• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Grenhold
    Ik haal diep adem als hij even stop, ik ben er gewoon buiten adem van. 'Sandwich?' vraag ik dan en grinnik even en kijk hem verwachtingvol aan en bijt op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    James van Briel

    Ik grinnik even als Alison snurkt. 'He! Alison, je koe staat in de fik!' zeg ik fluisterend. Grijnzend wacht ik een reactie af en ga bij haar zitten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Ik maak een 'pling' geluid. 'Correct' zeg ik. 'En nu wil ik kusjes. Want anders..' Ik rol van haar af en val weer op de bank.

    Alison Love
    Ik moet heel erg mijn best doen om mijn lach in te houden. Maar wonder boven wonder lukt het me om dat te doen. Ik nepsnurk gewoon verder. Ik voel dat James naast me is komen zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Grenhold
    Ik grinnik en ga dan boven Elan hangen en druk kusjes overal op zijn gezicht en dan in zijn nek. En als ik klaar ben grinnik in. 'Zo goed, of wil je nog meer?' ik grijns en druk een klein kusje op zijn lippen en kijk heb glimlachen aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Ik wil meer, mevrouw.' zeg ik. 'Ik wil altijd meer.'

    Naomi Grenhold
    Ik grijns en begin nu weer kusjes in zijn nek te drukken en zuig soms zacht de huid wat mee omhoog waardoor er een klein rood/paars vlekje onstaat en grijns en ga weer verder en ga dan steeds langzaam een stukje omhoog en druk dan mijn lippen op de zijne.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 21:42 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    James van Briel

    Als er geen reactie komt knuffel ik haar weer. Zou ze dan toch slapen? Ik til een van haar oogleden op en kijk grijnzend naar haar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Hij knuffelt me weer en wanneer hij een ooglid van me optrekt moet ik wel lachen. 'Gekkie!' zeg ik lachend. 'Maak jij iemand altijd zo wakker?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Elan? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    James van Briel

    Ik grijns als ze begint te lachen. 'Soms wel ja, bij mijn zussen bijvoorbeeld.' ik grijns even. 'En soms gooi ik een emmer water over hun heen.' glimlachend denk ik aan mijn vier zussen, mijn twee kleine zusjes en mijn lieve broertje.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik sluit mijn oog weer en lach zachtjes. 'Nou, aangezien ik ineens wakker werd gemaakt,' zeg ik. 'Ga ik weer slapen.' en ik ga weer nep slapen. 'Ik blijf gewoon voor eeuwig slapen! Dan heb ik ook niet meer door dat ik ontvoerd ben.' en ik ga verder met nep snurken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik grijns en doe het geluid van een vuilniswagen na. ' Pieep... Pieep... Pieep.' ik til haar met een simpele beweging op en loop naar het zwembad. 'Opgeruimt staat netjes!' zeg ik lachend en ik laat haar er net niet in vallen. Ik hou haar dus nogsteeds vast.

    (ik ga slapen, ik heb hoofdpijn.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Slaap lekker ^^]

    Alison Love
    James tilt me weer op, maar ik geef geen kik. Ik blijf nep doorslapen. 'Als je me erin laat vallen krijg ik het en koud en zal ik niet gaan zwemmen uit protest. Dus dan moet je me redden en mond-op-mondbeademing geven.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Zo erg is dat niet, denk ik meteen. 'Oeps.' zeg ik en ik laat haar vallen. Ik kijk even wat ze gaat doen en ik grijns even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!