• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    _@Moooooonly ^^ zou Alison James kunnen ontmoeten? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (jahoor^^ volgensmij staat hij nogsteeds in de deuropening te screeuwen of hier iemand isXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Marten.)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alison Love
    Ik loop met het glas water de gang op. Ik hoor iemand schreeuwen of hier iemand is. Ik loop in de richting van de stem. Ik glimlach en loop verder naar hem toe. 'Ehm ja,' zeg ik dan. 'Ik ben er, ik weet niet of dat goed genoeg is?' en ik kijk glimlachend naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    'Hoe denk je dat ik me voel!? Jij en je vriendje komen gezellig even mijn dagboek lezen! Dat was het enige waar ik alles aan kon vertellen!' zeg ik woedend. Ik schop tegen het overgebleven as aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    James van Briel

    Ik glimlach even. 'Jahoor. Ik ben James trouwens.' zeg ik blij. Eindelijk heeft er iemand gereageerd. 'Weet jij waat we zijn?' vraag ik nieuwschierig aan het meisje.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pookiebear schreef:
    [oké, waar kan Hope heen, ik verveel me namelijk te pletter]


    ( kies maar^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik glimlach naar hem. 'Aangenaam, ik ben Alison,' zeg ik dan. Ik bijt even op mijn lip. 'Ik heb geen flauw idee waar we zijn.' en ik zucht even. Hij ziet er aardig uit. Ook wel knap opzich.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Alison dus... 'Mooie naam.' zeg ik grijnzend. 'Kom binnen!' ik gebaar naar mijn kamer. 'Ik ga even een shirt aandoen.' mompel ik en ik loop naar mijn kast. Ik trek een shirt aan en loop weer terug. 'Weet je dan wel wat we hier doen?' vraag ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold
    'Het spijt me. Meer kan ik niet doen.' zeg ik dan zacht en draai me om en loop de kamer uit, geen idee waarheen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik smijt de deur achter haar dicht. Ik pak een briefje en schrijf er iets met grote slordige letters op en hang het op de deur.

    Niet storen! Zeker niet als je Naomi of Elan heet!


    Ik ga op mijn bed zitten en kijk uit het raam.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik besluit om naar boven te gaan, want hier beneden verveel ik me dood. Eenmaal boven loop ik langs Naomi, die er best verdrietig uitziet. 'hé, wat is er?' vraag ik haar zacht terwijl ik haar aankijk. Ik hoop vurig dat het niks te maken heeft met Elan, want ze zijn net samen, en ze leken allebei zo gelukkig. Wat heel knap is als je bedenkt dat we hier vast zitten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alison Love
    Ik laat mijn ogen even onopgemerkt langs zijn lichaam glijden. Ziet er goed uit. Ik glimlach en loop zijn kamer in. Hier ziet het er ook weer mooi uit. Echt alles hier, in het hele huis, straalt luxe uit. 'Klinkt het heel erg dom als ik weer zeg dat ik het niet weet?' vraag jk met een kleine grijns. Ik kijk hem aan met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Grenhold
    'Marten.' Zeg ik dan zacht. 'Hij is niet zo blij met me.' Zeg ik en bijt op mijn lip. 'Wil jij misschien met hem gaan praten, maar ik waarschuw je hij is boos en niet zo'n beetje ook.' zeg ik dan en kijk Hope aan. 'Met mij wil hij niet meer praten.' zeg ik dan en zucht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    James van Briel

    Ik grinnik. 'Nee hoor, ik weet het toch ook niet?' zeg ik met een glimlach. 'Zijn er trouwens nogmeer mensen? Ik ken alleen Dave en jou.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!