• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik ook! Bye! x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ook weltrusten! DoeiDoeiX. :Y)]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 1:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [[oke oke]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas
    Mijn hoofd bonst en ik voel me misselijk. Ik wil mijn ogen openen, maar in de tijd hiervoor lukte me dat niet. Ik probeer het weer. Fel licht doet me even duizelen. Ik knijp mijn ogen weer dicht en maak een kermend geluid. Gelijk dringt pijn zich aan me op. Overal. Een kreun van pijn rolt ook weer over mijn lippen. Ik open mijn ogen Weer En wen langzaam aan het felle licht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik kijk naar Ian en bijt op mijn lip. 'Hoe erg is het?' vraag ik dan zacht en veeg wat haar weg dat aan zijn voorhoofd plakt en kijk hem aan en bijt nogsteeds op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik hoor een stem, maar kan echt niet plaatsen wat er nou gezegd word. Het enige wat tot me doordringt is pijn. Pijn en alleen dat. Ik voel de constante pijn bij mijn buik vandaan komen. Bij inademen doen mijn longen pijn en mijn rug brand. Ik probeer me op mijn zij te draaien. Ik bal mijn handen tot vuisten om de pijn te verdragen, maar de tranen schieten in mij ogen. Nu pas zie ik een gestalte voor me, maar meer dan een persoon zie ik dan ook niet. Wie was het? Mijn hersens leken niks meer te herkennen of weten. Ik sluit mijn ogen weer en open ze even later weer. Mijn zicht is al weer verbeterd. Naomi? Mijn lippen vormen haar naam, maar er Komt geen geluid uit mijn keel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik knik als hij met zijn lippen mijn naam vormt en kijk hem aan. Ik wil niet weten hoe erg het met hem gaat, hij kan zelfs niet meer praten. Ik pak dan zijn hand vast en geef er een kort kneepje in en kijk hem nog steeds aan en bijt op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik ga slapen. Ben heel moe en het is hier Half 3... Nog 3 dagen en i ben thuis... Nou tot morgen! Nou ja vandaag... X]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [DoeiDoei! Weltrusten, ik ga ook, is je vakantie alweer bijna voorbij, gaat snel... Maar tot vandaag, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ze knikt ter bevestiging ik glimlach en verstrengel onze vingers. Ik sluit mijn ogen. Het voorval van daarnet doet er even niet meer toe. Het zegt nier dat ik Naomi vergeven heb, maar boos ben ik ook niet meer. Ik weet her niet en ik kan ook niet goed nadenken door die verdomde pijn. Ik bijt mijn kaken op elkaar om de pijn te verdragen die een schok achterlaat.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    _[*fingers crossed* laat het goed komen tussen Ian en Naomi]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [eerst breek je het en nu wil je dat het goed komt... Nou ja zeg... Nee grapje:) hahaha:) dank je Voor de steun:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja maar dat komt omdat ik eigenlijk had verwacht dat stel dat Ian erachter zou komen, hij Sam helemaal verrot zou slaan. En niet zichzelf zou toetakelen :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Weet je wat het ergste is aan dit alles, als er nu mannen voorbij komen, denken ze dat ik hem knockout heb gemaakt en krijg ik straf. Ach, gelukkig ademt dat kreng nog. Ik kijk besluiteloos naar hem. Ik ga hem naar de badkamer slepen... Fuck. Fuck fuck fuck. Weet ik veel hoe ik daar moet komen. Ik weet niet waar ik nu ben. Oké Les, concentreer je gewoon. Ik pak hem onder zijn oksels beet. Waarom doe ik dit?! En ik begin hem een richting op te slepen die mijn gevoel me toe fluistert.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik blijf hem verder slepen en om de zoveel tijd sis ik klootzak tegen hem. Ik kom wonder boven wonder in de gang uit waar hij me de vorige keer verzorgd heeft. Toen ik nog doods was. Er zit handbeveiliging en codebeveiliging op. En laat ik nou toevallig
    meegekeken hebben naar de code. Ik til die zware klootzak op en zet zijn hand er tegenaan en druk dan de code in. Ik sleep hem naar binnen en doe de deur dicht. Ik kan het niet voor elkaar krijgen hem op de tafel te leggen maar dat verdient hij ook niet. Ik laat hem liggen op de grond en pak een beker water. Ik sla hem eerst nog een keer in zijn gezicht, omdat dat leuk is, en dan gooi ik water in zijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.