• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Als je Naomi nodig hebt je weet me te vinden. ;) En nu vind ik het weer zielig voor Nala.....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dexter Levi Loover

    Ik ging weer naar de grote zaal en er was al wat minder volk. Een jongen en een meisje die op hun bed lagen. En voor de rest weet ik het niet echt. Ik ging weer op het bed zitten en zuchtte. Fuck Life. Fuck Me. Fuck My father.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik wil wel reageren maar heb heel veel huiswerk:(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik zag de danszaal dichterbij komen en kon het gesprek niet meer aan.
    "Bedankt om mee te gaan." zei ik kortaf. Ook al wist ik wel dat hij sowieso moest. Ik zette meteen de muziek aan. Op zijn aller luidste. Het kon me niet schelen of iemand me hoorde. Ik ging met mijn rug naar de deur staan en begon eerst met wat simpele, vastberaden stapjes. Ze waren kort en ruw van de woede die in me brandde.

    {als Dexter wil, kan hij even langs komen ;p}

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 21:16 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Als dat liedje gedaan was, besloot ik dat er genoeg opgewarmd was. Er kwam een of andere coole remix op en ik liet me gewoon gaan. Ik deed en voorwaartse salto, eindigde op mijn handen en liet me zo verder in een koprol over de grond gaan.
    Ik sprong weer overeind en breakte gewoon wat, tot het zweet over mijn gezicht liep. Toen sprong ik weer tegen de muur aan. En kwam weer met een soort van achterwaartse flikflak zonder handen, op de grond terecht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kus haar gretig en laat me meeslepen door het gevoel. Ik sla mijn armen dichter om haar heen en trek haar nog dichter tegen me aan. En hoewel ik eigenlijk maximaal maar een uurtje zonder haar was, had ik haar meer gemist dan ooit. 'Ik houd van je en het spijt me,' fluister ik en druk nog een laatste kus op haar lippen. Dan laat ik haar los. 'Misschien moet je even je gezicht wassen of iets. Je ziet eruit alsof je gehuild hebt,' grinnik ik en kijk haar aan


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hw..]

    Marcell/Man
    Ik luister rustig naar Nala's verhaal, en ja hoor, ik heb weer medelijden. Zoals ze dat zegt. Gewoon het kleine zusje.. Nee, kleine zusjes kunnen heel veel waard zijn. "Om eerlijk te zijn vind ik dat jij bij hem moet zijn. Jij was er net de hele tijd voor hem, al heeft zij hem gehecht. Jij begon ermee, kon er alleen niet tegen. Ik denk dat jij beter voor hem bent nu, voor je straks zelf aan de kant geschoven wordt. En dat moet je echt niet laten gebeuren" Ik weet niet waarom ik ineens zo wijs en zo eerlijk doe. Maar ik.. Nouja, nadat ze zo eerlijk is geweest kan ik toch geen egoïstische zak blijven, of wel? "Waarschijnlijk weet Naomi het ook allemaal niet meer" Daarna komen we aan bij de danszaal en leeft Nala zich helemaal uit. Ik blijf een tijdje staan kijken. "Ziet er goed uit. Is dit een choreo of doe je nu gewoon freestyle?" Ja, ik weet wel iets van dansen. Alleen niet van alle stijlen even veel.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Opnieuw ander muziek...
    Ik herinner me nog dat ik deze super vond... Nu voelde ik niets meer, behalve het rekken van spieren en pezen. Nee, ik verloor mezelf in het dansen. Had het nodig. Als ademhalen.
    Dit liedje deed ik het weer wat rustiger.
    Maar bij de volgende liet ik me weer helemaal gaan.
    Ik sprong tegen de muur, spinde, draaide, tolde in het rond, vloog...
    Nog nooit had ik me zo verloren in een dans. Met totaal niet meer bewust van mijn omgeving om me heen...
    Het moest best spectaculair zijn om te zien... Maar eng tegelijkertijd. Alsof ik mijn verstand verloren was... Met de gevaarlijke trics, ik kon ieder moment mijn nek breken. En net dat risico maakt het zo de moeite waard.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Marcell/Man
    Nala lijkt me niet meer te horen, helemaal op te gaan in haar dans. Het ziet er doodeng uit wat ze doet, maar omdat het telkens nog net goed gaat, ook wel weer enorm spectaculair. Het is echt zonde dat ze een marteling wil ondergaan voor Sam, want wie weet wat er dan met dit talentje gebeurd.. Nee, ik mag eigenlijk niet zo denken, maar het zit er zo ingebakken..


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ben er weer Naoom ^^ je kan reageren met Josh!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Josh drukt nog een kus op mijn lippen en loopt dan weg. Ik wil hem tegenhouden, maar ik weet dat het niet kan bij Josh. Ik zag namelijk de woede in zijn ogen. Maar toch vind ik dat Bob het niet verdiend. Ik knijp mijn ogen dicht als Bob zegt dat ij weet wat de gevolgen zijn. Josh komt weer naar me terug en trekt me mee. Ik kijk naar Josh. 'Dankje,' zeg ik zacht. 'Dat had je niet hoeven doen. Hij is nog aardig tegen me, tenminste. Eigenlijk geeft hij me altijd minder straf dan ik verdien volgens hier..' ik doe Josh stoppen en dwing hem mij aan te kijken. 'Beloof me dat je hem niet in elkaar gaat slaan.' dan komt hij voorbij met de brandcard en hij sist dat hij me nog wel krijgt. Ik kijk hem met grote ogen na. Hij neemt het me kwalijk. Natuurlijk doet hij dat. In zijn ogen heb ik zijn vertrouwen beschaamd. Maar dat heb ik niet eens gedaan. Ik heb alleen gezegd dat hij mijn twee grootste angsten kent. En dat dat de reden os dat ik niet bij hem in de buurt wil zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik stop hijgend en kijk hem via de spiegel aan.
    "Freestyle... Ik heb me nog nooit aan een choreo gehouden." mompelde ik en liet me op de grond vallen. Mijn borstkas pompte hard op en neer, maar toch speelde er een glimlach om mijn lippen. Dit was wat ik nodig had. Mijn remedie, mijn medicijn.
    "Hoezo?" vroeg ik hem dan.

    {haha, jij was eerst xD
    Wat blijft staan en wat gaat weg? ;p}

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 21:33 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Douche]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    "Gewoon, ik ben nieuwsgierig" Geef ik eerlijk toe. "T zag er goed uit. Serieus" Waar heb je dat geleerd? Wil ik vragen, maar ik besef dat dat te persoonlijk wordt. Ik ben nog niet vergeten dat ze zei dat ze het hier op de straffen na eigenlijk veel beter vond als waar ze vandaan kwam, en dat ze dus een heavy verleden achter de rug heeft.


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Ik moet gaan, bye }


    “To live will be an awfully big adventure.”