• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen – Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    •

    Jacob Black

    Ik blijf verbaast naar Paul die in een wolf veranderd. Wat daarna gebeurd gaat zo snel dat ik het bijna niet kan volgen. Zodra Paul weer is bijgekomen verander ik ook in een wolf. 'Wat deed jij nou!' stuur ik hem boos. Embry loopt weg maar ik blijf hem boos aankijken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Brynn Maddy Danec

    Volledig in de war liep ik mee. Wat wouw die "Paul" doen? Hij had Embry pijn gedaan. 'Moeten we niet helpen?' Vroeg ik wat verward. Ik knipperde met mijn ogen en keek even verdwaasd. Ergens was het wel grappig, om te zien dat er uit zo'n jongen een beest zit. Maar dit was niet om te lachen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik hield de trillende hand van Bynn vast. "Wees maar niet bang, ze redden zich wel." zei ik gerustellend. Emily doet de deur van haar huisje open en samen lopen we naar binnen. "Ga even zitten meiden." zegt Emily rustig en gebaart naar de bank ik de hoek van de kamer. Ik neem naast Brynn plaats.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Misschien is het trouwens handig om even de mensen die nog niet gereageerd hebben een berichtje te sturen? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Embry Call
    Nadat ik - al hinkend - het bos in was gelopen, was ik na een aantal minuten aangekomen bij een van mijn lievelingsplekken, een klein meertje waarbij een aantal rotsen uitstekend dienst deden als duikplank, zonnebank of plek om bij te komen van alle dagelijkse zorgen en lasten.
    Mijn gedachten gingen automatisch naar Brynn en haar geschrokken gezicht, waarna ik als vanzelfsprekend mijn kop in mijn nek legde en een lange wolvenhuil uitstootte.
    Vlug daarna veranderde ik terug naar mijn mensenvorm. Naakt keek ik naar mijn arm, die voor een groot deel open lag en beet sterk mijn kiezen op elkaar. Geen tijd voor watjesgedrag nu.
    Met een ruk griste ik een pakketje kleren onder een boom en trok ze met een arm aan, een lange, donkere, skinny spijkerbroek, een zwart shirt dat nauw aansloot en mijn favoriete rode afgetrapte allstars.
    Zonder er verder bij na te denken liet ik mezelf zakken op een van de grote stenen rond het water, mijn rechterarm ondersteunend met mijn linkerarm.
    De tranen rolden over mijn wangen toen ik mijn wond bekeek en er voorzichtig water overheen liet stromen. Na een tijdje betrapte ik mezelf erop dat ik huilde, niet omdat de wond pijn deed - dat kon me vrij weinig schelen - maar omdat ik het na een korte middag al had verpest voor de persoon waar ik voor altijd mee zou moeten leven.
    Ze zou denken dat ik een monster was ...

    [Dit is een van mijn laatste stukjes voor vandaag poepies. Ben weer moe, maar kan morgen uitslapen dus ik probeer nog even vol te houden! Heb net de persoon een berichtje gestuurd die zich in heeft geschreven voor Sam! De anderen hebben allemaal al ooit eens een berichtje gestuurd of zijn druk bezig met school/proefwerken, wat natuurlijk voorgaat! X]


    •

    (moet ik Jacob naar Embry toesturen?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Hm, doe maar niet. Kalmeer Paul maar, dan ga ik slapen en hoef jij ook niet helemaal te wachten tot morgen op een reactie! :] Maar lief dat je 't vraagt!
    Slaap lekker allemaal & tot morgen. <3]


    •

    (die is nu ook off:p dus ik moet zowiezo wachten tot morgen, ik ga zo ook slapen:p)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Sorry, ik wist niet dat het topic er al was]

    Sam Uley
    Langzaam liep ik het bos uit, op weg naar Emily. Waarschijnlijk waren er ook andere leden van de twee packs vanwege Emily's overheerlijke muffins, maar momenteel verlangde ik er gewoon naar om Emily te zien en vast te houden.
    Ik had net twee achter elkaar wachtrondes gerend; eerst een uur met Brady en daarna een uur alleen omdat een zekere niet kwam opdagen evenals een zekere Seth, beiden hadden ze waarschijnlijk wat "beters te doen".
    Ik had ervoor gekozen om gelijk terug te veranderen zodra een zekere Collin en Jared op waren komen dagen. Ik had op mijn gemak gelopen en nu, een kwartier later, liep ik eindelijk het grasveld voor mijn huis op.
    "Emily! Ik ben er weer!," riep ik kalm door het huis heen. Vanuit de keuken kwam een zachte 'hier' terug en grijnzend liep ik die kant op. Wat ik daar aantrof, had ik nooit verwacht.
    "Wat is hier aan de hand?"

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 22:57 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Emily Young

    Ik zette twee dampende koppen thee voor de meiden neer. De deur sloeg op en en dicht en ik hoorde de stem van Sam door het huis heen. Ik riep een zachte hier terug. De grijns op zijn gezicht verdween als sneeuw voor de zon toen hij zag wat er aan de hand was. "Wat is hier aan de hand?" ik schraapte mijn keel even. "Paul viel Brynn aan." begon ik zacht. "Er is niemand zwaargewond geraakt." zei ik uiteindelijk, ik had geen zin om nog meer uit te leggen. "Brynn?" vroeg Sam vragend. Ik knikte naar het meisje naast Renesmee op de bank. "Embry heeft haar imgeprent."


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Bedankt, Emily' zei ik en ik schonk haar een glimlach. Toen ik de man zag, kromp ik inelkaar. Hij leek op de jongen die me aanviel. 'Waar is Embry, gaat het wel goed met hem? Oh shit, die engerd heeft hem gebeten, hij is vast gewond' zei ik bezorgt. 'En ik moet ook nog jagen' mompelde ik zachtjes erachteraan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sam Uley
    "Brynn?" In stilte vroeg ik mezelf af wie Brynn was. "Embry 's inprent." Mijn ogen gleden naar het onbekende meisje, Brynn, terwijl mijn oren haar laatste woorden opvingen. "Jagen? Wat ben jij?"
    Nog zo'n hybride en ik zou mezelf opvreten. En oh wee als ze mensenbloed zou drinken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Oehh, Brynn drinkt ook mensenbloed ^-^]

    Brynn Maddy Danec

    'Een Hybride' zei ik en ik keek naar de grond. 'Ja, ik drink mensenbloed voordat je het vraagt' mompel ik. Ik slikte en zenuwachtig keek ik naar de gang, hopend dat Embry binnenkwam. Snel nam ik een slokje van mijn thee en keek de andere kant op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Emily Young

    Ik wachtte zenuwachtig af terwijl Sam zijn ogen over Brynn liet glijden. "Jagen, wat ben jij?" zei hij met een tikkeltje woede in zijn stem. "Sam." kalmeerde ik hem rustig. Renesmee had haar hand over die van Brynn gelegd en klopte er zacht op. "Een hybride." zei Brynn uiteindelijk. Ze keek naar de grond en ik voelde de bom al exploderen. Toen ze zei dat ze ook mensenbloed dronk hield Sam het niet meer. Hij had al vreselijk veel moeite met Renesmee, die geen vlieg kwaad deed. Of nou ja, geen mens kwaad deed dan.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Ben benieuwd naar zijn reactie ^-^!]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 15:12 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."