• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Thomas Henglinston
    'Het maakt niks uit, er zijn veel mensen die het niet zien. Ook al heb ik de afgelopen jaren niemand meer gezien.'zei ze grimassend.'Ik ben blind geworden op het andere eiland. Maar ik weet niet hoe 'mompelde ze daarna.ik keek even rond en zag niet zo ver vandaan het andere eiland.'Ik ben April. En jouw naam is?vroeg ze dan."Ik ben Thomas,aangenaam"stelde ik mezelf dan aan haar voor.Een ander meisje met en blauwe pony riep iets vas paaseiland,waar we vand gestrand zijn nu.Ik keek om en Zag in de verte de bekende beelden staan die me toch een onaangename rilling geven,April vroeg wat er was gebeurd."Wel ons vliegtuig werd gekaapt en we moesten eruit springen zeg maar..."zei ik dan en trok mijn knieënn tot tegen mijn borst en verborg mijn hoofd in mijn knieën.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    April
    'Echt? Wat hebben jullie allemaal bij je? Sommige dingen zijn zonder dat je het weet enorm bruikbaar hier.' zei ik , en ik voelde even aan Thomas. Daarna werd ik rood. 'Ehm... Sorry, gewoonte. Ik kan niet zien, dus ik voel hoe ik er uit zie.'

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:20 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (god, ik ben de beelden vergeten.....)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:17 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ann

    Ik keek naar de beroemde beelden. Er was iets mis mee. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes. ' de beelden hebben aura's'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    April
    'De beelden hebben aura's.' hoorde ik iemand zeggen, het was hetzelfde meisje dat had geroepen dat we op paaseiland waren. 'Kun je aura's zien?' vroeg ik enthousiast. Ik voelde me zo opgewonden, ik had nog nooit eerder iemand ontmoet met een gave. 'Ik kan dingen voelen die om me heen zijn, en een beetje aardesturing. Dat heb ik geleerd toen ik blind werd.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ann

    'ja, ik kan aura's zien....' Antwoorde ik het meisje


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rachel Pennyworth

    "De beelden hebben aura's" hoorde ik dezelfde persoon zeggen van daarnet, toen ik Nicole niet kon zien liep ik naar het meisje toe. "Pardon? Je zegt dat de beelden aura's hebben?" ik liet mezelf weer neerrvallen naast de plek waar het meisje stond "Is dat niet iets voor mensen? en niet voor beelden?"


    Trust me. I'm the doctor

    April
    'Ja, ik kan aura's zien...' zei het meisje afwezig. 'Zijn er hier meer mensen met gaves?' vroeg ik. Ik was er wel benieuwd naar. Allemaal nieuwe mensen, hadden ze ook nog gaves, dacht ik blij.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thomas Henglinston
    "Aura's?"mompelde ik verbaast en keek naar de beelden.Dan zei het meisje die april noemde dat ze aarsturing kon en verbaast keek ik de 2 meisjes aan."Wat?"mompelde ik verstond er niet meer van.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ann

    'dat lijkt me ook......' Ik werd bang van de beelden.

    (zoek we elke aura je perso heeft, dan kan Ann ze "lezen" http://www.marjanka.nl/Energie/A_7.htm


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    April
    'Sorry als ik nu raar overkom, ik wil jullie niet afschrikken!' riep ik uit. 'Het eiland heeft het me geleerd...' Dat klonk ook best raar, maar dat maakte me nu niks uit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rachel Pennyworth

    "welke.. welke kleur aura hebben de beelden?" vroeg ik zacht aan het meisje hoewel ik bang voor het antwoord was. Dit eiland gaf een naar gevoel. Opeens leek alles op me af te komen, ik leek alles te beseffen wat er net gebeurd was. We hadden de val overleeft, ik had de val overleeft. Nicole heeft het niet overleeft, of ze loopt ergens anders rond. O god, alstublieft laat het het tweede zijn. "het eiland heeft het mij geleerd!" schreeuwde iemand anders, het meisje dat kon aardsturen zoals ze het genoemd had. "dat laat me nou niet echt beter voelen"...

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:55 ]


    Trust me. I'm the doctor

    (dof oker geel,Bruin ,zilver of wil je dat ik het anders zeg? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (ik ga slapen.
    En nyan, eh... Doe mar zo'n kleur ja)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.