• Topic 7 ^^!

    Rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: Roxanne Gryffindor - Seeker van het Quidditchteam.
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Lily Evers: Sophie Gryffindor
    -Bellatrix Zwarts: Sophie Zwadderich
    -Andromeda Zwarts: Audrey Gryffindor

    Zelfverzonnen personages:
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor - Keeper van het Quidditchteam.
    -Audrey: Calyce Hepatica Llewelyn Gryffindor



    Leraren:
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor - Chaser van het Quidditchteam
    - Sarita Gryffindor


    Quidditch teams:
    Gryffindor
    Seeker: James Potter
    Keeper: Evana Lexie Morson
    Chaser: Sophie
    Chaser: Calyce
    Chaser:
    Beater:
    Beater:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:11 ]


    Tijd voor koffie.

    james
    'waarom zeg je sorry? Je hebt toch niks verkeerds gedaan?' Zei hij kil.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {omgomgomg, james is baaaaaaaaaaaaaaaaaaaad}


    welkome to my garden of fantasy

    Schrijf :3


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    De kilheid in zijn stem is nu duidelijk hoorbaar. Geen twijfel mogelijk. Ik stamel wat, maar mijn stem sterft langzaamaan weg bij het zien van de koude blik in zijn ogen, en ik hijs mezelf verder op bed. Mijn linkerbeen valt niet te gebruiken. Sowiezo omdat het teveel pijn doet, maar ook omdat het gips nu mijn bewegingen blokkeert.
    "Ga maar wat eten," zeg ik moeizaam, "Ik blijf wel.. hier," zeg ik. Waar kan ik anders heen? Ik kijk naar de andere gewonde leerlingen. Die zullen nu vast alles weten. Ik wou dat ik ook zo'n gordijntje had om mezelf af te schermen van de rest. Sommige slachtoffers zitten nu naar me te staren, en ik kan niks anders dan die blikken ontwijken.


    Tijd voor koffie.

    James
    Hij had er genoeg van en stond abrupt op en ging hinkend lopen naar de deur. Net toen hij het open deed vloekte hij binnensmonds tegen degene die voor de deur staat.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Even een kort Lily stukje :D}

    Lily Evers
    Ik wil de deur opengooien, maar ik merk dat hij al open gedaan wordt. Het is degene waarvoor ik gekomen was.
    "James!" roep ik, en ik wil mijn armen om hem heen slaan. Via via had ik gehoord wat er op het bal was gebeurd. Een leerlinge werd ineens weerwolf en was begonnen mensen aan te vallen. Onverantwoordelijk als wat. Snel was ik rond gaan vragen wie er gewond was geraakt, en mijn hart stopte even met kloppen toen ik James Potter's naam hoorde vallen. Misschien was hij wel... Maar het maakt niet uit, want hij staat nu voor me.


    Tijd voor koffie.

    Ik kan hier niets op bedenken :(


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    james
    Lily stond nu eindelijk voor hem. Hu kreeg het heel warm. 'Lily, wat doe jij hier! Dit is echt de laatste plek en secretus uh severus dan?' Zei hij allemaal verbaasd.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Evers
    Ik kijk om me heen. James leeft nog! Ik was zo bezorgd! Ik begin snel te praten van opwinding.
    "Ja ik weet het, het is gek, maar de laatste tijd besef ik gewoon," ik stamp met mijn voet op de grond, waardoor ik begin te lachen,
    "Nou, dat ik echt om je geef, en... Ik weet dat jij en Sevvie elkaar niet zo liggen, maar ik hou ook van hem, maar als vriend," ik ratel het zo snel mogelijk door, terwijl ik hem aan blijf kijken. Ik weet dat het James is, maar toch ziet hij er anders uit. Ik besluit me er nu niet druk over te maken.
    "En toen hoorde ik over het feit dat jij gewond in de ziekenzaal lag, omdat er een weerwolf was, en ik was zo bezorgd!" Ik pauzeer, en kijk hem even kort aan.

    Dan zoen ik hem, vol op zijn mond.


    Tijd voor koffie.

    (bitchslap? Of the badboy ank kiss her with evil love?) ;p

    James
    Toen zoende ze hem vol op zijn mond. Hij kwijt niet wat hij moest denken. Hij zoende haar vol overgave en drukte hij tegen de muur buiten de ziekenzaal.
    'Ik hou wel van pit!' Zei hij en ademde laag en zoende haar weer. 'James..' Zei lily rustig.
    Hij voelde zich anders, alsof hij slecht is en invloed over heeft gegeven aan Lily. En Evana dan?


