• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt *
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze *
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten *
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen

    *: Sommige leraren moeten hier langs de rijen lopen voor orde en de tafels dekken.
    Ochtend: Sophie Whites en Maxwell Scott
    Pauze/Middag: Jadelynn Bright en Elliott Stephens.
    Avond: Nathan Miller en Maxwell Scott.
    [Dit veranderd Per Dag, maar als er een nieuwe dag aanbreekt verander ik het ook wel (:]



    Topic 3:
    Het is avond en de meeste zitten in de tuin. Het is rond de 22:30

    1e les is begonnen. Iedereen naar GYM!!!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jadelynn Sophie Bright
    Hij schud zijn hoofd en ontwijkt mijn blik waardoor hij de andere kant op kijkt. Hij neemt zijn laatste eid en gooit hem daarna weg. Hij doet zijn handen in zinn broekzakken. Ik wist ook niet echt hoe ik hem nu moest helpen. Ik bleef hem maar aankijken aangzien ik aan het denken was. 'Misschien moet je leuke dingen gaan doen.' Zeg ik bedenkelijk. Ik voelde me zelf ook vaak eenzaam en daarom ging ik meer koken. Nie ben ik een kookverslaafde. Wow dat klonk raar.
    [Ruysdael. In Heemskerk :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [je moest es weten hoevaak ik daar langs fiets :p]

    Elliott Stephens
    "Misschien moet je leuke dingen gaan doen" zegt Jadelynn. Ik glimlach even kort. "Dat doe ik, ik geef les" zeg ik. Nog voel ik me eenzaam. "Maar dat helpt niet altijd" zeg ik zacht. Ik kan mezelf wel voor me kop slaan, waarom bespreek ik dit met Jadelynn?? Ik haal onverschillig mijn schouders op. "Niet dat het wat uitmaakt" Zeg ik, in een poging me oude onverschillige relaxte zelf te zijn wat tot nu toe nog niet echt is gelukt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "Dat doe ik, ik geef les, Maar dat helpt niet altijd" zegt hij zacht. "Niet dat het wat uitmaakt" Hij probeert Relax te klinken, maar dat koop ik niet. 'Nee ik bedoel eigelijk iets naast het lesgeven. Lesgeven kan je niet de hele dag doen namelijk.' Zeg ik dan serieuzer. 'Bijvoorbeeld iets wat ik doe om me te relaxen. Zoals koken.' Zeg ik om hem misschien een beetje te pushen. Misschien kon hij gaan schilderen ofzo?

    [Waarom dan?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [vriend van me voetbalt vaak in de waterackers en dan ga ik altijd langs ruysdael is voor mij sneller]

