• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall

    Ik sjok een beetje rond en zucht dan. Iedereen is weer naar meiden. Iets waar ik niet echt voor open sta dus ik loop maar naar Louis en een meisje. 'Hey,' glimlach ik. 'Ik ben Niall.' Ik haal mijn hand even door mijn blonde lokken.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Liam James Payne
    'Oke, moeten we de andere ook nog mee vragen of zijn die te druk met dat meisje?'vraag ik lachend en kijk even naar de andere. Ondertussen pak ik mijn koffers en kijk dan even van Zayn naar de andere.

    Louis William Tomlinson

    'Ah vertel nou' zeg ik met een paar puppy ogen, maar die verdwijnen snel weer als ze vraagt om het echt zo is, vervolgens zegt dat het goed uitkomt en dan op mijn rug springt. Ik krijgt kippenvel door haar manier van spreken en als ze vervolgens met haar haar langs mijn nek strijkt. 'Gemeen' roep ik nog steeds lachend en moet ondertussen moeite doen om stil te blijven staan. 'Maar jij druk, daar geloof ik dus echt helemaal niet van.' Na die woorden valt mijn blik op Niall. 'Heey Nialler'

    [Ik moet zo wel weg]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 21:53 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Awwwwh ;(]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Ik grijns. 'Ik ben Stephanie.' zeg ik tegen Niall. Ik negeer de jongens naast me. 'Ik en niet druk?!' vraag ik verontwaardigd, voordat ik van zijn rug afspring en weer voor zijn neus ga staan. 'Omdat je moet gaan zal ik het helaas dit keer niet kunnen bewijzen, maar misschien een andere keer? Bijvoorbeeld vanavond of zo?' vraag ik hem, voordat ik me terug naar Niall draai. 'Ik vind je haar trouwens stoer, net als je naam. Dat moest ik even kwijt.' zeg ik snel. Typisch mij, zo'n rare reactie erachteraan.

    (Ik ook, moet zo slapen. -_-)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 21:58 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall

    Ik glimlach even, èèn iemand is dus zoiezo wel aardig. 'Dankje.' zeg ik grijnzend. 'Ik sterf trouwens van de honger.' ik haal even mijn iphone uit mijn zak. Mmh, ik heb al veel reacties op mijn tweet en sommige zijn niet al te aardig. Boze fans of zo. Ik lees niet verder en stop mijn mobiel weer in mijn zak. Ik kijk even om me heen e.n grijns. Dit word vast een leuke vakantie.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:02 ]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    (Wacht, ik had mijn stukje even veranderd, en volgens mij klopt het nu niet meer.xD. Ik moet slapen! Maar ik ga nog niet, want ik ben aan het "leren." *kuch kuch*)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik ga ervandoor. Ik reageer morgen voor school nog wel ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik heb hem ook al verandert ^^]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Stephanie.

    Ik kijk Niall fronsend aan. 'Hebben jullie al een taxi? Anders speel ik die wel eventjes.' zeg ik, met een grijns om mijn gezicht. Voordat iemand kan protesteren pak ik Niall zijn hand vast en trek hem mee. 'Ik heb lolly's in mijn auto...' zeg ik lachend, terwijl ik hem speels aankijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Aww, ok. ): Ik praat nog even gezellig met Nialler, denk ik... :P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall

    Ik krijg een lichte blos op mijn wangen, vast door de warmte. Ik laat me lachen meetrekken en haal even mijn hand door mijn haar. Dat is ook een soort tik geworden. 'Je bent een godin, weetje.' zeg ik glimlachend als ik aan de lolly's denk.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Stephanie.

    Ik kijk Niall glimlachend aan. 'En waarom ben ik een godin? Omdat ik lolly's in de auto heb liggen?!' vraag ik hem, met een nep zielig gezicht. Ik zoek in mijn tas naar iets te eten en geef Niall dan maar de rol pepermunt die ik eigenlijk voor mijn kleine zusje had gekocht. 'Je mag hem hebben, als je er mij ééntje teruggeeft! Ik wil namelijk ook pepermuntjes!' zeg ik lachend, voordat ik zijn hand loslaat.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall

    'Jup,' zeg ik grijnzend. Ze geeft me een rol pepermuntjes en ik val zowat flauw. Dat vliegtuig voer was ook niet te eten. 'Mmm,' zeg ik bedenkelijk. 'Misschien krijg je er een... Maar dan wil ik nu graag een privè taxi.' ik glimlach.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Stephanie.

    'Zeg, het zijn wel mijn pepermuntjes!' kaats ik terug. 'Maar goed, enkele rit voor jou dan maar... En je vrienden? Die laten we staan.' zeg ik grijnzend, waarna ik een graai doe naar de pepermuntjes. 'Vooraf betalen Niall!' lach ik.


    Reading a good book is like taking a journey.