• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]

    [paardrijden is ook niet logisch haha xD rare namen.. al is cap engels voor hoofddeksel/pet dus nog wel een beetje logisch :p maar een cap = tok dus xD weer wat bijgeleerd vandaag]

    [Iemand naar Kate toe? Of moet kate naar iemand toe? Bored over here :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    -

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 20:22 ]

    [Ben er weer. Waar moet ik op reageren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    mismi schreef:
    (...)

    Anna Bailey Miller
    "Ben je zo'n 'Bad Boy' dan?" vraag ik en grijns even naar hem. Ik denk even na over wat ik allemaal wil weten, zo veel mogelijk natuurlijk, maar om nu meteen alles te willen weten is ook weer overdreven en daar hebben we bovendien niet genoeg tijd voor. "Rook je?" vraag ik dan. Ik hoop dat hij nee zegt, want ik vind het echt smerig. Hij ruikt er in ieder geval niet naar. Ik draai mijn rug een beetje naar hem toe en ga tegen hem aan zitten en een glimlach verschijnt op mijn gezicht.

    [hierop =) en hoiii]

    [HOOI DEEM ;'D]


    That is a perfect copy of reality.

    Guy Richard Campbell

    'Nee ik rook niet. Misschien heeel af en toe.' Ik leg de nadruk op heel. 'Bij een feestje ofzo, maar ook dat alleen als ik dronken ben.' Ik sla mijn armen om haar middel. We leken wel een stel.. Ik grinnik. 'Ik weet niet of je me een badboy kan noemen. Misscien.' Ik grijns. 'Het begint er al mee dat ik uit een netjese familie kom. Ze dansen allemaal op, maar dan vooral ballet. Ik deed dat ook, maar vond er niks aan. Ik koos voor HipHop. Niet iets waar mijn ouders blij mee zijn. Mijn zusje doet wel ballet.' Ik glimlach en kijk voor me uit


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Douche]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik staar hem aan. 'Dat is niet eerlijk! Jij hebt een grote hap ijs en ik een klein frietje!' Ik mocht niet zeuren, weet ik, maar toch. Ik neem nog een hap ijs en kijk dan naar alles wat over is. Hooguit twee happen. Ik kijk er sip naar en eet het op. Dan pak ik een frietje van hem en stop die in mijn mond. Ik kijk even naar zijn blik en glimlach als ik het meisje zie. Dan kijk ik hem weer aan, pak demonstratief het pakje met snoepjes en stop de laatste paar snoepjes gelijk in mijn mond. Al mijn eten was op, dus hij kon niet terug jatten. Ik grijns.
    'Bedankt voor al het eten. Ik verhonger niet vandaag.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Hij slaat zijn arm om me heen en een tinteling gaat door me heen en ik weet niet waarom. "Ik zeg je maar alvast dat ik je niet zoen als je gerookt hebt" en ik schud even mijn hoofd. "Ik weet niet of je me een badboy kan noemen. Misscien." zegt hij dan. "Het begint er al mee dat ik uit een netjese familie kom. Ze dansen allemaal op, maar dan vooral ballet. Ik deed dat ook, maar vond er niks aan. Ik koos voor HipHop. Niet iets waar mijn ouders blij mee zijn. Mijn zusje doet wel ballet." Ik maak me even los van hem en draai me om en kijk even naar hem. Ik probeer hem voor te stellen met een strakke maillot aan en ik moet lachen. "Het spijt me" zeg ik dan "ik probeer je voor te stellen met een maillot aan".

    Guy Richard Campbell

    Ik lach. 'Ik was zes toen.' Ik grinnik. 'En doe maar niet. ik voel me er ongemakkelijk door.' Ik lach en draai haar weer om. 'En jij? Hoe zit het met jouw? Je rookt niet, dat haat je. Je drinkt zeker ook niet veel?' Ik draai haar toch weer naar me om, zodat ik haar aan kan kijken. 'Je laat niks tussen dansen komen. Nou ja, normaal dan.' Ik denk even na. 'Ben je braaf?' Ik glimlach even en grinnik als ik haar weer recht aankijk. Zou leuk zijn. Brave en onbrave samen. Gezellig... Dat van de politie hoeft ze niet te weten, dat is iets waar ik het niet over wil hebben. Alleen al als ik daar aan denk schaam ik me...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    'Braaf ben ik nou ook weer niet" zeg ik dan. "Ik heb alleen mijn wat 'ruigere' periode al gehad, toen ik 16/17 was" zeg ik dan. "Toen was ik regelmatig wel dronken" zeg ik dan. "Mijn ouders vonden het toen wat minder leuk en uiteindelijk had ik het zelf ook wel gezien en wou ik weer iets doen in plaats van bijna de hele dag brak ik bed liggen en toen ben ik hier naartoe gegaan" zeg ik dan.

    Guy Richard Campbell

    Ik knik en kijk haar even aan. Dat kon je wel verwachten en ook weer niet. Ze had iets liefs, iets breekbaars en misschien zelfs iets schattigs, maar ze had ook weer iets uitdagends en zelfstandigs. Ik kijk haar aan en lach maar. Vergeleken mij was ze braaf.
    'Ik had een rookverslaving,' zeg ik uit het niets en kijk weg. Niet veel wisten het, maar toch... Ik kijk haar aan. 'Tot twee, bijna 3 jaar geleden.' Ik zucht even en leun achterover. Er was zoveel dat niemand van me wist. Mijn slechte kant wist niemand en ik was bang dat Anna ook helemaal zou afknappen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nog iets gemist?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Anna Bailey Miller
    "Ik had een rookverslaving" zegt hij dan en hij kijkt weg. "Tot twee, bijna 3 jaar geleden" en hij zucht even en leunt achterover en ik kijk hem even aan. Dit was blijkbaar iets waar hij het liever niet over had, maar toch heeft hij het gezegt. "Wat in het verleden is gebeurt kan je toch niet meer terugdraaien" zeg ik dan. "Ik ben in elk geval blij dat je nu (bijna) niet meer rookt" en ik leg mijn hoofd tegen hem aan. "En je hoeft niet meteen over dingen te praten waar je liever niet over praat" zeg ik dan.