• Topic 7 ^^!

    Rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: Roxanne Gryffindor - Seeker van het Quidditchteam.
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Lily Evers: Sophie Gryffindor
    -Bellatrix Zwarts: Sophie Zwadderich
    -Andromeda Zwarts: Audrey Gryffindor

    Zelfverzonnen personages:
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor - Keeper van het Quidditchteam.
    -Audrey: Calyce Hepatica Llewelyn Gryffindor



    Leraren:
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor - Chaser van het Quidditchteam
    - Sarita Gryffindor


    Quidditch teams:
    Gryffindor
    Seeker: James Potter
    Keeper: Evana Lexie Morson
    Chaser: Sophie
    Chaser: Calyce
    Chaser:
    Beater:
    Beater:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:11 ]


    Tijd voor koffie.

    Logan
    'Tuurlijk weet ik waar de toren zit, ik zit ook in gryffindor.' en gaf een knipoog en liep naar de toren.
    'Zooo, hier zijn wij dan, en waarom ben je zo laat op zweinstein?' vroeg hij mysterieus.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    Hij bracht me uit evenwicht, maar ik wou niet nóg iemand kwetsen. Ik voel de warme hand van James om de mijne.
    "J-j-ja, ik h-hou van je," zeg ik paniekerig, maar ik ben bang, voor alles wat er kangebeuren. Met mij, James en Calyce. Allemaal door mij.
    Ik zie de beschuldigingen in zijn ogen, en ik sla mijn ogen neer. Ik zie James niet.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 15:01 ]


    Tijd voor koffie.

    Lucy
    ''natuurlijk weet ik waar de toren zit, ik zit ook in de gryffindor'' en hij begeleidde me naar de toren. uiteindelijk waren we op de toren aangekomen. ''zooo, hier zijn we dan, en waarom ben je zo laat op zwijnstijn?'' ik keek de kamer rond en zij ''dat is een lang verhaal.'' waarop hij ging zitten ''ik heb de tijd'' ik zuchtte en plofte ook neer op een uitgezakte poef. ik keek hem aan stak van wal. ik vertelde over de thuisles, over dat mijn ouders niet meer konden lesgefen of voor me zorgen, en vertelde over de school keuze. het was bijna boux battonx geweest, maar vanwege de strenge leermethodes is het toch zwijnstijn geworden.
    hoe langer we samen waren hoe meer ik mijn gezicht rood voelde worden, wat een enorm knapp jongen...


    welkome to my garden of fantasy

    Logan
    'cool story bro! Nee geintje. Je hebt veel meegemaakt lucy.' Zei hij en stond op en klopte op haar schouders.
    'zullen we gaan eten? Ik heb heel erg trek, haha.' En hij moest lachen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lucy
    ik glimlachte, ''okee!'' ik had enorme trek. we begaven ons samen naar de eetzaal, kletsend over koetjes en kalfjes. ik begon hem steeds leuker en leuker te vinden. toen we in de eetzaal aankwamen was hij al stampvol, we zochten een plekje tussen de gryffindors en ik stortte me op het eten. mijn maag leek een bodemloos vat. tijdens het eten vroeg ik hem terloops en nonchaland of hij vrijgezel was, hij zij van wel en mijn maag maakte een sprongetje, nu had ik nog meer honger.


    welkome to my garden of fantasy

    Logan
    'ehmm, ja , ik had een vriendin, die het een week geleden uit had gemaakt... Maar ik ben haar al vergeten.' Zei hij en trok een scheve glimlach en at door met zijn stampot.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    Ze deed haar ogen dicht. 'Evana... Je klinkt zenuwachtig.' Zei hij gevoelloos.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lucy
    toen we vol zaten en de zaal al bijna leeg was wandelde we door de gangen. ook die waren leeg, de meeste leerlingen waren al naar hun afdeling. toen we in een gang met wandtapijten met trollen waren vroeg ik naar zijn verleden.


    welkome to my garden of fantasy

    Calyce

    De spanning die tussen James en Evana ontstond bezorgde ook mij enige nervositeit. Nadat ik enkele seconden op de grond was blijven zitten toekijken en James' kilheid me al tientallen huiveringen had bezorgd, besloot ik op te staan en naar ze toe te lopen.
    'O kijk eens aan, wat is het al laat! Kom op, ik sterf van de honger,' en ik trok ze bij hun bovenarmen de ziekenzaal uit.
    'Calyce, wat doe je?' vroeg James verbaasd. 'We mogen de ziekenzaal niet uit.'
    'Natuurlijk wel.'
    'We zitten nog steeds onder het bloed,' zei Evana.
    Ik zuchtte diep, trok ze een hoek om, tilde een wandtapijt op en zo stonden we uiteindelijk in een verborgen gang.
    'James, wat speelt er hier? We moeten werkelijk met Pomfrey hierover praten,' ik keek hem priemend aan.


    Fuck the government.

    James
    'met haar praten? Dacht het niet!' Zei hij alsof het echt geen nut was. James bleef in de zelfde positie zitten. 'ze kan niks doen hoor, het gaat vanzelf over met mijn been.' Zei hij een tikkeltje geïrriteerd en kijken naar zijn been.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    Ik liet mijn hoofd hangen.
    "Gaan jullie maar wat eten. Ik kan nog niet weg, ik heb geen honger." zeg ik stilletjes.

    {heel kort, ik weet het, maar ik mag eigenlijk niet en.. NJAH}


    Tijd voor koffie.

    James
    'ik ga niet eten zonder jou, Ev.' Zei hij verleidelijk.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    Ev? Niemand had me ooit een bijnaam gegeven. Maar het klopte niet. Hij gedroeg zich niet normaal, alsof hij in plaats van alleen buiten, ook binnen een grote schoonmaak hield. Ik zag Calyce' verbeten gezicht, en ik begreep dat zij het ook gemerkt had. Ik zucht en hijs mezelf op het bed.
    "James," zei ik een beetje zeurderig en hangerig, maar niet té.
    "Er is iets met je," ik keek hem smekend aan.
    "Zie je het echt niet?" ik kromp al ineen voor hij antwoord gegeven had.


    Tijd voor koffie.

    James
    'zie je het echt niet?' Zei Evana tegen hem , waardoor hij heel erg zuchtte.
    'Nee! Ik zie niks... En ik weet dat jullie mij al anders vinden. Het spijt mij zeer.' Zei James op een manier dat hij het irritant vond.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    Ik krimp nogmeer ineen.
    Hij zou nu wel wensen dat hij me nooit had gered onder die boom. Misschien zou dat makkelijker geweest zijn.
    De geïrriteerdheid in zijn stem is erg duidelijk.
    "Sorry," fluister ik.


    Tijd voor koffie.