• Topic 7 ^^!

    Rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: Roxanne Gryffindor - Seeker van het Quidditchteam.
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Lily Evers: Sophie Gryffindor
    -Bellatrix Zwarts: Sophie Zwadderich
    -Andromeda Zwarts: Audrey Gryffindor

    Zelfverzonnen personages:
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor - Keeper van het Quidditchteam.
    -Audrey: Calyce Hepatica Llewelyn Gryffindor



    Leraren:
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor - Chaser van het Quidditchteam
    - Sarita Gryffindor


    Quidditch teams:
    Gryffindor
    Seeker: James Potter
    Keeper: Evana Lexie Morson
    Chaser: Sophie
    Chaser: Calyce
    Chaser:
    Beater:
    Beater:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:11 ]


    Tijd voor koffie.

    Calyce

    Ik scheurde mijn blik in een plotselinge beweging van het raam.
    'Wie is wat!?' schreeuwde ik verbaasd.
    'Juffrouw Llewelyn, kan het wat stiller?' professor Wafelaar keek me streng aan.
    'Wie is flauwgevallen?' drong ik aan, zijn bevel negerend.
    Maar ik hoefde geen antwoord, ik keek de zaal rond en zag James onhandig opstaan nadat hij door werd wakkergeschud.
    'Wat is er met je aan de hand?' ik sprong van mijn bed af, rende in korte, schichtige passen naar hem toe, duwde Wafelaar opzij en knielde bij hem neer.
    'Nou ja zeg!' hoorde ik het schoolhoofd verontwaardigd achter me klagen, maar ik negeerde hem, discipline was voor hem onmogelijk van mij te eisen.


    Fuck the government.

    Lucy

    mijn koffers werden uit de laadbak gesjoud en op de grond neer gesmakt. het imense stale hek gleed piepend open en daar stond ik dan, voor zwijnstijn in mijn eentje met een super zware koffer. voorheen had ik altijd les gehad van mijn moeder en mijn vader moedigde me aan. ik had het altijd gezellig thuis, maar toen moest mijn vader weg voor zijn werk en mijn moeder kreeg het ook opeens heel druk. en ze werd ook nog een ziek! arme mamma. maar ja, ik moest dus naar zwijnstijn. ik deed een stapje naar voren en ik stond op het schoolterein. ik haalde mijn toverstok uit mijn achterezak, ik had mijn univorm nog niet aan, en liet de koffer een stukkie boven de grond zweven. ik liep met een schijn van zekerheid naar de school toe, de koffer achter mij aan zwevend. eigenlijk was ik enorm zenuachtig. mijn moeder en diens fammillie kwamen allemaal uit ravenklauw, op mijn oom na die zat in huffelpuf, hij is zo aardig. straks kwam ik zwadderig, hu. ik kwam het liefst ik ravenklauw, maar griffoendor leek me ook wel wat, huffelpuf ook maar minder. toen ik de school op zo'n paar honderd meter naderde kwam er een gedaante op mij aflopen. daarna ging alles heel snel, van het ene momend zat ik in bijna slowmotieon naar de school te lopen en op het andere was ik ingedeeld bij grifoendor en werd ik naar de toren geleid. ik klopte op de deur.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 10:19 ]


    welkome to my garden of fantasy

    ₪Heel ff kort tussendoor, welkom Annick :), alleen buiten school mogen minderjarige eigenlijk niet toveren, vandaar is Zweinstein opgericht ;P₪


    Tijd voor koffie.

    James (evil?)
    Weer een nachtmerrie dacht hij. Een steek in zijn bovenbeen, waar hij werd geschopt. Zijn hoofd werd gepakt en kwam in een trance. Hij viel flauw en zag allemaal mensen. Herrinnerd niks meer, alleen dat hij James heet en dat hij in Gryffindor zit.
    'James! wordt wakker!' riep een meisje. Hij herkende de stem. Heel teer en zacht.
    Wilde hij wel aardig terug doen? 'Evana, wat is er gebeurd!' en hij stond op. Pakte zich zelf aan de wasbak en keek snel naar de spiegel en zag zich zelf glimlachen terwijl hij dat niet deed.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {welkom annick! :D leuk dat je schrijft. je weet al denk ik wie ik speel :p ik Speel james, logan en mijzelf roxanne :p}


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    Calyce komt ook in actie, en rent naar James toe. Hulpeloos blijf ik op mijn bed zitten, geremt door mijn been. Ik zie de andere gewonde leerlingen nieuwschierig naar de situatie kijken, maar ik voel nog steeds geen haat, alleen schuld. En waarom zou ik ze haten? Wafelaar zet een paar stappen achteruit, duidelijk uit het veld geslagen door Calyce' brutaliteit. Hij heeft onze toverstokken niet bij zich. Mijn laatste kans dat het misschien een grap was om ons een lesje te leren, vervliegt. Ik laat me langzaam uit het bed zakken, en sleep mezelf, alleen mijn armen gebruikend, naar James, die aan de andere kant van de ziekenzaal ligt.


    Tijd voor koffie.

