• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt *
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze *
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten *
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen

    *: Sommige leraren moeten hier langs de rijen lopen voor orde en de tafels dekken.
    Ochtend: Sophie Whites en Maxwell Scott
    Pauze/Middag: Jadelynn Bright en Elliott Stephens.
    Avond: Nathan Miller en Maxwell Scott.
    [Dit veranderd Per Dag, maar als er een nieuwe dag aanbreekt verander ik het ook wel (:]



    Topic 3:
    Het is avond en de meeste zitten in de tuin. Het is rond de 22:30

    1e les is begonnen. Iedereen naar GYM!!!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nathan Miller
    Ik loop met Elliott mee richting de etenzaal. Renier springt op mijn schouder.Hij was nog best lui, het verbaasde me soms nog dat hij soms niet gewoon bleef zitten waar hij zat. Ik krijg het meteen weer warm als ik naar binnen loop."En wat is er deze ochtend voor ons gemaakt?" roep ik als ik de hoek om loop, de eetzaal in.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Elliott Stephens
    "What he said, wij -iniedergeval ik- hebben berenhonger!!" roep ik. Ik grijns even. Ja soms was ik een beetje een hypere, drukke jongen. Maar he, moet ik dan maar een saaie, stijve hark zijn? Ik pak Dusty van mijn schouders en zet hem aan zijn eigen tafeltje. "het ruikt iniedergeval goed" zeg ik. Ik grinnik even en plof op mijn stoel en kijk naar hoe de leerlingen binnen druppelen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    Ik maak de Donuts klaar en kijk er met glinsterende ogen naar. Ze waren zo mooi. In allerlei kleuren. Ik hield zo veel van koken. Ik deed het het liefst de hele dag. Dat kon ook. Want ik had geen lessen alleen 's avonds, maar dan waren de etenstijden al geweest. Ik word uit mij. Gedachte geschopt als de oven timer afgaat. Ik spring op en loop er naartoe waarna ik de Kaneel-Appeltaart eruit haal. Ik glimlach en laat hem afkoelen. Ik ga verder met de pannekoeken. De bolletjes. De waffels en de Criossantjes. Heerlijk allemaal. Mijn witte Chocolade-fruittaart was ook bijna klaar, maar stond in de koelcel. Ik open de koelcel en kijk naar de prachtige Chocolade-FruitTaart en kijk er met grote ogen naar. Het waren pilaartjes van witte chocolade. In de binnenkant zat een soort van Oreo mouse en daarboven wat rood fruit. Vol trots haal ik hem eruit en versier ik hem nog verder. Ik hoor mensen de eetzaal binnen komen en open de keukendeur. Ik zie Nathan en Elliott binnenkomen. De tafels waren al gedekt en ik kijk de jongens even aan. 'Willen jullie me misschien even helpen met het eten op de tafels neer te leggen?' Vraag ik ze omdat ik het in me eentje nooit zou kunnen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maxwell Scot
    Net toen ik klaar was ,met alle tafels te dekken kwamen Elliot en Nathan al binnen.Ze vroegen wat Jadelynn had gemaakt.Ikzelf had ook wel honger en vroeg me af wat we zouden krijgen als ontbijt.Het rook al lekker,dus het ging weer heerlijk zijn zoals altijd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elliott Stephens
    "Willen jullie me misschien helpen met het eten op de tafels zetten?" vraagt Jadelynn. "Doen de koks dat niet normaal gesproken" vraag ik verbaast. Ik haal mijn schouders op. "Als dat betekend dat ik mag gaan eten" Ik sta weer op van de tafel. "Heb je ook nog van die dingetjes" Ik maak met mijn duim en wijs vinger een rond. "Ongeveer zo groot en ontiegelijk lekker?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nathan Miller
    Ik zie dat ze net klaar zijn met de tafel dekken en jadelynn vraagt of we willen helpen met het eten zelf "Als dat betekend dat ik mag gaan eten." Zegt Elliott en sta op. Ik maak een instemmend geluidje. "Alles voor voedsel." zeg ik en zucht even. Ik pak het een en ander. "Moet ik het nog op een bepaalde plaats zetten?" Vraag ik voordat ik iets verkeerd zou doen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik was eindelijk uit gerend en liep terug waarna ik ging douchen en terug liep voor het ontbijt. 'Goodmorning!' zei ik tegen iedereen en ging ergens zitten terwijl ik Nýchta achter me aan hoorde gaan. Ook zij ging ergens zitten en ik speelde even met mijn telefoon waarna ik die weer legde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jadelynn Sophie Bright
    "Doen de koks dat niet normaal gesproken" vraagt hij verbaast. "Als dat betekend dat ik mag gaan eten" hij staat op van de tafel "Heb je ook nog van die dingetjes" Hij maak met zijn duim en wijs vinger een rondje. "Ongeveer zo groot en ontiegelijk lekker?" Vraagt jij dan. We waren de keuken al weer ingelopen. Ik grinnik. 'Je bedoelt Cakepops.' Zeg ik met een klein grijnsje. Ik pak er een van het aanrecht. 'Hier heb je de laatste. De rest heb ik al weggegeven.' Zeg ik terwijl ik het aan hem geef. Ik pak de platen met eten en neem ze als een seveerster mee naar de tafels en leg ze verdeelt neer. Er waren er genoeg. 'De andere koks mochten van mij is uitslapen. Normaal zitten ze hier al om 5 uur, maar ik zei dat ik het wel alleen kon vandaag.' Zeg ik met een glimlachje als ik terug ben in de keuken bij Elliott. Ik zie dusty. Ik had nog een Soul Cakepop. Ik pak hem uit de koelkast en hou hem voor Elliot. 