    Elliott Stephens
    Ik kijk Jadelynn weer even aan. "Wat maakt het uit?" vraag ik dan nogmaals, zachter dit keer. Ik kijk Jadelynn even kort aan en lik langs mijn lippen. Ik kijk even naar Jadelynn en wat ze aan heeft. "Heb je het niet koud?" vraag ik dan met iets opgetrokken wenkbrouwen. De ochtenden waren hier altijd fris, nu nog frisser dan normaal. Zelfs ik kreeg een beetje kippenvel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "Wat maakt het uit?" Zegt hij nu nog zachter. Hij kijkt me kort aan en likt langs zijn lippen. Dan bekijkt hij me waarna ik eigelijk de neiging heb mijn handen om me heen te slaan. Ik hield er niet van om bekeken te worden. "Heb je het niet koud?" Vraagt hij dan met opgetrokken wenkbrauwen. Ik bekijk even zelf snel wat ik aanheb. Een kortbroekje en een topje met daarop een broekkleurige bovenstukje. Het was vrij winderig en het shirtje was als een vestje, maar niet bepaalt warm. Het kwam tot mijn ellebogen. Maar nu hij me aan het weer liet denken voelde ik de koude wind en het zachte zonnetje. De wind was koud en vooral als er soms een wolkje langs de zon kwam. Nu pas zag ik het kippenvel op mijn lichaam. 'Ja eigelijk wel.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip bijt. 'Maar dat maakt niet uit.' Zeg ik nonchalant. Ik verlaag gewoon mijn gevoelszintuig. Bijvoorbeeld dat ik geen koud meer voel. Handig of niet?
    [Oké. Sorry dat het wat langer duurde. Moest even van computer naar de iPod wisselen :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    Ik glimlach weer even. "laat ik dan maar eens een echte heer zijn he?" Ik doe mijn eigen vest uit en gooi hem richting Jadelynn waardoor hij iets over haar heen komt te liggen. Ik sta een seconde stil bij het feit dat ik best goed gegooit heb. "Alsjeblieft" zeg ik met een glimlach voor ik mijn handen in de zakken van mijn spijkerbroek stop. Is wel het minste wat ik kan doen, aangezien ze en cadootje op mijn kamer heeft gelegd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "laat ik dan maar eens een echte heer zijn he?" Zeg hij na even geglimlacht te hebben. Hij doet dan zijn vest uit die hij daarna naar mij toegooit. Goed gegooit trouwens. Ik doe de warme vest aan en snuif onopgemerkt de geur ervan op. Hij was al verassend warm. 'asjeblieft.' Zegt hij met een glimlachje waarna hij zijn handen in zijn zakken stopt. 'Bedankt.' Zeg ik met een glimlachje op mijn gezicht. We staren een beetje in het niets. Niet wetend wat we eigelijk moeten zeggen.
    [Does Elliott Like Jade???]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Ik ga zo maar eens dat cadootje van he bekijken" zeg ik met een kleine grijns. "Ben toch wel nieuwschierig geworden. En anders ben ik bang dat ik me pakje voor vandaag in een ochtend oprook" ik grinnik weer eventjes. Ik haal mijn handen uit mijn zakken maar weet me alsnog geen houding te geven. "Leuk om eens een keer normaal met je gesproken te hebben Jade" zeg ik zacht grinnikend en ik knipoog even


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "Ik ga zo maar eens dat cadootje van he bekijken" zegt hij met een kleine grijns. "Ben toch wel nieuwschierig geworden. En anders ben ik bang dat ik me pakje voor vandaag in een ochtend oprook" Hih grinnikt eventjes. "Leuk om eens een keer normaal met je gesproken te hebben Jade" zegt hij dan. 'Insgelijks.' Zeg ik glimlachend. Ik ontvang een knipoog waarna hij naar binnen loopt. Ik voel dat ik bloos en ga goed op het bankje zitten. Ik kijk naar het bos als ik merk dat ik Elliotts vest nog aanheb.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [aww how cute, i would like him too xD hes cute]

    Elliott Stephens
    Ik heb nog lekker een paar uur vrij. Mijn les heb ik al voorbereid. De eerste les is nooit moeilijk. Heb ik bewust voor gekozen. Het is meer een introductieles. Zodat ik hun en hun soals leer kennen en dat zij ook een weetje wie ik ben. Dat is wel zo makkelijk als ik met ze moet werken. Ik open mijn slaapkamer deur en sluit hem weer. Dan zie ik het op het tafeltje naast de deur liggen. Een zakje met Cakepops met een briefje van Jade erbij. Ik lach even. Dan kleed ik me om tot een spijkerbroek, een wit t-shirt met een gilet overheen waar ik een zwart wollen vest overheen doe waar ik slechts één knoopje van dichtmaak. Vervolgens doe ik mijn nikes aan. Dusty kruipt in de zak van het vest om verder te slapen en ik pak het zakje Cakepops om Jade te zoeken en haar te bedanken terwijl ik al een beetje van de cakepops snoep

