• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE



    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:58 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Roden schreef:
    (...)
    Ik ship Hanna en Caleb zoooo hard hè, echt, omy. Gosh.


    Nee, ik vindt Caleb niks. =$$


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    23 oktober is PLL pas terug. :C


    Normal girl at day, Catwoman at night.



    HAHAHHA!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik ga douchen en daarna Switched at Birth kijken, toedeltjes!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Vanavond Real - Barçaaaaa.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    Vanavond Real - Barçaaaaa.


    Revanche <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bah, ik zie zo tegen morgen op. Twee uur mentoruur in een klas met twee meisjes die mijn leven zo moeilijk mogelijk maken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Bah, ik zie zo tegen morgen op. Twee uur mentoruur in een klas met twee meisjes die mijn leven zo moeilijk mogelijk maken.

    Ik heb ook geen zin in morgen
    Heb introductiedag, nieuwe klas, gelukkig wel met een paar mensen die ik ken, waaronder 1 meisje die mij niet mag
    en ik heb geen idee waarom

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik heb ook geen zin in morgen
    Heb introductiedag, nieuwe klas, gelukkig wel met een paar mensen die ik ken, waaronder 1 meisje die mij niet mag
    en ik heb geen idee waarom


    Dit, precies. Volgens mij heb ik nooit wat verkeerd gedaan inderdaad, maar zij schijnen daar anders over te denken :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    REAL MADRID: Casillas, Arbeloa, Ramos, Pepe, Marcelo, Khedira, Alonso, Di Maria, Ozil, Ronaldo, Higuain...
    BARCELONA: Valdes, Alves, Pique, Mascherano, Adriano, Busquets, Xavi, Iniesta, Pedro, Alexis, Messi...


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Criska schreef:
    (...)

    Dit, precies. Volgens mij heb ik nooit wat verkeerd gedaan inderdaad, maar zij schijnen daar anders over te denken :')

    Ach, het boeit mij verder ook niet
    Als zij mij niet mag, prima
    Dan mag ik haar ook niet :Y)

    2-0 WOEOEOEOEEOE.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    2-1 (dance)
    Kom op Lionel, nog 1 erbij, of 2 (krul)

    Roden schreef:
    Helloooo girlies. Terug van een lange en vooral vermoeiende schooldag. Nu even Pretty Little Liars kijken en janken omdat Toby -A is.

    Kijk je pretty little liars in het engels? Ik wil het ook kijken, maar heb geen idee waar. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.