• De stelling van deze week luidt:
    We moeten af van het woord 'homohuwelijk', als een man en vrouw trouwen heet het toch ook geen 'heterohuwelijk'?

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens


    "Live life for the moment because everything else is uncertain"-Louis Tomlinson

    Mordin schreef:
    Weet je, ik heb nog nooit iemand horen schelden met homohuwelijk D:

    En waarom kunnen we dan niet gelijk af van het woord homo en hetero? Of van Zwart en wit en aziaat etc. Is toch allemaal hetzelfde. (cat)


    'Wie ben jij en waar kom je vandaan?'
    'Ik ben een mens en ik kom van de planeet aarde.'

    I would love to see the day people would say that.


    Til hug og blod.

    Zeker mee eens, het is gewoon een huwelijk van 2 geliefden die van elkaar houden en het leven samen willen delen, of je nu hetero, bi of homo bent.


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    gewoon trouwen, zonder bullshit, klaar.


    bzzzt broem.

    Mee eens!!!!!


    I rather be a freak than a follower like you! SHINee saranghae fighting!!!

    Wiarda schreef:
    Eens. Een huwelijk is een huwelijk, of het nou tussen een man en een vrouw, een vrouw en een vrouw of een man en een man is. Het idee blijft hetzelfde.


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Overexposed schreef:
    Helemaal mee eens,
    Ik zie het verschil gewoon echt niet tussen de twee.
    Liefde is liefde, punt.


    This.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Eens.


    Twinkle Twinkle Liam Payne, Harry , Louis, Niall and Zayn! <3

    Hoe zouden jullie het anders willen noemen? Een tweemannenhuwelijk? 'Homohuwelijk' vind ik geen beledigend woord, hoor.


    Life takes us to unexpected places, love brings us home

    Officieel bestaat er ook geen 'homohuwelijk' in NL (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wiarda schreef:
    Eens. Een huwelijk is een huwelijk, of het nou tussen een man en een vrouw, een vrouw en een vrouw of een man en een man is. Het idee blijft hetzelfde.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    helemaal mee eens, liefde is liefde!!!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Eens en Oneens, dat is het zelfde als Pannenkoek, dat was eerst ook Pannekoek.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    eens

    Polyhymnia schreef:
    Ik denk niet dat dit woord bestaat om iemand te kwetsen, maar gewoon om het verschil aan te geven en misverstanden te voorkomen. Mensen zullen het misschien verschillend opvatten, maar volgens mij is het in de situaties waar het woord gebruikt wordt (bijna) nooit beledigend bedoelt. Op straat heb ik het woord volgens mij nog nooit horen noemen. Je ziet het meestal in krantenberichten of op het nieuws.
    Wat mij betreft oneens, want als iemand een homo wil beledigen, zal hij/zij niet snel dit woord kiezen, denk ik.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.