• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    April
    Ik hoorde een jongen genaamd Jason, die vroeg hoe we allemaal heetten. Een paar stelden zich voor en ik zuchtte opgelucht. Nu wist ik in elk geval welke naam bij welke stem hoorde. 'Ik ben April, kom niet van het vliegtuig maar van Pinkstereiland, nabijgelegen, en heb als enige een cruise-schipbreuk overleefd. Ik woon er nu ongeveer een jaar en ben drie kwart van dat jaar blind.' ratelde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Henglinston
    de jongen die Jason noemde vroeg na zijn uitleg hoe we allemaall heeten.Een paar mensen hadden al hun naam gezegt,dus deed ik dat ook maar."Thomas"zei ik kort ik keek naar hem en richte me daarna weer op de zee.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [lol gaan ze ook nog iets anders doen dan ellkaarss namen kennen, de beelden eng vinden en zwemmen? :Y)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (wat dacht je van een kamp maken dan?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rachel Pennyworth

    Nadat nog een aantal zich hadden voorgesteld deed eigenlijk niemand meer iets, iedereen begon weer een beetje voor zich uit te staren. "Jongens" met een luide stem, wat zeer pijnlijk was voor mijn keel, probeerde ik een paar van ons bij elkaar te roepen. Wat nogal moeilijk was aangezien niet iedereen op dit deel van het strand was aangekomen. Toch stonden er al een aantal mensen bij elkaar, wat een begin was. "Wat gaan we nu doen? We hebben onderdak nodig..." langzaam keek ik iedereen aan , wachtend totdat iemand met een antwoord kwam.


    Trust me. I'm the doctor

    Thomas Henglinston
    De stewardes van daarnet riep ons bij elkaar maar ik bleef gewoon zitten en luisterde naar wat ze te zeggen had.Ze had het over een kamp maken."wel ik zie hier niet genoeg bomen om onderdak te maken."zei ik.ik zag maar 1boom,en die hadden we nodig voor voedsel


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April
    'Ehm, misschien kan ik een soort aardetent maken?' zei ik onzeker. 'En voor degenen die goed kunnen zwemmen, Pinkstereiland zit vol met bomen en wild.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rachel Pennyworth

    "wel ik zie hier niet genoeg bomen om onderdak te maken." was het eerste antwoord dat ik terugkreeg, zuur keek ik thomas aan. Negativiteit is precies wat we nu nodig hebben. "Dan zoeken we andere middelen. Desnoods gebruiken we kleren", daarna richtte ik me weer op April. "Euhm" begon ze "Misschien kan ik een soort aardetent maken?" terwijl ze dit zei keek ik haar spottend aan, meent ze dit serieus. Een aardetent. "En voor degenen die goed kunnen zwemmen, Pinkstereiland zit vol met bomen en wild", dat lijkt er meer op. "Ik denk niet dat het nu handig is om te zwemmen, de meesten zullen wel uitgeput zijn van het springen. En om in zo'n staat te zwemmen is niet erg handig" met opzet vermeed ik haar vraag. Daarna richtte ik me weer op Jason "Jij kent het eiland, hoe heb jij hier kunnen overleven?"...


    Trust me. I'm the doctor

    Alexa Esmee Bailey
    "We kunnen ook altijd nog iets maken met alle aangespoelde koffers." zeg ik dan. Bijna alle koffers waren aangespoeld en heel veel mensen hadden de sprong niet overleefd. "Als iedereen zijn of haar eigen koffer uitzoekt en pakt, kunnen we kijken wat er in de rest zit en of iemand misschien nog iets te eten mee heeft genomen. De koffers halen we dan gewoon leeg en dan maken we daar wat van" zeg ik dan.

    April
    Woede borrelde in me op. Ik hield niet van mensen die me negeerden. 'Blind is geen synoniem voor dom.' siste ik.(I love The name is Styles, Harry Styles ;p) Ik zette mijn voeten stevig in de grond en legde mijn handen op de grond. Ik voelde de trillingen. Ik paste me er op aan, zette me schrap en probeerde wat uit. Het lukte aardig en ik duwde mijn handen omhoog, waardoor er een rotsblok omhoog kwam. Met alle kracht die ik in me op kon roepen holde ik hem uit, maakte een opening en liet me toen vallen op de grond. Het sturen putte me enorm uit, en ook al deed ik het voor een trut, ze hadden het wel nodig. Ik sloot mijn ogen, niet dat het wat uitmaakte, en dwong mezelf om rustig te ademen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rachel Pennyworth

    Ik knikte naar Alexa, "dat is inderdaad een goed idee" mompelde ik zachtjes "Blind is geen synoniem voor dom" hoorde ik opeens naast me. Verbaast keek ik naar April, ik had niemand willen beledigen "Dat heb ik ook helemaal ni-" met een schreeuw sprong ik naar achter toen het rotsblok op de grond zag vallen. Voor wat een eeuwigheid leek staarde ik ernaar met grote ogen, trillend prikte ik in de steen om te kijken of het echt was. Om een verklaring te zoeken voor dit ongeval. Toen er echter niks gebeurde keek ik op naar April "Je maakte dus geen grap" fluisterde ik zacht terwijl ik een paar stappen naar achter deed. Hoewel ze er vermoeider uitzag, had dit me toch een andere blik op haar gegeven. Ze zag er opeens anders uit, angstaanjagender in mijn ogen.


    Trust me. I'm the doctor

    Alexa Esmee Bailey
    Ik staar naar de kleine uitgeholde rots waar makkelijk twee personen kunnen liggen. "Kun je er meer maken?" vraag ik dan. Het was vermoeiend voor haar, dat kon je zien. Maar misschien elke dag 1 of 2 totdat we er genoeg hebben...

    Thomas Henglinston
    Zuur keek de dame me aan en stelde dan iets voor waardoor ik da vraag van April maar half verstond,daarna zeiden ze iets van de kleren aan elkaar te knopen.Ik schrok toen er een soord van aarde blok tevoorschijn kwam en ik keek verbaast naar het blinde meisje.En holde het uit waarna ze problemen kreeg met ademhalen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April
    Stemmen galmden om me heen. Ik hoorde op een gegeven moment zelfs mijn ouders, wat totaal niet kon. Ik kon het niet langer uithouden en liet me meeslepen door het donkere gat wat in mijn gedachten was verschenen. Kortom, ik viel flauw.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alex Connor
    April valt flauw na die truc en ik kniel naast der neer en draai haar op der rug. Ik kan moeilijk om wat water vragen, aangezien niemand dat waarschijnlijk heeft. Ze zal zo vanzelf wel bijkomen.