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 10:58 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    JadeLynn Sophie Bright
    Ik zucht even en kijk in het niets. Het was mooi nu. Het dauw stond op het gras en de bloemen waardoor nu alles glinsterde in het zonlicht. Het rook ook nog is waanzinnig lekker. De tuiniers waren bezig met het maaien en het schikken van bloemen samen met het onkruid wieden. Dat deden ze elke ochtend tor gym begon. Het gemaaide gras rook geweldig, maar je hoorde niets. Zelfs met mijn zintuigen niet. Ik herinnerde me vorig jaar maar al te goed. De bloemen waren kapot getrapt de hele tuin verwoest en het hek gesloopt. Rebellen zouden zomaar erin kunnen komen. Ik voelde ook min of meer hun aanwezigheid, maar de poort naar binnen was dicht en als je te hoog vloog klapte je tegen een krachtveld op. Vanbinnen als glas, maar van buiten als een harde klap schokken harde geluiden en je bent een uur minimaal verlamt. Op hethek stond stroom, maar dat kon onwijs hevig Zijn. Het begon saai te worden. Nu Elliott weg was had ik niemand om mee te praten. Ik ging naar binnen en deed zijn vest uit die nu de vermengeling had van mijn en Elliotts geur. Ik loop hem wel tegen het lijf met nieuwe kleren aan. 'Je was je vest vergeten.' Zeg ik waarna ik een blosje op mijn wangen krijg. Ik zie in mijn ooghoek dat hij van de Cakepops snoept.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    JadeLynn Sophie Bright
    Ik zucht even en kijk in het niets. Het was mooi nu. Het dauw stond op het gras en de bloemen waardoor nu alles glinsterde in het zonlicht. Het rook ook nog is waanzinnig lekker. De tuiniers waren bezig met het maaien en het schikken van bloemen samen met het onkruid wieden. Dat deden ze elke ochtend tor gym begon. Het gemaaide gras rook geweldig, maar je hoorde niets. Zelfs met mijn zintuigen niet. Ik herinnerde me vorig jaar maar al te goed. De bloemen waren kapot getrapt de hele tuin verwoest en het hek gesloopt. Rebellen zouden zomaar erin kunnen komen. Ik voelde ook min of meer hun aanwezigheid, maar de poort naar binnen was dicht en als je te hoog vloog klapte je tegen een krachtveld op. Vanbinnen als glas, maar van buiten als een harde klap schokken harde geluiden en je bent een uur minimaal verlamt. Op hethek stond stroom, maar dat kon onwijs hevig Zijn. Het begon saai te worden. Nu Elliott weg was had ik niemand om mee te praten. Ik ging naar binnen en deed zijn vest uit die nu de vermengeling had van mijn en Elliotts geur. Ik loop hem wel tegen het lijf met nieuwe kleren aan. 'Je was je vest vergeten.' Zeg ik waarna ik een blosje op mijn wangen krijg. Ik zie in mijn ooghoek dat hij van de Cakepops snoept.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Je was je vest vergeten" zegt Jadelynn en ze bloost. Ik glimlach breed. "Je hebt nog kippenvel, houd maar aan totdat het wat warmer word" zeg ik en ik knipoog weer even. "Heb genoeg vesten hoor" zeg ik. Dan houd ik het zakje cakepops op. "Dankjewel, ze zijn erg lekker" zeg ik als ik er nog een in mij mond stop om haar vervolgens een aan te bieden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    Hij glimlacht breed als ik bloos. "Je hebt nog kippenvel, houd maar aan totdat het wat warmer word" zegt hij en hij knipoogt weer. "Heb genoeg vesten hoor" zegt hij. Dan houd hij het zakje cakepops op dat ik vanmorgen afgemaakt had. "Dankjewel, ze zijn erg lekker" Hij stopt er een in zijn mond en bied er mij een aan. Ik neem hem dankbaar aan. Ik doe het cakeje in mijn mond en schraap hem van het stokje af. Ik kijk hem aan als ik het heb doorgeslikt. 'Bedankt.' Zeg ik als ik zijn vest weer aandoe. 'En Graag gedaan. Ik kan je misschien leren om ze te maken.' Zeg ik vriendelijk. 'Als je het wilt natuurlijk.' Zeg ik er een beetje gehaast achterna. Hij kon het natuurlijk niet willen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Bedankt" zegt Jadelynn als ze mijn vest weer aan doet. "En graag gedaan. Ik kan je misschien leren om ze te maken, als je het wilt natuurlijk" zegt Jadelynn. Ik knik. "Ja leuk" zeg ik met een glimlach. "Al zal ik waarschijnlijk te lui zijn om ze te maken en het alsnog aan jou overlaten" Ik grinnik even. "Maar ik wil het wel leren maken hoor" zeg ik met een lieve glimlach.

    [Elliott is hot xD(A)]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]