• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas

MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE

[ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:58 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Maar er gaat niks boven Groningen ^^

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Lahey schreef:
    Maar er gaat niks boven Groningen ^^

DRENTHE!

Normal girl at day, Catwoman at night.

Posey schreef:

HAHAHAHAHAHAHA OMYGOD, LOOOOOOL. Had ik serieus niet zien 'ankomen. Hello girlieeees btw.

Posey schreef:
    (...)

DRENTHE!

Zuid-Holland (dance)

Posey schreef:

Haha, die is best wel hard :'D

Yeah baby. (:

Posey schreef:

<33

You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

Vandaag boeken halen en ik weet nog steeds mijn klas niet -_-

Pfoe, ik hoop dat ik dit jaar nog kan doorstromen naar het AOC Terra, ik moet eerst een toets maken volgens mij.

& Nu ga ik douchen en daarna me hoofdstuk afmaken ^^

Wat een *** dag. Helemaal doorweekt, dan nog schoolfoto's en er wordt dus eindeloos geluld achter mijn rug over mij. Ik wil een andere mentorklas )':

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik heb gewoon serieus 40 boeken. Samen ongeveer 18 kilo -_- Voor economie en frans heb ik zelfs 6 boeken. Ik , moet meer kaftpapier in gaan slaan.

Whoaa terug van 2 dagen en nachten intro, het was ge-wel-dig. Ik kan niet wachten om op deze kunstopleiding te beginnen, het ademt gewoon creativiteit! En gisteravond stappen in Tivoli Utrecht was gewoon onwijs sexy door een zekere muziekstudent.. Mijn week kan niet meer stuk. (:

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    Whoaa terug van 2 dagen en nachten intro, het was ge-wel-dig. Ik kan niet wachten om op deze kunstopleiding te beginnen, het ademt gewoon creativiteit! En gisteravond stappen in Tivoli Utrecht was gewoon onwijs sexy door een zekere muziekstudent.. Mijn week kan niet meer stuk. (:

Muzikanten zijn altijd sexy haha
    Maar ik geef toch mijn voorkeur aan een leuke barman :9~

Afellay gaat naar Schalke