• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE



    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:58 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hahaha. Ik ga koffie leren drinken. Bah.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Hahaha. Ik ga koffie leren drinken. Bah.

    Ik heb twee nachten geleden zwaar witte wijn leren drinken, dus koffie moet lukken. Huntelaar en ik gaan weer zorgen voor mental support! :'D _O_


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik heb twee nachten geleden zwaar witte wijn leren drinken, dus koffie moet lukken. Huntelaar en ik gaan weer zorgen voor mental support! :'D _O_


    Haha, het moet dan zeker lukken! Bedankt voor jullie support. Ik vind het nu alleen nog nasty.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Haha, het moet dan zeker lukken! Bedankt voor jullie support. Ik vind het nu alleen nog nasty.

    Neus dicht en zuipen maar, heuuyy! :'D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Neus dicht en zuipen maar, heuuyy! :'D


    Haha. Ik krijg al Latte Macchiato, schijnt beter te drinken :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    WAT ?? Rafael niet geselecteerd voor Oranje

    Bah, sinds ik terug ben uit Mombasa zijn er constant rellen, aanvliegingen, gijzelingen, moorden. Echt een eng idee dat ik daar vorig jaar gewoon zat op een strandje.


    @Charissa; I know, het zijn allerlei uitprobeersels van die man. Waarschijnlijk krijgt hij zijn kans nog wel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    WAT ?? Rafael niet geselecteerd voor Oranje

    Oh dat is echt heel slim van hem...
    Ik ben zieeeeek, dus ik hoef niet te werken. Alleen geloven m'n ouders me volgens mij niet en mocht ik niet op m'n laptop, wat ik normaal altijd doe. ;s


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    VanDerVaart schreef:
    WAT ?? Rafael niet geselecteerd voor Oranje


    In de krant staat dat dat is omdat hij net een transfer had en waarschijnlijk met zijn hoofd meer daarbij zou zitten dan bij de wedstrijd. Het zelfde geldt voor Ibi, Gregory en die andere weet ik niet meer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    In de krant staat dat dat is omdat hij net een transfer had en waarschijnlijk met zijn hoofd meer daarbij zou zitten dan bij de wedstrijd. Het zelfde geldt voor Ibi, Gregory en die andere weet ik niet meer.

    Ja ik las het idd
    Die ander was Nigel de Jong geloof ik

    Ik heb zo team BBQ. Echt géén zin in :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    In de krant staat dat dat is omdat hij net een transfer had en waarschijnlijk met zijn hoofd meer daarbij zou zitten dan bij de wedstrijd. Het zelfde geldt voor Ibi, Gregory en die andere weet ik niet meer.

    IBIII EN GREGORY, wtf. :c Aaaah. D:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Pff, nu wil die vriendin van mij in de herfstvakantie EN naar Walibi EN naar Eindhoven
    Hallo, het geld groeit niet op mijn rug hoor

    Yes, geen Ibi en Greg. Kleine egotrippers. Ibi is naar Schalke '04 gegaan trouwens en is nu ploeggenoot van Klaas.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Yes, geen Ibi en Greg. Kleine egotrippers. Ibi is naar Schalke '04 gegaan trouwens en is nu ploeggenoot van Klaas.

    Zal Klaas blij mee zijn..


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.