• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE



    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:58 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whoaaa what the hell Deem? :'D Haha succes anyway! <3
    Ik ben naar mijn eerste schooldag in Hilversum, whuaah. D: En omdat ik nu gezeik heb met mijn kamer moet ik vandaag 4 uur reizen in totaal. D:


    ars moriendi

    Komt Cherly hier nog wel eens? en die Berna heb ik nou nog nooit gezien:S


    ~

    Stuttgart schreef:
    Komt Cherly hier nog wel eens? en die Berna heb ik nou nog nooit gezien:S

    Berna was hier een paar dagen terug nog haha
    En Cheryl is er nog hoor (:

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 11:56 ]

    Stuttgart schreef:
    Komt Cherly hier nog wel eens? en die Berna heb ik nou nog nooit gezien:S


    Cheryl komt hier nog wel vaak ja, ze was op vakantie maar is er nu weer.
    Die Berna kent de helft niet geloof ik dus ik snap niet waarom ze er dan bij staat. Naja.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Hmmm ik zie Cheryl niet heel vaak hier en die Berna helmaal nog nooit xD


    ~

    AMY! Die foto van Nando is echt geweldig :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Berna was er gisteren nog hoor, hahaha en Cheryl trouwens ook. Sanne is hier al heel lang niet meer geweest, volgens mij.
    @Cheryl ikrrrrr. -wbw-
    @Claire jaaaa, omy, alles voor m'n dushi's. Hoop dat je eerste dag leuk is en ga even winkelen in 'et Hilvershof, daar ging ik vroeger altijd heen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik moet nog een foto van Nando in mijn agenda doen :3

    Ik mis Teen Wolf :C


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Ik moet nog een foto van Nando in mijn agenda doen :3

    Ik mis Teen Wolf :C

    Ik mis Teen Wolf ook zo erg hè. Ik wil fucking Dylan O'Brien en Tyler Hoechlin samen zien en omg. Lol. Ik moet ook nog een foto van Fernando in m'n agenda.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Ik mis Teen Wolf ook zo erg hè. Ik wil fucking Dylan O'Brien en Tyler Hoechlin samen zien en omg. Lol. Ik moet ook nog een foto van Fernando in m'n agenda.


    Ik heb gister héél veel quotes in mijn agenda geplakt, nu nog plaatjes. Die ik ook nog moet vinden haha


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Goodmorning:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wat 'n dooie boel. ):
    Morgen Real vs. Barça
    *O*

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 17:52 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zeker dooie boel hier

    @Amy het was nu meer een uitlegdag dus was best saai. Morgen begint de echte intro en moeten we op school blijven slapen D: fml xd


    ars moriendi

    Ik stap uit het Footie club. Ik weet dat ik daarmee praktisch al mijn vrienden vaarwel zeg want momenteel heb ik gewoon geen vrienden in real life in verband met nieuwe school en alles. En ik doe dit echt met tranen in mijn ogen en pijn in het hart, maar ik zie nu al dat ik teveel mis. En ik moet elke dag tot 4 á 5 uur naar school en dan nog een uur terug naar huis reizen. Dus ik heb super weinig tijd voor Quizlet. Het huiswerk vliegt me nu al om de horen en ik heb nu al moeite met alles (heb basisschool-niveau wat betreft rekenen dus dit is voor mij echt niet bij te benen) en alles is zo moeilijk en zo veel, ik moet daar al me tijd in steken en daarom kan Quizlet daar niet bij komen. Ik neem dus aan dat ik ook niet met jullie naar die voetbalwedstrijd kan. Ik zal binnenkort jullie nog wel een pb sturen met daarin dat ik echt weg ga maar daar moet ik dan eerst tijd voor zien te vinden.


    Chaos is a ladder.