• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hmmm, je hebt een punt, voel me vereerd 2 jongens zijn verliefd op haar, haha, wat nu?!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Damnit Naoom, Reageer met Josh xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben bezig! Grrrr, en weet geen reden, of ja, wat hij er voor over heeft, dus bedenk mee....!!!!]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:11 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik snap wat je bedoelt :')

    Ehm, een reden.... Deemz, kan je ook helpen met denken :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik grijns en kus haar even. 'Wat ik wil?' Ik glimlach. 'Jouw.' Ik sla mijn armen om haar middel. 'Jouw en waar je nu mee bezig bent.' Ik grijns en druk ene kus op haar voorhoofd. 'Maar we hebben er inderdaad net iets opzitten, dus laten we dit even wachten.' Ik streel plagerig langs haar zij en blijf hangen bij de zeikant van haar borst en heup. Ik druk een kusje op haar sleutelbeen en loop dan naar de deur. Ik trek mijn shirt aan en glimlach. Wat een zelfcontrole... 'Kom je?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Die is moeilijk...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grijns en loop naar hem toe tot ik naast hem in de deuropening sta. 'Je krijgt me ook niet.' zeg ik dan grijnzend. 'Niet voor nu.' fluister ik dan in zijn oor en loop grijnzend langs hem heen en kijk nog even naar hem om e grinnik en loop dan gewoon door terug naar de kamer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Misschien dat hij een opmerking kan maken, Waarom zoen je me niet gewoon?

    Zodat hij de vraag ontwijkt?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waar zijn Sam en Nala eigenlijk?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Naoooooom!!!
    Ow, bye Fem ):]

    Julio Martinéz
    Eigenlijk wil ik heel veel zeggen, maar mijn stem stokt als Eleadora mijn boxer naar beneden trekt. Eleadora kent me, dat weet ik. Maar toch. Na haar laatste verkrachting.. Na haar laatste verkrachting zijn we gewoon niet zo ver meer gegaan. Konden we niet zo ver. En ik weet niet wat het met Eleadora doet als ze ziet hoe ik op haar reageer.. Ook daar. Dat had ze wel kunnen weten, maar toch.. "Ik hou van je" Zeg ik dan alleen maar. Zeg ik maar geen nee meer, want ik kan haar nu niet afwijzen. Wil het niet meer. Ik wil alleen nog maar toegeven.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Joshua Chris Gayle

    Ik zucht en kijk haar weer aan. 'Waarom zoen je me niet gewoon.' zeg ik dan. 'Ik weet dat je het wilt.' zeg ik dan serieus. Waarom doet ze het niet gewoon?

    [Omdat ik niks beters weet is hij zo kort, sorry....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [NOOOAAAAA! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar even na en ren haar dan vlug achterna. Ik wilde haar iets na schreeuwen, maar besefte me net op tijd dat dat niet zo slim was. Ik loop naast haar en kus haar wang. 'Je uitdagende kantje kan leuk zijn, maar soms ook irritant liefje.' Ik lach en trek haar tegen me aan. 'En ik heb je al.' Ik grijns. 'In mijn armen.' Ik til haar op en geef haar een kusje op haar lippen. Dan zet ik haar neer en pak haar hand. We lopen de slaapzaal in. Waar me meerdere dingen opvallen. 1. Nieuwe jongen. 2. De nieuwe jongen zit erg close met Leslie. 3. Bewusteloze Sam. 4. Nala die bij hem is en gehuild lijkt te hebben. Ik laat Naomi los en storm op Nala en Sam af. 'Wat is er gebeurd?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik zie een nieuwe jongen zitten, die er zeker niet slecht uitziet. 'Wow.' komt er dan toch zacht uit mijn mond, maar schud dan mijn hoofd, ik heb al Ian en kijk dan weer naar Ian die bij Sam en Nala zit. Wacht eens. Ik ren nu ook naar ze toe en hurk neer. 'Sam gaat het?' vraag ik dan zacht en bijt op mijn lip.

    [Haha, is grappig om over mijn eigen personage te schrijven, maar hij is gewoon wow, haha]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hij is niet meer bewusteloos, maar moeilijk bij kennis :3]

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan, 'Hm, dus ik kan aannemen dat jij het ook wilt?' zeg, niet echt vragen, ik dan. Een lach zit op mijn lippen. Dan breng buig ik me voorover alsof ik hem wil zoenen maar sla dan af en breng mijn lippen naar zijn oor. 'Er is me verteld dat dit subtieler is,' fluister ik, met mijn meest sexy stem. 'Is dat het?' en dit keer bijt ik in zijn oorlel. Ik ga het dus echt niet opgeven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.