• Topic 7 ^^!

    Rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: Roxanne Gryffindor - Seeker van het Quidditchteam.
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Lily Evers: Sophie Gryffindor
    -Bellatrix Zwarts: Sophie Zwadderich
    -Andromeda Zwarts: Audrey Gryffindor

    Zelfverzonnen personages:
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor - Keeper van het Quidditchteam.
    -Audrey: Calyce Hepatica Llewelyn Gryffindor



    Leraren:
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor - Chaser van het Quidditchteam
    - Sarita Gryffindor


    Quidditch teams:
    Gryffindor
    Seeker: James Potter
    Keeper: Evana Lexie Morson
    Chaser: Sophie
    Chaser: Calyce
    Chaser:
    Beater:
    Beater:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 15:11 ]


    Tijd voor koffie.

    James
    Zomaar een nachtmerrie was het. Een gil van Evana. Bezorgdheid dat er niets mis met haar. 'ik was in mijn droom op zoek naar iets. Maar had onderweg hevige pijn en hoorde een gil...' Zei James met grote ogen voor zich uit.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Omg


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    Ik schud mijn hoofd
    "Gewoon een nachtmerrie, niks aan de hand. Betere vraag: wat was er met jou aan de hand?" vervolg ik bezorgd, terwijl ik hem in me opneem. Ligt het aan mij of is zijn haar nog donkerder, en zijn ogen nog duisterder geworden?
    Hij lijkt niet meer op... James.
    "Je bent weer verandert." Vervolg ik op fluistertoon.


    Tijd voor koffie.

    James
    'Veranderd? Ik maak mij juist zorgen om jou... Of alles nu goed met je gaat. Veranderd? Hoezo?' en keek geschokt naar haar en dacht na. Ze keek naar hem alsof hij geen James meer is.
    'Evana...' zei hij en was stil, want hij wist niet wat hij kon doen en zeggen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    Ik wou net de spiegel aan de overkant naar me toe sommeren, toen ik merkte dat mijn toverstok er niet meer lag. Ik hoorde het getik van de ziekenzaal schoenen op de vloer, en merkte dat Madame Plijster eraan kwam. Ik liet me weer achterover zakken, maar bleef wel naar James kijken. Tot Madame Plijster voor me kwam staan. Aan haar minachtende houding te zien was ze nog steeds behoorlijk pissig.
    "We moeten weer iets aan je been doen." Ik sloeg mijn ogen neer en werkte gewillig mee, ook toen het goedje prikte in mijn wond als duizend spelden.
    Toen kwam ze bij James, maar ik liet de vraag nog even vallen.
    "Waar is mijn toverstok?" vroeg ik. Madame Plijster keek me aan, en ik zag dat ze het wel even moeilijk had.
    "Ingenomen. Tijdelijk, totdat jullie klaar zijn met jullie straf." Ze liet wel doorklinken dat ze het echt rot voor ons vond.
    Mijn mond viel open. Mijn toverstok. Weg! Het voelde alsof er een stukje afbrak, en mijn handen voelden ineens heel leeg. Heel, heel leeg.
    "Afgepakt?" stamelde ik.
    "De toverstok kiest de tovenaar, mevrouw Morson, niet omgekeerd. Onthoudt dat goed." De woorden galmde door mijn hoofd, en rillingen liepen over mijn rug. Ik keek vol afschuw naar James en Calyce, maar toen madame Plijster weg was, ging ik weer verder over James, met een hol gevoel in mijn maag.
    "J-ja, je haar en ogen," zei ik moeilijk, alsof er een knoop in mijn maag en keel zat.
    "Het is heel donker geworden." Ik keek naar de spiegel aan de overkant, die ik niet kon sommeren.


    Tijd voor koffie.

    James
    'nou, ik voel mij niet anders hoor. Helemaal niet, behalve dat ik mijn stok niet heb.' Zei hij en kreeg weer een steek in zijn bovenbeen en verkrampte.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Jeey, we zijn alledrie online ^^}

    Evana Lexie Morson
    Ik keek hem wantrouwend aan, toen hij verkrampte door pijn; tenminste dat dacht ik. Ik begon mijn handen te bestuderen, die nogmaals heel leeg leken zonder toverstok. Ik legde mijn handen op mijn deken. Dan kijk ik op, naar Calyce.
    "Hoe gaat het eigenlijk met jou?" vraag ik- Het voelt nogal misplaatst doordat ik de eerste keer dat ik haar zag haar op probeerde te eten. Als ze niet meteen antwoord geeft, kijk ik weer naar James, nog steeds met pijnlijk gezicht. Ik wil opstaan, maar het lukt niet.
    "James, wat is er aan de hand?" vraag ik bezorgder.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 16:14 ]


    Tijd voor koffie.