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {xD, well, Lily kisses :3}


    Lily Evers
    Ik kus hem vol overgave terug. Ik voel het warme gevoel door mijn lichaam stromen. Achter me hoor ik gerommel, maar ik negeer het. Ik heb James, en dat is wat ik nodig had. Severus. Ik probeer niet aan hem te denken, terwijl ik nog een keer James zoen.

    Evana Lexie Morson
    Ik hoor Lily's overspannen stem, en dan zie ik haar ineens James zoenen. Mijn hart stopt, mijn maag verdwijnt. Het zal vast niks zijn. Hij zal haar wegduwen, zeggen dat hij nu samen met Evana is. Dat hij...
    Hij doet het niet. Hij duwt haar tegen de muur en zoent haar meer. Mijn Hart verdwijnt ook, en ik blijf sprakeloos zitten. Zelfs als ik zou kunnen lopen, zou ik niet kunnen bewegen. Ik zit vastgespijkerd aan mijn bed, maar ook ben ik niet meer op de aarde. Hoe.. Hoe kon hij? Recht, recht voor mijn ogen! Met als getuige alle mensen in de ziekenzaal. Ineens kan ik niet meer blijven zitten. Mijn ogen vullen zich nu met een wazige substantie, die ik vaag herken als tranen. Ik draai me ruw om, en gooi mijn benen van het bed. De stekende pijnen voel ik nauwelijks, terwijl ik naar het Wandtapijt loop dat Calyce nog steeds openhoudt, die ook even verbaasd is als ik, en het tapijt opzijduw, en Calyce, James, Lily en andere slachtoffers achter me laat liggen. Het tapijt hangt zichzelf terug, en het wordt donker. Ik loop een paar meter verder, tot ik val, over een drempel, die ik niet kon zien in het donker. Vol verdriet laat ik mezelf liggen, en huil.

    Wat heeft Lily wat ik niet heb?
    Alles.
    Zij is geen weerwolf, heeft geen leerlingen verwondt op het schoolfeest, is een stuk aardiger en knapper.
    Ik wist dat James voor mij verliefd op Lily was, maar ik nam aan dat het over was gegaan. Wat egoïstisch en Naïef van mij om te denken. Natuurlijk niet. Ik was een aangename, of niet zo'n aangename, afleiding. Ik sta op, maar ineens komt alle pijn terug. Het gips is nog intact, maar er zitten wel breuken in. Het verband in mijn arm is vuil. Ik wil het liefst blijven, in mijn eentje, met mijn gedachte, ineensmelten met het donker, tot er niks van me over is, maar dat kan niet. Ik blijf doorlopen. Het doet pijn, maar dat is mijn straf.

    De gang komt uit in de hal voor de Grote zaal, en zonder te denken, loop ik naar binnen.
    Even vergeten.
    Iedereen eet nu. Iedereen weet het. Het valt helemaal stil in de zaal, met mij in de grote opening, en iedereen staart. Ik blijf als versteend staan, maar hink dan snel weg, zo snel als ik kan. Weer stromen de tranen der stilte over mijn wangen. Ik ga naar buiten, alhoewel het koud is, en ik geen jas heb, en laat mezelf vallen, achter het verlaten huisje op het terrein.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 18:37 ]


    Tijd voor koffie.

    {waneer komt logan weer?}


    welkome to my garden of fantasy

    (sophie! Kamrad ging de deur uit en om het hoekje zodat evana het niet kon zien :l sorry sorry sorry
    En annick, ik had al van logen geschreven toch? Ik zal kijken en niet, zal ik nog een stukje schrijven :))


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Logan
    'tja, mijn verleden... Niet echt boeiend hoor.' En lachte. 'een paar streken met vrienden, dat doe ik op school en op vakanties ga ik naar andere werelddelen met mijn zusje en ouders. Dat is wel leuk. Hehe voor de rest mijn leven op school beleefd.' Zei hij en liep verder met haar door naar buiten. Het was mooi weer.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James
    Hij dacht even niet meer aan Evana en liet Lily hem knuffelen tegen zijn borst. 'Lily, je bent anders, waarom?' En lachtte.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.