• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga ook helpen :Y)
    Zeg dat hij met een dans choreo wil battlen, en dat hij dan.. uuhh.. Als zij wint, dat hij haar zoent. En als zij verliest, dat.. Iets zonder zoenen. XD Zo zijn ze iig uit de slaapzaal en zien Naomi en Ian ze niet. Plus.. Laten jullie Sam halfdood zijn omdat ze elkaar verleiden?
    Tss. Moet SuperMars komen om te helpen?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ik kan me niet meer concentreren op Nala. Mijn hoofd bonkt en ik voel dat er nog bloed uit komt. Ik ben blij dat Nala haar shirt onder mijn wang ligt. Ik lig op mijn buik met gesloten ogen. Ik doe het voor Nala, bij bewustzijn blijven. En voor Naomi. Ik heb haar beloofd te blijven ademen. En als ik weer in het duister zal glijden, weet ik niet zeker of ik er ooit nog uit kom. Dan hoor ik ineens twee stemmen. Ian en Naomi. Ik kan niet echt op ze reageren behalve met een zachte pijnlijke kreun.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hee, Naoom en Ian helpen al. En Les en Josh hebben nog steeds niks door :'D
    Het kan wel hoowr.. Lees Twilight XD Maar mag SuperMars komen?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Joshua Chris gayle.

    Ik bijt op mijn lip. 'Ja, dat is het zeker.' zeg ik dan hees. 'En ik wil het ook.' zeg ik dan grijnzend. En pak dan haar hoofd weer tussen mijn handen en wil mijn lippen weer op de hare drukken en sluit ook mijn ogen als ik bijna haar lippen raak, maar stop toch net voor haar lippen. 'Ik geef nog steeds niet op.' zeg ik dan weer met een hese stem en bijt kort op haar onderlip, maar druk nog niet mijn lippen op de hare.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ Goed idee Noowwii :3

    Maar bedoel je niet dat wanneer hij wint ze zoenen, en zij wint het niet gebeurd?]



    [En ja hoor, SuperMars mag komen :3]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik kijk hem aan en bijt weer op mijn lip en pak dan zijn hand vast, het boeit me niet dat Ia en Nala er nu bijzitten, maar ik moet er gewoon voor hem zijn, vooral nu. 'Sam hou alsjeblieft vol.' zeg ik dan bijna smekend en geef een kort kneepje in zijn hand en bijt weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jaaj, dan heb ik ook iets te spelen :Y)
    Ik vroeg me net af hoe jullie zo blij kunnen zijn als ik on kom terwijl Julio bijna alleen maar met Eleadora omgaat.. En Marcell dus met Les. Ghehe.

    Uuh, zoiets? Alleen dan kunnen ze weer zeggen dat als Les verliest haar troostprijs een kusje wordt. Pas in de danszaal, natuurlijk ;) Maar dan heb je wel een antwoord ^^ Ik wil ze al de hele tijd gwn naar de danszaal krijgen om wat privacy te gunnen. Doe btw maar alsof de ballroom zaal op slot zit XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Zijn hese stem is sexy. Zo verdomd sexy. Hij neemt mijn hoofd weer tussen zijn handen en ik denk dat hij me gaat zoenen maar hij stopt. Helaas. Verdorie. Hij bijt zelfs op mijn onderlip. Ik sluit mijn ogen en denk hem gewoon weg. 'Waarom maak je het me zo moeilijk?' ik open mijn ogen en kijk hem van onder mijn wimpers aan. Wat hij kan, kan ik ook. Ik ga zacht met mijn tong over zijn bovenlip. En ik grijns dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Omdat je gewoon gezellig bent Noowwwi :3

    Maar goed, ik kan je begrijpen :') ik kan namelijk nooit begrijpen dat jullie medelijden hebben met Les of Sam :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    SuperMars/Marcell/Man
    Het lijkt wel alsof ik extra veel controles moet lopen sinds mijn marteling. Zeker weer een gebaar van Baas om de groep te laten weten dat ik nog steeds meedoe, en dat ze -door de vele controles- het niet in hun hoofd moeten halen iets uit te halen. Kortom: Hij wil de groep waarschuwen door mij meer controles te laten lopen. Maar blijft zelf anoniem, en laat de groep denken dat ík dat allemaal bedenk. Pfuh. Gemeen. Maar zo is hij. Ik loop eens naar de slaapzaal om te kijken hoe het daar is en eerlijk gezegd schrik ik. Ik laat de deur achter me dicht vallen en loop meteen naar het groepje toe. Negeer Les met een of andere jongen. "Wat is er gebeurd?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [NOWI!

    Weet je wat ik me telkens weer af vraag...


    HOE ZIET MARCELL ERUIT?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Ik open kort mijn ogen als ik voel dat mijn hand wordt beetgepakt. Het is Naomi. 'Ik d-doe,' begin ik. Ik heb tijd nodig om mijn zin af te maken. 'Mijn best.' mijn ogen vallen weer dicht, maar ik ben niet knockout. Dan hoor ik een onbekende stem. Ik kreun weer zacht van pijn. Teveel geluid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [SuperMars is ter plaatse :'D
    En dat vind ik een compliment. ThankJoooeee!
    Sadist XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ook :'D Ik weet niet eens hoe oud ie is]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Moet jij nodig zeggen Nowii :P

    ik heb zelf wel medelijden met mijn personage's.. Hoewel ook niet altijd :Y) maar dat komt omdat ik het schrijf. Maar dan vraag ik me af of jullie gewoon sowieso medelijden hebben of dat het komt op de manier dat ik het schrijf XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.