'Deze is voor Dusty. Heeft Jackie voor hem gemaakt.' Zeg ik vriendelijk terwijl ik het balletje op de schouder van Elliot leg waar dusty op ligt. Hij had een platte onderkant zodat hij bleef staan. Ik pakte de volgende platen en legde deze weer op andere tafels waarna ik weer terug liep naar de keuken. "Moet ik het nog op een bepaalde plaats zetten?" Vraagt Nathan dan. Ik schud mijn hoofd. 'Zolang het maar wel verdeelt is en overal ongeveer even veel van iets staat. Niet dat een tafel heel veel Waffels heeft en de ander niet.' Zeg ik met een kleine glimlach naar Nathan.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 21:22 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Cakepops ja dat was het! bedankt" Ik stop het balletje in mijn mond. "Hmm heerlijk" zeg ik. "nou vreet op." zeg ik tegen dusty. Hij kijkt me even boos aan, pakt het balletje en begint er aan te knabbelen. Ik neem een aantal platen en leg ze dan verdeeld over de tafels. "mogen we nu gaan eten?" vraag ik na de laatste paar platen en kijk verlekkerd naar de pannekoeken en andere lekkernijen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie bright
    "mogen we nu gaan eten?" Vraagt hij terwijl ik hem zie hunkeren naar het eten. Ik grinnik even. 'Wacht nog even.' Zeg ik grinnikend. Ik pak de grote Chocolade-Fruittaart en zet deze bij de leraren op tafel. De leerlingen mochten ze natuurlijk ook pakken, maar hiervan had ik er maar een en was ik erg lang bezig geweest. Ik ga nu op mijn oorspronkelijke plek naast Elliot zitten. 'Volgens mij kunnen we nu eten.' Zeg ik grinnikend. 'Het is.' Zeg ik terwijl ik mijn iPhone pak. 'Negen uur en in de regels staat dat je mag eten als er eten staat dus. Eet smakelijk.' Zeg ik met een glimlachje.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nathan Miller
    ik zucht opgelucht en ga op mijn vaste plek zitten. "Ik zou niet weten waar ik moet beginnen." Zeg ik en kijk even naar al het eten. Ik begon meestal met pannekoeken, maar dat was vooral omdat ik iets met pannekoeken had. Ik hield ervan en ikkom soms echt een kind lijken als ik pannekoeken at. toch besloot ik een pannekoek te pakken en at hem vrolijk op. "Zo verschriikelijk lekker." Zei ik tussen twee happen door en stooide er nog wat poedersuiker overheen. Ik lusste bijna alles op een pannekoek. Toen ik hem op had pakte ik er nog eentje. Dit washeerlijk. Ik begon een beetje te denken aan de leerlingen en hun versvhillenden krachten, misschien zaten er dit jaar wel natuurtalenten tussen, dat leek me nou echt geweldig.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Elliott Stephens
    Ik plof neer op een stoel. Ik kijk om me heen, waar moet ik beginnen. Ik pak een pannekoek die ik haast verdrink in de stroop voor ik hem op eet. Heerlijk! Ik kijk Jadelynn aan met een eerlijke, gemeende lieve glimlach. Even kort, voor ik mijn blik weer, enigsinds verlegen afwend. Ik lik langs mijn lippen als ik de volgende pannekoek opschep om me vervolgens te vergrijpen aan de croissants. Ik kan er niks aan doen, ik kan me ook nooit tegen houden, als ik eten zie, moet ik het eten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "Zo verschriikelijk lekker." Hoor ik Nathan zeggen waardoor ik glimlach. Ik vond het altijd fijn als mijn kookkunsten gewaardeerd werden. Elliott ploft naast me neer op zijn stoel en ik pak een Pannekoek. Ik voelde Elliotts blik en keek hem aan waarna ik een echte glimlach rond zijn lippen zag. Daarna wend hij zijn blik enigzinds verlegen af wat ik er vrij schattig uit vond zien. Ze aten als wilde beesten, maar dat maakte niet uit. Ik pak een van mijn donuts met Frosting en eet hem op. Daarna pak ik een stukje appeltaart die ik ook helemaal opeet. Het laatste wat ik zometeen zou eten was mijn chocolade taart. Ik keek uit mijn ooghoeken hoe Elliott en Nathan aten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    Nadat ik nog een donut, chocoladetaart en appeltaart gegeten heb zak ik onderuit met me benen wijd. Ik leg mijn handen op mijn buik en kreun zacht zo vol zit ik. Even sluit ik mijn ogen. "Jadelynn.." mompel ik. "Alsjeblieft trouw met mij zodat je voor altijd zo voor me kan koken" mompel ik zacht, zodat alleen zij het horen kan. Als andere, of Sophie dat zou horen dan zou ik nog wel eens meer gezeik dan gisteravond kunnen krijgen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nathan Miller
    Ik weet ondertussen niet meer wat ik aan het eten ben, zo diep in gedachten zit ik, maar ik wist wel dat het lekker was. Er konden ook leerlingen tussen zitten die dachten dat zehet al wel konden. Dan hadden we een probleem, sommige mensen waren mentaal gewoon niet terk genoeg voor sommige krachten. "Jadelynn, dit is heerlijk. Hoe doe je het toch?" Zeg ik terwijl ik nog een pannekoek pak. En danstraks nog lekker een stukje chocolade taart. Ik kon me best wel voorstellen dat ik momenteel geen goed voorbeeld wasvoor de kinderen, maar dit was te lekker om netjes te eten. Maardat was mijn mening.


    We've lived in the shadows for far too long.