• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Uuhm, ik wacht een beetje op reactie van Harry maar ik kan wel gewoon doen dat ze bij het hotel zijn en daar Louis en Stefanie beide tegenkomen? Zit iedereen er weer een beetje tussen volgens mij]

    (Ja, kan.(A) Is goed.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Oke dan ga ik even even reactie schrijven]

    Liam James Payne
    We hadden een taxi aangehouden en ik had het adres verteld. We zijn er nu bijna, eigenlijk wou ik ook wel weten hoe het hotel er uitzag. 'We zijn der'meld de chauffeur en ik geef hem wat geld. 'Bedankt, fijne dag veder'zegt hij en we stappen de auto uit. Ja het was een groot luxe hotel. Ik kijk even om me heen waar ik een meisje zie die naar der auto loopt, was dat niet die van het vliegveld? Ik tik Harry aan, 'Daar stond je toch mee te praten op het vliegveld?'

    [Moet je maar doen dat ze dat hoort en er op af komt of zo xd]

    [ Is goed ik stuur Louis er wel weer naartoe]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik hoorde ineens een bekende stem achter me en draaide me om. Ik grijnsde toen ik Harry en nog een andere jongen zag, waarvan ik de naam niet eens wist.
    'Had je het over mij?' vraag ik, nadat ik naar jullie was toegelopen en mijn handen in mijn zij had geplaatst. Niet dat dat veel effect had, want ik was minstens tien centimeter kleiner als de jongens.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ja is goed ;3]

    Liam James Payne
    'Ja dat klopt'zeg ik en kijk der lachend aan. Ik kijk even naar der, ze had der hand in der zij gezet maar erg dreigend was het niet of zo, ze was veel kleiner. 'Of was jij dat niet?'

    Louis William Tomlinson

    Ik zat ondertussen in een taxi opweg naar het hotel. De rest was gewoon spoorloos verdwenen en mijn telefoon was leeg dus bellen kon niet. 'We zijn er' meld de chauffeur. 'Fijne dag verder en heel erg bedankt' zeg ik en geef hem wat geld. Erna stap ik uit en pak mijn koffers om vervolgens naar de ingang van het hotel te lopen. Iets verder op zie ik drie mensen staan die ik gelijk herken. 'Jullie en dan vooral jij' zeg ik chagrijnig en wijs naar Harry. Ja mijn humeur was ondertussen omgeslagen. Ach dan hadden ze me maar niet alleen op het vliegveld moeten laten staan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 16:08 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Ja, dat was ik. Ik herken Curly daar nog wel.' grinnik ik, terwijl ik Harry aankijk. Ik kijk weer terug naar de jongen voor me. 'En hoe heet jij, sweetheart?' vroeg ik grijnzend. Ik merk dat je naar mijn handen kijkt en haal ze snel uit mij zij. Ik zie dat de jongen, Louis, met een niet al te blije bui aan komt lopen. 'Ook leuk om jouw weer te zien schat.' grinnik ik zachtjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Ik heet Liam'zeg ik en kijk er even aan. 'En jij?'.Ik kijk op naar Louis die volgens mij niet echt vrolijk was. 'Heey Lou, heeeft er iemand een opvrolijk beurt nodig?'vraag ik en kijk hem even aan. Louis was veel leuker als die lekker druk en blij was.

    Stephanie Rosanna Swift.
    'Ik ben Stephanie.' antwoord ik, voordat ik mijn aandacht weer op Louis vestig. 'Ah... Hoe kunnen we je opvrolijken?' vraag ik. 'Je moet weten dat ik niet hou van boze of verdrietige mensen, dan ga ik ook huilen.' zei ik, waarna ik wat snikbewegingen maakte en mijn haar voor mijn gezicht liet vallen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena Olivia Britt.

    Inmiddels lig ik al een lange tijd op het strand en zucht en pak dan mijn iPhone en ga op twitten een tweet wat. @Elena_Olivia_Britt: On the beach. #waiting Als ik mijn tweet heb verzonden kijk ik nog even naar wat tweets en lach om sommige en wacht op Liam.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 16:13 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    'Heel leuk om jou ook weer een keer te zien' zeg ik tegen Stephanie, maar niet echt in staat meer om te lachen. Ik kijk naar Liam en dan weer terug waarna ik mijn hoofd schud. 'Nee, opvrolijken kunnen jullie me nu dus echt niet. Maar een reden waarom jullie me alleen op een onbekend vliegveld laten staan zonder iets te zeggen, zou wel fijn zijn.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer