• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen – Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    •

    Embry Call
    Zachtjes kneep ik in Brynn's hand toen ze een opmerking naar Sam maakte en de rest op een vijandige manier aankeek. Ik wilde dat de rest haar aardig vond en haar op allerlei vormen wilden ondersteunen.
    Gelukkig was dat bij Renesmee al het geval, het zag ernaar uit dat die twee dikke vriendinnen gingen worden, als er tenminste een goed plan kwam uit deze bespreking.
    'Carlisle, dit is Brynn, net als Renesmee is ze een hybride, ze drinkt echter mensenbloed' het rolde zomaar uit mijn mond en ik schrok ervan dat ik er geen moeite mee had dat Brynn mensenbloed dronk omdat ik haar aanbad. ' Zouden wij, Brynn en ik, een tijdje bij jullie mogen wonen?' Bij dat laatste keek ik nog een laatste keer naar Sam met een gekwelde blik in mijn ogen.


    •

    [dat kan helemaal niet, ik heb net al gezegd dat het Brynn was en Carlisle en de rest voorgesteld... Hoe kan Embry dat nu dan doen?]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Brynn Maddy Danec

    Ik zag de jongen nors naar me kijken en het drong tot me door dat hij de vader was van Renesmee. 'Kijkt ie altijd zo?' Fluisterde ik naar Renesmee. 'Nee' antwoorde de jongen. 'Wat? Oh dat meen je niet. Een gedachtenlezer' mompelde ik. "Eikel" dacht ik naar hem. Hij keek nog kwader en ik grinnikte. 'Daar gaan we dan' fluisterde ik naar Embry en ik drukte een kus op zijn lippen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry, zit op mijn telefoon te typen dus m'n berichtjes zijn soms iets te laat omdat iemand anders eerder is :p]


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik lachte hardop om Brynn en negeerde de strenge blikken van Edward. Ik hield wel een beetje van de rebelse stijl van Brynn. Carlisle begon zich ook te irriteren aan mijn gedrag en ook hij keek me straffend aan. Ik zuchte diep.

    [ Ik ga zo slapen, xx ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Hoezee, lekker aardig is Brynn, niet? Ik heb totaal geen humor >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Hoezee, lekker aardig is Brynn, niet? Ik heb totaal geen humor >_>]


    [ Is juist leuk, dan veranderd Renesmee ook en dan krijg je familiedrama xd ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    (dat is niet leuk voor Jake:c)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Wie post er een stukje?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ik wil wel, maar dat heeft geen zin omdat Jacob niet bij jullie is)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    || We gaan morgen wel anders weer veder (: hoop trouwens dat deze rpg echt niet gaat doodlopen, vind het een hele fijne rpg met leuke mensen erin! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Puhh, moet ik een dag wachten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Dat lukt je wel joh, haha! Maar ik ben het ermee eens dat we 'n leuk groepje hebben en dat iedereen zich dr heel fijn bij voelt! Slaap lekker allemaal en tot morgen!]


    •



    Carlisle Cullen
    Ik keek Renesmee afkeurend aan en wendde me naar Embry. "Embry, ga jij ook mee of blijf jij hier?" Emby keek me zelfverzekerd aan waardoor ik het antwoord eigenlijk al wist.
    Renesmee grinnikte weer om een grap van Brynn en nu was ik er klaar mee.
    "Renesmee Carlie Cullen! Je weet heel goed je je moet gedragen en dat is niet op deze manier! Brynn hier, heeft overduidelijk geen respect voor mensen die haar willen helpen en ervoor willen zorgen dat ze bij Embry kan blijven. Sinds wij niet over Brynns opvoeding gaan hebben wij daar niks mee te maken, maar we hebben wel wat te maken met jouw opvoeding. En als jij dus nog één keer zo respectloos bent om te lachen om een grap van Brynn die gaat over ons, je familie, of over Sam die geregeld heeft dat ze überhaupt deze mogelijkheid krijgt dan kan je een maand op je kamer gaan zitten, mag je er alleen uit onder strikte begeleiding om te jagen, we zullen ook wachtposten neerzetten en je ziet Jacob dus ook een maand niet. Begrepen?"

    Sam Uley
    ik had Carlisle nog nooit zo gezien. Hij was een man die geen vlieg kwaad deed, toen met de nieuwelingen vond hij het al vreerlijk dat hij hen moes vermoorden. Hij was ook degene die één van hen wilde helpen waar de Volturi roet ingooide. Maar ik had ook heel goed door dat respect belangrijk was voor Carlisle en dat was iets wat Brynn overduidelijk niet bezat. En dat sloeg over op Renesmee.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Renesmee Carlie Cullen

    "Renesmee Carlie Cullen!" ik keek op en zag dat het Carlisle was die tegen me begon te preken. Ik had hem nog nooit zo nijdig gezien. Voor dat ik ook maar kon protesteren begon hij al, waar iedereen bij was. Great. Ik had de neiging om mijn vingers in mijn oren te stoppen en keihard te gaan zingen maar de blikken van Carlisle en Edward waren zo beangstigend dat ik niks durfde te doen. "En als jij dus nog één keer zo respectloos bent om te lachen om een grap van Brynn die gaat over ons, je familie, of over Sam die geregeld heeft dat ze überhaupt deze mogelijkheid krijgt dan kan je een maand op je kamer gaan zitten, mag je er alleen uit onder strikte begeleiding om te jagen, we zullen ook wachtposten neerzetten en je ziet Jacob dus ook een maand niet. Begrepen?" ik moest even naar adem happen door het laatste stuk wat razendsnel uit zijn mond kwam. Eerst voelde ik me heel ongemakkelijk erbij, maar daarna rechte ik mijn houding. Ik laat me toch niet zo behandelen. Al de goede moed zakte weer in elkaar. "Begrepen.." mompelde ik zacht terwijl mijn ogen naar mijn schoenen gericht waren. Ik kon me wel voor mijn kop slaan, dit was mijn kans om Brynn te laten zien dat ik ook wel rebels kon zijn. Dit was mijn kans om Carlsile en Edward is even duidelijk te maken dat ik al veertien ben, en dat ik mag gaan en staan waar ik wil, mag lachen om iedereen die ik wil en dat ik al te oud was voor huisarrest.

    || uh-oh, Renesmee gaat puberen! Haha (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.