    (nouja je negeert james gewoon xD)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {0.0 ik pas het wel aan xD}


    Tijd voor koffie.

    James
    Hij legde zijn hand op zijn been zodat het minder ging steken. James keek daarna Evana aan. Zonder moeite glimlachte hij flauwtjes. 'het doet alleen pijn ,maar als jij erbij bent dam voel ik hee pijn.'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Evana Lexie Morson
    Ik glimlach flauwtjes terug, alhoewel het veel betekend. Ik staar weer in zijn ogen, maar de aanpassing blijft, en is makkelijk te zien. Toch gaat het me niet om het uiterlijk. Dan trekken mijn mondhoeken naar beneden door zorgen.
    "Wat zou het toch kunnen zijn?" fluister ik.


    Tijd voor koffie.

    James
    'waarom dacht je dat ik anders was? Ik ik ben gewoon mezelf. Door die rare gozer denk ik...' Zei hij n ging zitten op zijn bed. Nergens zag hij madame pleister, dus nergens om bang voor te zijn.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Whoho, opeens is Q mega modern xD]

    Calyce

    Tot nu toe had ik wezenloos voor me uit zitten staren, ik had de regendruppels die met de minuut in steeds grotere hoeveelheden naar beneden vielen zitten aanschouwen. Vagelijk had ik kunnen horen hoe sommige patiënten die zich al wakker hadden geschud binnensmonds over het natte weer klaagden. Ik lette er niet op. Ik hield van regen.
    Ik kwam nu geleidelijk weer bij positieven en merkte James vanuit mijn ooghoeken op. zijn haar was inmiddels donkerder dan de nacht en dit gold ook voor zijn ogen.
    'James, je bent weer veranderd,' zei ik zacht zonder mijn blik van de grauwe wolken af te laten dwalen.
    Ik voelde in de tussentijd hoe de pijn in mijn schouder was verminderd wat me een haast onzichtbare zucht van opluchting deed slaken. Het was vandaag zaterdag als ik me niet vergiste, mijn herinneringen en verstand tolden nog net zo wild als voorheen en het bezorgde me een hevige hoofdpijn. Ik had nog nooit meer alcohol dan één glaasje boterbier naar binnen gewerkt, maar deze duizelingen deden mij toch voorstellen hoe een kater zou voelen.


    Fuck the government.

    (omg! Wat is quizlet veranderd :o)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    {Ja! Heel erg ;P, wel leuk, maar wel grijs aan de randen :s}

    Evana Lexie Morson
    Ineens spreekt Calyce. Ik kijk haar aan, maar zij staart geen van ons aan. Ze wijkt haar blik niet af van het raam, en nu worden er ook kermend andere leerlingen wakker. Sommigen bewonderen zich over het weer, en spreken van afschuw. Zelf denk ik daar niet over na. Het enige wat door mijn hoofd vliegt recentelijk, is het feit dat zij hier liggen door mij. Sommigen hebben gezien wat er gebeurd is, en zullen dit dan denk ik ook vertellen; als Bellatrix ze niet voor is. Die weet genoeg. Ik durf de leerlingen niet aan te kijken en duik dieper in mijn dekbed, wat mij een pijnlijk gevoel door mijn been veroorzaakt. Toch hoor ik leerlingen nog klagen en kermen over de pijn. Sommigen beginnen over het bal, wat mij ineen doet krimpen. Ik begrijp het nog steeds niet. Twee volle bekers Wolfsworteldrank zou genoeg moeten zijn voor een transformatie-voorkoming. Ja, de volgende is heftiger, maar dan ben ik in ieder geval veilig in het bos, en is er alleen het gevaar dat er wat Hertjes of Egeltjes lijden. Liever niet natuurlijk, maar moeilijk voorkoombaar. Lupos was gisteren niet op het bal. Zou hij in het bos zijn, of in het Krijsende Krot? Wellicht was hij beter voorbereid dan ik. Ik heb hem nauwelijks meer gezien na mijn transformatie.


    Tijd voor koffie.