• Topic 7 ^^!

    Rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: Roxanne Gryffindor - Seeker van het Quidditchteam.
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Lily Evers: Sophie Gryffindor
    -Bellatrix Zwarts: Sophie Zwadderich
    -Andromeda Zwarts: Audrey Gryffindor

    Zelfverzonnen personages:
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor - Keeper van het Quidditchteam.
    -Audrey: Calyce Hepatica Llewelyn Gryffindor



    Leraren:
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor - Chaser van het Quidditchteam
    - Sarita Gryffindor


    Quidditch teams:
    Gryffindor
    Seeker: James Potter
    Keeper: Evana Lexie Morson
    Chaser: Sophie
    Chaser: Calyce
    Chaser:
    Beater:
    Beater:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:11 ]


    Tijd voor koffie.

    Schrijven jullie nou ook is wat? :3


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Owh, whoops D:, nou dan liep Evana naar James toe om haar excuses aan te bieden, en zag het toen ;P}

    Lily Evers
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik weet het niet. Het is gewoon veranderd. Jij, ik, en..." Sevvie, voeg ik er in mijn hoofd aan toe. De steek die hij mij opleverde met het woord Modderbloedje staat in mijn geheugen gegrift. Niet dat dat de reden is dat ik met James ga, trouwens.
    "Toen ik hoorde dat je gewond raakte, besefte ik dat ik echt om je gaf," ik kijk hem met een stralende glimlach aan. Dan wordt ik weer serieuzer.
    "Maar James, wat gebeurde er gister nou?"


    Tijd voor koffie.

    {Ik neem Lily trouwens wel officieel over. Die Lina schrijft toch ook nooit meer.}


    Tijd voor koffie.

    Yeah


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    ' ik weet toch wie bellatrix is hahhahaha' en moest hard lachen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    ik kan nu eff niet schrijven maar morgen miss wel maar weet niet zeker had vorige week trouwens examen week dus van schrijven kwam toen niet veel


    welkome to my garden of fantasy

    james
    'nouja als je weet dar ze er was, dan komt er chaos hè? Zoals mijn been nog meer verwonden....' Zei James en tikte op zijn been ste geen pijn meer deed.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    lucy
    toen we buiten kwamen scheen de zon, de vogels vloten en het gras was zacht en groen. kortom het was mooi weer. we liepen een eindje naar buiten en gingen toen zitten onder een boom bij het meer. we kletsten daar nog wat en genoten van wat chocolatjes die we nog van het eten over hadden. toen ik net een chocolaatje in mijn mond wou steken zag ik een, voor mijn ogen, enorme spin over een tak lopen. ik verstijfde omiddelijk en keek naar de spin. die liep mijn kant op. nerveus schuifelde ik een stukje van de spin vandaan. ''wat is er?'' vroeg logan. en ik wees angstig naar de spin. die maakte een sprong naar ons toe alsof hij me uitdaagde. ik gilde het uit en stond struikelend op. ''aah wat een schatje.'' zij logan tegen de spin. ''nee, hij is niet aardig! laten we weggaan!'' gilde ik. logan grinnekte en we verlieten het plekje onder de boom. ik stopte het chocolaatje terug in het papiertje en stoptje het in mijn zak. ik had opeens niet zo'n honger meer.


    welkome to my garden of fantasy

    --dubbelpost--

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 9:10 ]


    welkome to my garden of fantasy

    Evana Lexie Morson
    Het kippenvel van kou en verdriet loopt over mijn hele lichaam. Ik vraag me af hoe het zou zijn zonder Zweinstein. Ik zou nog steeds in het Weeshuis zitten, hopeloos verlangend naar de magie die mij nooit zou vinden. Fout. Het heeft mij wel gevonden, maar het heeft weinig voordelen meegebracht. Wie had dat ooit gedacht. Iemand die alles heeft, maar toch ongelukkig is.
    Nou ja... Alles...

    Ik wist niet tot hoeverre Wolfsworteldrank de veiligheid van de andere leerlingen zou garanderen. Remus kon er goed mee omgaan, maar hij was verantwoordelijker dan ik. En trouwens, wat op het bal gebeurde, gebeurde ook terwijl ik de drank op had. Het was helemaal mijn schuld. Zouden mijn magische gevoelens in de kiem gesmoord worden, door dreuzelsamenleving? Natuurlijk niet. Veel tovenaars leven onder de dreuzels. En ik wil niet van àlles afscheid nemen. Ik hield mijn toverstok voor mijn gezicht. Ik schudde mijn hoofd. Wilde ik dit besluit nou echt alleen om James nemen? Nee, besef ik meteen. Dit gaat om meer dingen, weerwolf, vloeken, mijn eerste twee jaar hier. Resoluut sta ik op, en loop zo snel als de pijn en het gips toelaat naar binne. Onderweg zie ik een kort tafereel. Een meisje dat een kreetje slaat. Er zit ook een jongen. Ik blijf niet staan.

    Ik storm Professor Wafelaars' kantoortje zo wat in.
    "Professor, ik zou graag van Zweinstein af willen."


    Tijd voor koffie.

    (neeeeeeeeeeeeeeeee!)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Ze gaat niet weg hoor (: }

    Lily Evers
    Ik stop even met zoenen, en kijk hem recht in zijn ogen.
    Jemig, zijn die ook al verandert. Is daar een spreuk voor ofzo?
    Ik schud mijn hoofd kort. Niet van het onderwerp afhaken.
    "Dat bedoel ik niet. Wat gebeurde er op het bal? Ik was er niet, we hielden een feestje in de Griffoendor-meidenkamer, en..." Ik bloos bij de herinneringen eraan, en kijk weer naar James.


    Tijd voor koffie.

    James
    'ik ging met Evana naar het feest en er was een soort van ''dubbelganger'' van mij die de boel ging verpesten. En liet haar in een ww veranderen. ik ben natuurlijk achter haar aan gegaan en je weet dat ww vrienden niet kunnen herkennen en dus verwondde ze mij.' Zei hij nuchter en wees zijn vinger op de bloederig stukje op het verband. 'maar het is niet zo erg zo als het lijkt hoor, haha' en lachte. Kamrad keek om zich heen en daarna weer naar Lily.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    ...


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Logan
    Hij pakte de spin op en liep naar haar toe. 'waarom ben je zo bang voor dit wezentje?' Zei hij en deed het voor Lucy's gezicht. Ze schrok, waardoor hij moest lachen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.