    Tsubaki schreef:
    ₪Heel ff kort tussendoor, welkom Annick :), alleen buiten school mogen minderjarige eigenlijk niet toveren, vandaar is Zweinstein opgericht ;P₪


    {ik know,maar je mag ook inplaats van naar zwijnstijn te gaan thuis leren en toen ze toverde met haar koffer stond ze net binnen het hek XD}

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 11:10 ]


    welkome to my garden of fantasy

    lucy
    ik stapte de toren binnen en sommige eerste jaars keken nieuwschierig op. ik keek in het rond en vroeg de weg aan de eerste beste leerling die in een meter afstand van me was. het was een klein jochie met blond krul haar en groene ogen, hij had een rond gezichtje en was tamelijk klein. hij wees verlegen naar de meisjes slaapkamers. ik bedankte hem en liep er naar toe. boven de deuren hingen bordjes met het jaar. ik liep naar de deur waar met sierlijke letters opstond 'jaar 4'. de deur ging krakend en piepend open en ik stapte de kamer binnen.


    welkome to my garden of fantasy

    James (twijfelachtig evil en hoort wel evil te zijn door de evil james)
    Hij liep hinkend naar Evana. Toen ie daar was tilde hij haar half op en zoende haar innig. 'Ik hou van je, Evana...'' zei hij beheerst en ging zitten op het randje, zodat zijn been rust kon hebben en legde haar hand bij Evana's haren en streelde en zoende nog meer.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Logan
    Toen Pandora in slaap viel liep hij weg. Naar de ziekenzaal om zijn vriend op te zoeken.
    Onderweg zag hij een verdwaald meisje. 'Hee, meisje, zoek je de weg? Ik kan je wel even rondleiden! noem mij maar Logan.' en lachte vriende3lijk naar het meisje.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    James zoent me innig, en even ga ik helemaal op in de kus, tot ik besef waar ik mee bezig ben. Er is iets met James, dat is duidelijk. Hj is zichzelf niet, maar toch... Hij lijkt wel... Ik duw hem weg, en bekijk James' gezicht. Hij is nog meer veranderd. Ik zie James' gekwetste blik, en zie dat ik hem echt gekwetst heb. Maar hij lijkt niet meer op James. Ik kijk hem met smekende ogen aan.
    "James, alsjeblieft, er is iets aan de hand. Ik weet dat je het zelf niet, maar..." ik kijk in zijn ogen, en de glinstering die normaal door zijn ogen glinsterd, is verdwenen.


    Tijd voor koffie.

    [Welkom, Annick!!! Geweldig dat je ons joint :D]

    Calyce

    Ik keek verbijsterd en met open mond toe hoe James Evana zonder enige waarschuwing innig zoende (dacht stiekem "what the fuck?", maar dat terzijde).
    'James, alsjeblieft, er is iets aan de hand. Ik weet dat je het zelf niet, maar...' zei Evana quasi in de war.
    Ik wierp een blik achter me richting Wafelaar, die verderop druk in gesprek was met madame Pomfrey, af en toe schoten zijn ogen richting ons groepje. Hij knikte enkele keren toen Pomfrey hem iets uit leek te leggen en liep toen richting ons.
    Hij kuchte driemaal zodat hij onze aandacht op zich gericht kreeg.
    'Meneer Filder verwacht jullie vrijdagavond,' zei hij kortaf waarna hij met grote passen, snelle passen de ziekenzaal uit stormde.
    'Die is lekker vrolijk,' mompelde ik sarcastisch waarna ik me weer tot mijn vrienden richtte. 'James, wat is er met je aan de hand? Wat voel je nu eigenlijk?'


    Fuck the government.

    {bedankt semele XD}


    welkome to my garden of fantasy

    James
    'Calyce... Wat ik nu voel? Uhh, Normaal! hahahah.' zei hij en glimlachte. 'Nee ik voel mij niet vreemd, alleen mijn been.' en ging beter zitten op het zieken bed van Evana. James deed zijn arm om Evana heen en gaf een kusje op de wang.
    Evana had hem gekwetst door opeens te stoppen. Hij weet niet waarom en ze keek hem wantrouwend aan, waardoor hij verontwaardigt naar haar keek. 'Évana? Je houdt toch van mij? Je weet toch hoeveel ik van je hou?' en trok een scheve glimlach en pakte haat hand.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {okee, ik had gesgreven dat mijn peso zich in de slaap kamers bevond maar daar was niets te doen. dus de laatste reactie van mij telt niet. XD}

    lucy

    eenmaal aan mijn lot overgelaten, de leraar moest weg omdat hij zich plots herrinderde dat hij nog lessen moest voorberijden, dwaalde ik door de gangen op zoek naar de griffoendor toren. ik had mijn uniform nog niet aan, ik kreeg er een hele preek over, maar al wel de stropdas van gryffindor, die had ik om mijn rechter boven arm gebonden. het staat zo stom als je eens sweater aan hebt en een stropdas.
    na een keer de trappen nemen was een helemaal verdwaald, rot trappen. een beetje gestrest een bezorgt liep ik door de gangen, tot ik opeens bijna tegen een jongen aanbotste. hij was blond, knap en had blauwe ogen. helemaal mijn type, al zou hij wel wat gespierder mogen... wat zit ik nou weer te denken, sins ik weg van mijn ouders ben denk ik opeens allemaal dat soort dingen. ''Hee, meisje, zoek je de weg?'' ik schrok op uit mijn gedachtes. ''eeeeeeeeeeeeeeeeeehm, ja. weet jij mischien waar de toren van gryffindor zit?


    welkome to my garden of fantasy