• Topic 7 ^^!

    Rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: Roxanne Gryffindor - Seeker van het Quidditchteam.
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Lily Evers: Sophie Gryffindor
    -Bellatrix Zwarts: Sophie Zwadderich
    -Andromeda Zwarts: Audrey Gryffindor

    Zelfverzonnen personages:
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor - Keeper van het Quidditchteam.
    -Audrey: Calyce Hepatica Llewelyn Gryffindor



    Leraren:
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor - Chaser van het Quidditchteam
    - Sarita Gryffindor


    Quidditch teams:
    Gryffindor
    Seeker: James Potter
    Keeper: Evana Lexie Morson
    Chaser: Sophie
    Chaser: Calyce
    Chaser:
    Beater:
    Beater:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:11 ]


    Tijd voor koffie.

    Lily Evers
    Ik duwde hem zachtjes weg.
    "Wacht. Wacht wacht wacht. Evana Morson. Uit ons jaar. Is een weerwolf?" Ik keek verstrooid naar James been. "Dus zij..." Toen kwam er een nieuwe angst opgeborrelt.
    "Wacht, wordt jij dan nu ook een weerwolf?" vroeg ik met een schrille stem. Ik keek naar zijn been. James schudde lachend zijn hoofd. "Ze heeft me niet gebeten hoor," en even voelde ik me kalmer. Even.
    Toen voelde ik woede.
    "Dus, Evana Morson, weerwolf als ze was, wéténd dat het Volle Maan werd, is gewoon tóch naar het feest gegaan? Wat onverantwoordelijk!" Ik raak niet snel kwaad op mensen, maar nu was ik behoorlijk boos.

    Evana Lexie Morson
    Professor Armando Wafelaar keek me onderzoekend aan over zijn bril. Ik zag ook verbazing. Hij legde de papieren die hij aan het bestuderen was weg, en bekeek me goed.
    "Dus jij wilt van Zweinstein?" zei hij Kalm.
    Ik knikte heftig. Het was genoeg geweest. Nu stond hij op, en liep naar achter, dieper zijn kamer in. Ik zag verscheidene bewegende schilderijen, maar nu waren ze allemaal stil.
    "Je realiseert je," zei hij opeens, "Dat dat inhoudt dat je toverstok gebroken wordt?" Geschrokken kijk ik naar mijn toverstok. Ik wist het al, maar toch.
    "Ik hoopte eigenlijk... Dat er een soort van manier was... Om- om mijn toverstok wel te behouden." Stamelde ik. Nu draaide Professor Wafelaar zich om, en bekeek me nogmaals. "Is dit om het voorval op het bal?" vraagt hij. "Eigenlijk houden we je toverstok in beslag hierom." Zei hij. ik besefte me dat met een schrok dat ik hem al terug had. "H-hoe," begon ik, maar Professor Wafelaar haalde zijn schouders op.
    "Zweinstein heeft vele geheimen. En Waarschijnlijk is jou toverstok heel erg aan je gehecht."
    Een warmte stroomde door mijn aderen, en ik hield mijn toverstok achter mijn rug nog steviger vast.
    "Maargoed," ging hij verder, "Over je verzoek. Dit is geen beslissing die licht genomen mag worden. Plus, er is niemand een weerwolf geworden, gisteravond, en niemand is overleden." Ik keek hem nu recht aan. "Ja, maar het feit dat ik het gedaan heb, is voor mij al genoeg, en..." zou ik hem over mijn eerste jaren hier vertellen? Ik besloot van niet.


    Tijd voor koffie.

    {we waren toch al weggegaan? achja XD}

    Lucy
    hij pakte de spin op en hield hem voor mijn gezicht. ik sprong weg en gilde het uit. ''niet leuk!'' gilde ik nog. maar zijn lag was zo aanstekelijk dat ik uiteindelijk ook meegiegelde. ''waar ben jij dan bang voor?'' hij trok, nog steeds met een grijns op zijn gezicht, zijn wenkbrouwen op. ''hoezo?'' ''dan kan ik wraak nemen'' zij ik gespeeld gemeen. logan grinnekte.


    welkome to my garden of fantasy

    {Yeah I know, maar dat moment gebeurde nog voordat jullie weggingen}


    Tijd voor koffie.

    James
    'ehm ja? Maar ze had wolfsworteldrank genomen en zoals.ik al zei mijn ''dubbele slechte'' ik heeft drama gemaakt en haar in één weerwolf veranderd. Niet haar schuld dus.' En lachte charmant.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Logan
    'ik ben nergens bang voor, ik ben één man en... Ik heb mijn stok!' En pakte zijn stok. 'ik hou van mijn stok.' Zei liefkosend.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    lucy

    de stok van logan was van een soort hout dat ik niet kende. ik grinnekte nog een keer. ''toen je zei 'ik heb mijn stok' dacht ik heel fout!'' ik lachte en gaf hem een speels duwtje. hij lachte ook. wat klonk dat mooi. ik liet hem ook mijn toverstok zien. ''wat is jou hobby eigenlijk?'' vroeg ik.
    ''fotograveren vind ik leuk.''
    ''oh ja? leuk, maar fototoestellen doen het hier toch helemaal niet?''
    '''huh? ooooh, ja die dreuzeldingen doen het hier niet dus gebruik ik een magische.''
    ''oooooooooh, helemaal vergeten! die foto's bewegen toch?''
    ''ja, en je hebt dus veel meer mogelijkheden dan met een dreuzelding.''
    ''leuk!''
    ''en wat is jou hobby?''
    ''ik hou van tekenen en zingen. zingen doe ik gewoon vaak, maar tekenen is meer mijn hobby. ik doe er veel meer mee en ik besteed er ook veel meer geld aan uit.''
    ''wat leuk!''
    ik bloosde, hij was zo aardig.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 17:05 ]


    welkome to my garden of fantasy

    ??




    Logan
    Hij bloosde.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {? wat is er?}


    welkome to my garden of fantasy

    niemand reageert meer :(


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Excusez, mais ik heb het de laatste tijd heel erg druk. Sowieso heb ik nog wat situatie's i.v.m situatie's, en heb ik net een volle toetsweek achter de rug. Dan moet ik nog een plekje plannen voor het afmaken van een andere wedstrijd. Kortom; ik zit in een hele drukke periode van mijn schoolcarriére. Ik schrijf nu wel een stuk, en ik zal proberen weer wat vaker te schrijven! Ik ben trouwens sowieso niet zo heel 'reactant' op RPG's de laatste tijd hierom ;P}

    Lily Evers
    Ik glimlach verward. Wat een gedoe. "Dus.. Jij máákte haar weerwolf? Slechte ik...?" Ik denk nog eens na, maar dan worden mijn ogen groot van schrik. "We moeten naar het schoolhoofd! Dit is serious business!" Ik kijk paniekerig om me heen, terwijl ik James afwezig mee trek, in rondjes. "Kom, naar een professor!" Ik zoek koortsachtig, rond, maar er zijn weinig mensen te zien.


    Tijd voor koffie.

    SantasHelper schreef:
    ??




    Logan
    Hij bloosde.


    {wat is er?}


    welkome to my garden of fantasy

    [Semele >> Leidenschaft

    Sorry dat ik zo lang niet meer geschreven heb maar m'n school wil maar niet ophouden met stapels huiswerk opgeven. Ik zal mijn best doen morgen een stukje te posten.]


    Fuck the government.

    er is niks hoor annick ;)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {oh, okee}


    welkome to my garden of fantasy

    [Weet iemand misschien waar ik in kan springen?]


    Fuck the government.