• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik zie niet welke kant we op gaan omdat ik achteruit ga. Omdat Josh me gewoon door tilt. Dan gaan we een deur door en ik herken de moderne danszaal. Dan laat hij me langzaam op de grond zakken, hij kijkt me grijnzend aan. Ik kijk met een lach naar hem terug. 'Wat wil je doen?' vraag ik hem zacht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [NOWI JE HEBT HET ZELF ER NOG OVER GEHAD MET ME XD

    Over hoe ze hem moet overtuigen dat ze hem niet verraden heeft]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, nu ga ik er fecht friends with benefits van maken, haha! ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oh, dat xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Joshua

    Ik kijk haar aan en grijns dan en ga wat dichter bij haar staan. 'Misschien zoiets als dit.' zeg ik grijnzend in haar oor en bijt weer zacht in haar oorlel. 'Of zoiets als dit.' zeg ik dan weer zacht en begin nu kusjes in haar nek te drukken en ook op haar plekje. 'Of zoiets als dit.' zeg ik dan grijnzend en druk mijn lippen op de hare.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    Eigenlijk heb ik heel erge bewondering voor dat kleine meisje. Nouja, zo klein is ze niet, maar lichamelijk zal ze vast niet zo oud zijn. Ik denk echt dat ze te veel heeft meegemaakt, of in ieder geval te veel verantwoordelijkheid op zich heeft móéten nemen.. Die haar al heel vroeg gevormd hebben. Dat moet gewoon. En ja, ik snap wel dat dat lastig was en dat dansen haar toen een uitweg geboden heeft. "Het spijt me van je moeder" Zeg ik zacht. "Als je talent hebt, dwingt het zich vanzelf een weg naar boven" Zeg ik weer glimlachend om haar af te leiden. En uit interesse. "Dus is het echt perfect dat je ook wílde dansen. Wat is je favo move?"

    Nala
    "Euhm... hoe gevaarlijker hoe beter? Ik heb geen precieze favoriete move... Ik hou van de trics. De adrenaline die ze me geven. Dus ja, zoals ik al zei, hoe gevaarlijker, hoe beter." glimlachte ik. Ik ging rechtop zitten en voelde plots weer een vlaag misselijkheid over me heen spoelen. Ik keek wanhopig om me heen en zag gelukkig een vuilbak staan. Snel rende ik ernaartoe en liet me ernaast op mijn knieën vallen. Ik gooide alles er weer uit en grimaste achteraf. Nee... dit was niet meer gezond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik onderga wat Josh doet. Ik kreun zacht als hij langs hét plekje gaat in mijn nek. Als hij zijn lippen op die van mij drukt bijt ik zacht op zij onderlip. 'Dat vind ik niet erg,' mompel ik tegen zijn lippen aan. Ik kus hem verder. En ga dichter bij hem staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Nala trekt bleek weg en geeft dan vrij stil over in de vuilnisbak. Dat ze naar me lacht naderhand vind ik nog het ergste. Ik ga haar écht niet martelen omdat ze overgeeft ofzo.. "Gaat het wel?" Zeg ik -licht bezorgd.-


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Moet nu echt aan hw..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik zit nog steeds op mijn knieën en schud zacht mijn hoofd.
    "Nou, niet echt." mompelde ik en keek toen met tranende ogen naar hem op.
    "Ik snap niet wat er met me aan de hand is." mompelde ik bang. Ik was echt benauwd, misschien was het wel iets erg. Misschien ging ik dood!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua

    Ik glimlach tegen haar lppen aan en duw haar dan zacht tegen een muur aan zodat tussen mij en de muur staan en laat dan tijdens de zoen mijn handen langzaam langs haar heupen gaan en bijt dan zacht op haar onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Hw bijna gedaan???}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Josh duwt me zacht tegen de muur aan en zijn handen gaan langzaam langs mijn heupen. Hij bijt zacht op mijn onderlip. Eb ik grom heel zacht. Mijn handen gaan over zijn borstkas en dit voelt goed. Dit is gewoon zo simpel. Ik ga met mijn tong langs zijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)
    Het is écht abnormaal hoeveel ik heb!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Ik zit nog steeds op mijn knieën en schud zacht mijn hoofd.
    "Nou, niet echt." mompelde ik en keek toen met tranende ogen naar hem op.
    "Ik snap niet wat er met me aan de hand is." mompelde ik bang. Ik was echt benauwd, misschien was het wel iets erg. Misschien ging ik dood!


    Marcell/Man
    Meteen neemt mijn doktersinstinct het over. "Heb je dat wel vaker?"

    [Was ze nou zwanger of was er iets anders?]


    Stop acting normal. It gets bored.