• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]

    [Een tok is dat niet zo'n ding dat hockeykeepers dragen? Tenminste hier noem je dat zo.]
    Rafael Julián Gonzaléz
    Verbaast kijk ik haar aan. 'Je kan nog steeds in een vijver springen hoor!' Glimlach ik. Ik keek naar de speltjes die ze in ergens op haar hoofd achterliet. Wat was het toch heerlijk om 's ochtend uit je bed te stappen een ranzig spulletje in je haren te smeren en op zich klaar te zijn. Ik moet er niet aan denken om elke ochtend mijn gezicht onder allerlei mengseltjes te smeren en daarna ook mijn haar nog is in model moet brengen. 'Vanaf nu zal ik wel uitkijken met wat ik zeg, voordat ik neergestoken word door jou en je stekelige dingen!'

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 19:31 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    [Hmm, niet echt xd Het is voor paardrijden.]

    Penelope Sarah Rodriguez.

    "Slim" zei ik knikkend.
    Ik keek naar buiten en zag dat de zon nog vollop scheen.
    Maar alsnog zou het te koud zijn om zomaar in een random vijver te springen. Dat was ook helemaal niet netjes om dat te doen.
    Ik stak alles weg en nam een flesje water.
    Ik draaide het dopje open en nam een slok, waarna ik de rest van het water op hem goot, "Oh, god, wat doe ik nu ?" zei ik met grote ogen, "Sorry, het was echt niet expres".

    [Het had gekund. xxd.]

    Rafael Julián Gonzaléz
    Ik volg haar blik naar buiten en net op het moment dat ik iets wil zeggen krijg ik een plens water in mijn gezicht. Hoestend spuug ik het water in een boogje haar kant op weer uit. 'Oh, god, wat doe ik nu?. Sorry het was echt niet expres.' Zie ik haar grinniken. 'Nee natuurlijk niet.' zogenaamd glimlachend schud ik mijn hoofd heen en weer waardoor de water druppels nu ook over haar gezicht glijden. 'Nu zakt mijn haar in.' Jammerend trek ik een pruillipje, 'But first.' Ik stap met een grote stap haar kant op en trek haar in een natte knuffel terwijl de druppels van mijn gezicht op haar neervallen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Penelope Sarah Rodriguez

    Een gil ontsnapte aan mijn lippen voordat ik hem uit alle kracht probeerde weg te duwen.
    Maar, denk even mee met mij, ik was klein, roodharig, had kleine handjes, deed Ballet en was een meisje.
    Ik moet niet duidelijk maken dat hij sterker was zeker ?
    Na een paar seconden gaf ik het op en liet mijn armen langs mijn lichaam hangen.
    "En toch leer ik het nooit dat als ik mensen nat maak, ze hetzelfde doen bij mij" zuchtte ik met mijn gezicht tegen zijn, nogsteeds, blote borstkas.
    Ik was een kop kleiner dan hem.

    [ik zit op paardrijden, maar heb geen idee wat een tok is :o]

    Kate Skye Woods
    Ik dool uiteindelijk een beetje rond. Waarheen ik ga weet ik niet. De enige plek die ik weet is mijn kamer. Ik Kijk in de spiegel en ik merk op dat ik dat stomme setjenog aan. Het was niet vreselijk, maar het was niet mijn smaak. Het was de smaak die mijn ouders dachten dat ik had. Ik teek het snel uit en doe iets leukers aan. Ik doe mijn haar los en laat het in krullen losjes over mijn schouders vallen. Ik kijk naar mezelf in de spiegel en pak mijn ketting met ballarina schoentjes. Die droeg ik altijd. Het liet zien hoe veel moeite ik deed. Dat ik een doorzetter was. Ik had hem sinds ik dansde. Ik doe mijn ringen in mijn oren mijn zilveren ring om mijn vinger en mijn lekker zittende afgetrapte sneakers. Ik ga met wmijn hand doo mijn haren en loop mijn kamer die ik deel met 3 andere meiden uit. Ik loop weer door de gangen terwijl ik 1 oortje van mijn iPhone in mijn oren stop.
    [misschien wilt iemand Kate tegenkomen???]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    mismi schreef:
    [ik zit op paardrijden, maar heb geen idee wat een tok is :o]


    [Dan ben je overduidelijk geen Vlaming xd]

    [Ik ben er weer]


    That is a perfect copy of reality.

    N4I5 schreef:
    (...)

    [Dan ben je overduidelijk geen Vlaming xd]

    [dat klopt xD maar wat is het eigenlijk??]

    [@HurtedHeart mijn personage is bezet sorry]

    mismi schreef:
    (...)
    [dat klopt xD maar wat is het eigenlijk??]

    [@HurtedHeart mijn personage is bezet sorry]


    [Omdat ik echt geen idee hebben hoe jij de tok dan noemt zeg ik maar gewoon; De hoed]

    [oh een cap hahaha xD]

    Rafael Julián Gonzaléz

    Ik verloste haar langzaam uit mijn greep om het eindresultaat te bekijken. 'Je ziet er niet heel erg slecht uit.' Het klonk niet erg vriendelijk maar eerlijk was eerlijk. Zo was het wel. Ik gris mijn t-shirt van tafel om dat over mijn vochtige huid heen te trekken. 'Ik denk dat ik maar eens ga douchen en daarna eten want afgezien van salami plakken heb ik nog niks gegeten.' Mijn ogen glijden over haar kleine gestalte. 'Als jij nou meer gaat eten zal je vast ook meer groeien.' Grap ik waarna ik haar net gefatsoeneerde haar weer uitmodel breng door er mijn mijn handen een warboel van te maken voordat ik op een klein drafje de eetzaal verlaat.

    [Moet weg, dus kan jij gezellig met Kate gaan praten.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Catherine Harmony Hope Smith

    "Wel ik zit met een probleem. Ik mag hopen dat ik je kan vertrouwen?", zei ik en keek hem vragend aan.
    Was dit wel zo een goed idee? Ik bedoel een directrice die aan zichzelf twijfelt om terug les te geven.... En bovendien zou ik dan in sportieve kledij moeten rondlopen die er behoorlijk hoerig uitzag omdat ik als ik sportte altijd korte shortjes draag.

    mismi schreef:
    [oh een cap hahaha xD]


    Ik snap het verband niet tussen een tok en een cap? Hoewel een cap ook niet bepaald bij een hoed past.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Penelope Sarah Gonzalez.

    Mijn wenkbrauwen schoten omhoog.
    "Wat vriendelijk ben je toch" zei ik met een sarcastische stem.
    Ik nam mijn tas van tafel en deed mijn haren in een vlecht.
    Ik liep de zaal uit en liep de andere kant op, om naar buiten te gaan.
    Toen ik eindelijk buitenkwam liet ik me tegen de muur naar beneden glijden tot ik op het gras zat.
    Ik nam een schaar uit mijn zak en nam het andere paar Pointes dat ik had en begon in de onderkant te snijden, iets wat ik van mijn mama altijd moest doen, vraag me niet waarom.