teruggekomen om mijn spullen op te halen. Daarna heb ik nooit meer een voet daar binnen gezet,' een klein lachje ontsnapt mijn mond, maar meteen daarna ben ik weer serieus. 'Als je ergens, maakt niet uit waarover, wilt praten, ben ik hier, oké,' ik kijk hem aan. 'soms moet je alles gewoon even kwijt,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    James van Briel

    Ik grinnik. Dan maar fonduën. Ik pak twee fondue setjes en zet ze op tafel. Ik pak twee pannen. De een vul ik met kaas, de ander met chocolade. Ik zet de pannen op het vuur en pak wat vruchten en brood. Ik snijd het brood en leg het op een schaal. De vruchtjes leg ik op een bord en zet ik ook op tafel. De chocola en da kaas zijn gesmolten en ik giet ze over in de fondue setjes. 'Tada! We gaan fonduën!' roep ik vrolijk en ik geef haar een vorkje.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marten Yusthin Kloster

    'Dankje, en wat gemeen van je moeder.' mompel ik. Ik sta op en loop naar haar toe. Ik geef haar even een knuffel. 'Dankje' herhaal ik zacht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!