• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik kijk naar haar. 'Waarom zou emotieloos?' vraag ik dan aan haar. 'En waarom je dat zou doen.. Misschien omdat ik een klootzak ben? Maar breek alsjeblieft niet mijn arm, want dan kan ik niet meer dansen...' ik zucht. 'Maar misschien verdien ik dat ook wel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat is naaiend :Y)

    Maar slaap lekker Noa :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Klootzak,' zeg ik tegen hem. Ik ben kwaad op hem. 'Je zet me nu in tweestrijd weet je dat?' ik sla hem nog een keer in zijn gezicht. 'Ik zou je eigenlijk zo moeten laten liggen, maar je hebt mij ook geholpen.' ik kijk naar hem. Waarom doet hij dit? Dit werk? Ons martelen? Ik snap het niet. Eerlijk waar. Ik snap het niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mwoehaha ^^
    Ik wil gewoon weten wat Leslie nu gaat doen x)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    'Emotieloos, geen idee, is iets van vroeger, het komt soms terug op momenten zoals dit, dus hou er maar rekening mee dat is soms aardig gemeen kan overkomen of juist heel emotieloos.' waarschuw ik hem alvast. En grijns dan weer en pak zijn arm vast en draai hem ook zodat hij nu op zijn knieen op de grond zit en als ik nog een stukje zou doordraaien hij zijn arm breekt. 'Ooit al eens je arm gebroken?' vraag ik dan en lach even en laat hem dan los. 'Nee, dat zou ik nooit doen en je bent geen klootzak een klootzak op het moment is Ian.' zeg ik dan en ga op het bed zitten en zucht en ga met mijn handen door mijn haar. 'Wat nu?'

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 0:29 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dus je blijft nog? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Ik zit op mijn knieën op de grond. Ze kan mijn arm met gemak breken. 'Doe maar,' zeg ik dan. Maar ze laat me al weer los. 'We kunnen niets doen,' zeg ik. En ik kijk naar haar. 'Mijn aanbod geldt nog steeds. Als je wilt mag je me slaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik voel hoe ze me ruw op een tafel binden. Ik sluit mijn ogen. Ze hebben me op mijn buik gelegd en zijn nu alles aan het vastbinden. Ik bijt mijn kaken op elkaar voor de pijn. Geen idee wat ze gaan doen. Ik voel ineens een klap. Zweepslagen. Valt mee. Ik bijt mijn kaken op elkaar en bal mijn handen tot vuisten. Een geluid van pijn kan ik niet stilhouden. Mijn rug is al kapot en dan dit er bij... Maar het helpt wel. Door de pijn vergeet ik Naomi en Sam helemaal. Geen woedde op hen en vooral niet die grote leegte en verdriet die het achterliet. Het soort verdriet dat ik sinds mijn twaalfde niet meer heb gehad en Naomi is niet eens dood! Ineens houden de zweepslagen op. Ik zucht opgelucht, maar dat word gevolgd door een harde schreeuw van pijn. Wat was dat? Ik open mijn ogen en Probeer te kijken. Ik voel het nog een keer en schreeuw het uit. Waren ze me nou aan het brandmerken?! Ik hap naar adem en tranen springen in mijn ogen. Ik ging nu niet janken. Nooit! Na nog een paar keer de plaat op mijn rug te hebben gevoeld word ik omgedraaid. Voor altijd verminkt.... Ik voel hoe ze iets op mijn benen zetten en in een keer krijg ik een schok. Gingen ze nu alles op me uit proberen? Ik was te moe om te vechten. Maar Sam zijn woorden lieten me niet met rust. Ik moet levend terug komen. Niet alleen voor Naomi, maar ook voor Nala. Al zouden ze niet veel meer aan me hebben... Ineens zie ik zwart en duisternis. Dat is maar can korte duur. Met een harde schok word ik weer wakker. Alles tintelt en ik schok nog na. Ik sluit mijn ogen en voel me wegzakken. Met een klap word ik wakker door water. Ik ben losgemaakt en hang nu in een emmer water. Ik hap naar adem en probeer me te verzetten, maar ik ben kansloos. Ze trekken me weer boven. Ik Hap gelijk naar adem. Voor hen een teken om het nog een keer te doen. Ik ben totaal uitgeput en kan geen weerstand meer bieden. Ik laat de lucht uit mijn longen ontsnappen en voel nog net hoe ik overeind word getrokken. Dan begeven Mij benen het en val ik op de grond. Ik word ruw overeind getrokken en gedragen. Ze brengen me ergens naar toe, maar ik denk niet eens na waar naar toe. Ik verlies mijn bewustzijn en laat me
    Dragen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik zucht. 'I hate my life.' zeg ik dan en en druk mijn hoofd in het kussen en kijk dan Sam weer aan. 'Nee, ik sla je niet en breek ook niet je arm. 1. Omdat dat gewoon te makkelijk is en 2. Omdat ik je daarvoor teveel mag.' zeg ik dan zucht en ga op mijn rug liggen. 'Hoe gaat het met je rug en de schokken?' vraag ik dan en kijk hem aan en zie dan Ian binnen gedragen worden.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 0:38 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik kijk naar haar. 'Je hoort me niet meer te mogen,' zeg ik zuchtend. 'En mijn rug doet pijn, maar ik heb geen last meer van de schokken.' ik kijk richting de deur. Kom terug Ian. 'Maar dat boeit me niets. Gaat het met je keel?' dan wordt Ian naar binnen gedragen en ik spring overeid en neem hem van de mannen over. Ik til hem richting Naomi en leg hem dan heel voorzichtig neer.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 0:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Het gaat.' zeg ik dan en sta gewoon op en zie de man in de kamer naar me grijnzen en hij blijft even staan en kijkt naar Ian met een gemene glimlach. Ze hebben hem op zijn buik gelegt en til dan langzaam zijn shirt op en schrik, dit kun je niet meenen! Ik kijk woedend naar de man en kan me niet meer inhouden en begin op de man in te slaan aan duw hem dan ook tegen een muur aan knijp zijn keel dicht. 'Hoe kunnen jullie dit doen?!' sis ik dan en kijk hen woedend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Naomi wordt woedend. 'Naomi,' roep ik dan. 'Blijf bij Ian.' ik loop naar haar toe. Ik maak haar greep los van de man die naar beneden tegen de muur naar beneden zakt. 'Naomi, Ian heeft je nodig. Ik reken wel met hem af oké? Ga.' en ik pak de man op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Veel valt er toch niet meer mee te doen, hij is toch al knock-out.' zeg ik dan en loop zonder nog iets te zeggen terug naar Ian en ga op de rand van zijn bed zitten. 'Waarom doen ze dit toch?' zucht ik zacht en doe zijn shirt weer goed en kijk naar Ian en zucht weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga slapen ^.^

    Baaijbaaiijjj :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [DoeiDoei! :Y) Weltrusten.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp