• Topic 7 ^^!

    Rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: Roxanne Gryffindor - Seeker van het Quidditchteam.
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Lily Evers: Sophie Gryffindor
    -Bellatrix Zwarts: Sophie Zwadderich
    -Andromeda Zwarts: Audrey Gryffindor

    Zelfverzonnen personages:
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor - Keeper van het Quidditchteam.
    -Audrey: Calyce Hepatica Llewelyn Gryffindor



    Leraren:
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor - Chaser van het Quidditchteam
    - Sarita Gryffindor


    Quidditch teams:
    Gryffindor
    Seeker: James Potter
    Keeper: Evana Lexie Morson
    Chaser: Sophie
    Chaser: Calyce
    Chaser:
    Beater:
    Beater:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:11 ]


    Tijd voor koffie.

    [ik weet echt niks te typen :( maar ik probeer maar wat om wat te schrijven btw waarom schrijven jullie niet :(]

    James
    opeens was iedreen stil en staarde voor ich uit. James stond op en liep naar de wc om naar zich zelf te kijken. 'Mijn haar is helemaal niet zwart? maar bruin. Ik ben gewoon nog de normale James, Ha!' en lachte naar zich zelf. plotseling zag hij dat zijn spiegelbeeld veranderde naar iemand anders en de duistere James stapte uit en pakte zijn hoofd. James probeerde zich te verzetten maar de andere beukte de knie in james' bovenbeen. 'Slaapzacht, je bent nu veranderd... hmhmhmmmmm!' en het werd zwart voor zijn ogen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    SantasHelper schreef:
    [ik weet echt niks te typen :( maar ik probeer maar wat om wat te schrijven btw waarom schrijven jullie niet :(]


    {Omdat ik niks weet....}


    living la dolce vita

    {Ik heb een vriendin (annickemiek) de RPG laten zien, and She's in ^^, kan nog wel even duren ;P}


    Tijd voor koffie.

    xxPrimrose schreef:
    (...)

    {Omdat ik niks weet....}


    {Nouja, we hebben al een samenvatting gegeven. Doe dan alsof je bij iemand op bezoek gaat in de ziekenzaal ofzo, en doe alsof je van niks weet! Dan kan je wel inspringen ;P}


    Tijd voor koffie.

    Tsubaki schreef:
    (...)

    {Nouja, we hebben al een samenvatting gegeven. Doe dan alsof je bij iemand op bezoek gaat in de ziekenzaal ofzo, en doe alsof je van niks weet! Dan kan je wel inspringen ;P}


    {Dat is wel een goeie... Ik ga ff kijken of ik wat kan verzinnen. ;)}


    living la dolce vita

    {mijn topics}


    welkome to my garden of fantasy

    Schrijf nou guys! :/


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    reageer is nou D:


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Ik heb wel wat inspi.... ;) Ik moet alleen nog verzinnen naar wie Kate toegaat.....}


    living la dolce vita

    Schrijf nu is. Ik heb geen geduld meer : O


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Ik ga stoppen :l dit heeft echt geen zon meer :/


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    nieeeeeeeeeeeeeeeeeet stoppen!!!!!!!!!!
    ik beloof plechtig mijn best te doen om dit topic levendig te houden. desnoods in mijn eentje!


    welkome to my garden of fantasy

    okeej waar is iedereen?


    welkome to my garden of fantasy

    ik wacht tot mensen schrijven :s

    james

    opeens was iedreen stil en staarde voor ich uit. James stond op en liep naar de wc om naar zich zelf te kijken. 'Mijn haar is helemaal niet zwart? maar bruin. Ik ben gewoon nog de normale James, Ha!' en lachte naar zich zelf. plotseling zag hij dat zijn spiegelbeeld veranderde naar iemand anders en de duistere James stapte uit en pakte zijn hoofd. James probeerde zich te verzetten maar de andere beukte de knie in james' bovenbeen. 'Slaapzacht, je bent nu veranderd... hmhmhmmmmm!' en het werd zwart voor zijn ogen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    James loopt grijnzend naar de spiegel toe, en verklaard dat hij er precies hetzelfde nog uitziet. Bezorgd trek ik een wenkbrauw op. Dan valt hij opeens op de grond. Ik slaak een korte gil, en wil opstaan, maar in mijn haast vergeet ik dat ik met mijn been in het verband zit.
    "James!" ik kijk paniekerig om me heen. Als ik mijn toverstok nu maar had! Ik kijk naar Calyce, die als in trance bij het raam zit.
    De deur gaat open, en ik kijk op. Professor Wafelaar 'vereerd' ons nog eens met een bezoekje.
    "We moeten het nog steeds hebben over het feit dat er nu illegale faunaten en een weerwolf-" ik maan hem tot stilte, wat ik normaal nooit zou durven, door naar James te wijzen, en te roepen:
    "Hij is flauwgevallen, hij-" Ik kijk naar de spiegel, waar de reflectie van James' lichaam op de grond te zien is. Wafelaar loopt naar hem toe:
    "Revivo" mompelt hij.


    Tijd voor koffie.