• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE



    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:58 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Artistique schreef:
    (...)
    Kijk je pretty little liars in het engels? Ik wil het ook kijken, maar heb geen idee waar. (:


    Le click (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pff, voor niks vroeg mijn bed uitgekomen vandaag

    VanDerVaart schreef:
    Pff, voor niks vroeg mijn bed uitgekomen vandaag


    Ik ben de afgelopen dagen steeds smorgens rond 6 uur al wakker:(


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ik ben de afgelopen dagen steeds smorgens rond 6 uur al wakker:(

    Da's niet leuk :(
    Ik word elke woensdagochtend om 9 uur wakker door 1 of andere randdebiel met zijn kutorgel
    Al zolang als ik me kan herrinneren komt die vent elke week langs
    Man, ik wil slapen, kom om 12 uur ofzo

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Da's niet leuk :(
    Ik word elke woensdagochtend om 9 uur wakker door 1 of andere randdebiel met zijn kutorgel
    Al zolang als ik me kan herrinneren komt die vent elke week langs
    Man, ik wil slapen, kom om 12 uur ofzo


    Jeees dat is ook niet leuk:S Ik kan sws niet slapen tot 12 uur, vanwege die kut kinderen van de buren(A)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Jeees dat is ook niet leuk:S Ik kan sws niet slapen tot 12 uur, vanwege die kut kinderen van de buren(A)

    Thank God, daar heb ik geen last van
    Maar het is ook de enige reden dat ik uitkijk naar de winter, want dan komt hij niet haha, enige voordeel van deze koude winters xD

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Thank God, daar heb ik geen last van
    Maar het is ook de enige reden dat ik uitkijk naar de winter, want dan komt hij niet haha, enige voordeel van deze koude winters xD


    Hhahaha, ja dat is hier ook wel zoxD Die kinderen zijn niet heel veel buiten overdag, maar als ze buiten zijn smorgens vroeg--'


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Hhahaha, ja dat is hier ook wel zoxD Die kinderen zijn niet heel veel buiten overdag, maar als ze buiten zijn smorgens vroeg--'

    Kinderen buiten is bij ons erg zeldzaam
    Mijn generatie -om het zo maar even te zeggen- was de laatste die elke dag buiten hing, tot 's avonds laat :$

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Kinderen buiten is bij ons erg zeldzaam
    Mijn generatie -om het zo maar even te zeggen- was de laatste die elke dag buiten hing, tot 's avonds laat :$


    Hhahahaa, hier gaan de meesten naar Drachten, dat is een dichtsbijzijnde grote dorp 'stad' in de buurt, en Leeuwarden. Daar kunnen wij uit gaan naar discotheken en daar is het leuk hangen tot laat, maar in dit dode dorp niet:$


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Hhahahaa, hier gaan de meesten naar Drachten, dat is een dichtsbijzijnde grote dorp 'stad' in de buurt, en Leeuwarden. Daar kunnen wij uit gaan naar discotheken en daar is het leuk hangen tot laat, maar in dit dode dorp niet:$

    Rotterdam is ook niet echt een uitgaanss stad
    We hebben wel discotheken enzo, maar er is niet veel aan
    Maar sowieso houd ik niet van disco's enzo

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Rotterdam is ook niet echt een uitgaanss stad
    We hebben wel discotheken enzo, maar er is niet veel aan
    Maar sowieso houd ik niet van disco's enzo


    Nou hier is het helemaal dood:$


    ~

    I needda goo(K)


    ~

    Pff, school, nee nooit meer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dit topic is dood ):

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Hhahahaa, hier gaan de meesten naar Drachten, dat is een dichtsbijzijnde grote dorp 'stad' in de buurt, en Leeuwarden. Daar kunnen wij uit gaan naar discotheken en daar is het leuk hangen tot laat, maar in dit dode dorp niet:$

    Oe, jij komt ook uit Friesland. ^^


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.