• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE



    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:58 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    Aangezien ik je wrs niet meer spreek Claire, veel plezier met het logeren op je nieuwe schooltje. (:

    Thanks for caring! ^^ <3


    ars moriendi

    Helleu girls(flower)

    Sorry dat ik een paar dagen niet hier ben geweest. But ik ben ontzettend sad door een jongen:(


    ~

    OMG. Pretty little liars. Speechless. OMG.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    OMG. Zo naar school boeken en rooster halen. Dan weet ik in welke klas ik zit. Duimen jullie voor me? :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    I'm still alive. 386 kinderen zijn niet leuk :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Posey schreef:
    OMG. Pretty little liars. Speechless. OMG.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Huntelaar schreef:
    Jammer Kim, maar je kunt Quizlet ook gewoon op een lager pitje zetten. Dat is sowieso wat ik ga doen, aangezien ik naar een HBO ga in Hilversum en ik in totaal 4 en een half uur aan het reizen ben. ;')

    Maar een lager pitje betekent voor mij bijna helemaal uit want ik heb er gewoon echt geen tijd voor. Zit meestal tot 4 of 5 uur op school en met reizen erbij ben ik pas 6 thuis of dan en dan moet me hond uitgelaten worden, huiswerk worden gemaakt, douchen, eten en en dan alweer slapen.


    Chaos is a ladder.

    Raffie gaat misschien terug naar HSV (:
    Alleen de Spurs willen hem niet kwijt

    Helloooo girlies. Terug van een lange en vooral vermoeiende schooldag. Nu even Pretty Little Liars kijken en janken omdat Toby -A is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wil iemand vanavond de uitslag van El Clasico sms'en? Ik lig waarschijnlijk rond acht uur al plat :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Wil iemand vanavond de uitslag van El Clasico sms'en? Ik lig waarschijnlijk rond acht uur al plat :')

    Stuur je 06 in een pb, en ik zal de uitslag sturen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    Helloooo girlies. Terug van een lange en vooral vermoeiende schooldag. Nu even Pretty Little Liars kijken en janken omdat Toby -A is.


    Dat had ik echt níet verwacht. In seizoen 1 dacht ik het nog wel maar toen hij met Spencer kreeg en zo niet meer. And Caleb mag niet dood gaan, dat is zielig voor Hannah, maar dan kan ze wel iets met Wren krijgen :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Dat had ik echt níet verwacht. In seizoen 1 dacht ik het nog wel maar toen hij met Spencer kreeg en zo niet meer. And Caleb mag niet dood gaan, dat is zielig voor Hannah, maar dan kan ze wel iets met Wren krijgen :3


    Ik ship Hanna en Wren gewoon zo hard he. Ik denk dat Toby in het A team zit als undercover... Maar ook weer niet.
    Misschien zit hij wel in het A team door die verleden tijd toen Allison hem nog treiterde en de liars ook gewoon mee deden?
    But nooooo! I love Spoby so much! :C


    Normal girl at day, Catwoman at night.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Posey schreef:
    (...)

    Ik ship Hanna en Wren gewoon zo hard he. Ik denk dat Toby in het A team zit als undercover... Maar ook weer niet.
    Misschien zit hij wel in het A team door die verleden tijd toen Allison hem nog treiterde en de liars ook gewoon mee deden?
    But nooooo! I love Spoby so much! :C

    Ik ship Hanna en Caleb zoooo hard hè, echt, omy. Gosh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.