• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    [Ik heb BlackBerry Curve 9300 en ben er helemaal happy mee:Y)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Wat is er allemaal gebeurd? :Y)}


    Tijd voor koffie.

    [Brynn nam Renesmee mee naar een club in Port Angeles, waar iemand wat in Renesmee's cola had gedaan en Renesmee ziek werd. Edward werd kwaad op Brynn en stuurde d'r weg. Ook stuurde die Embry weg. Brynn heeft even uitgehuild bij Embry, was van de klif gesprongen voor de lol en ligt nu te slapen bij Embry]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Synaisthmata schreef:
    {Wat is er allemaal gebeurd? :Y)}


    Best wel heel erg veel,
    Maar het is nu vooral met Brynn en de cullens en Embry bezig. Maar je kan er
    bij hoor (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    (damn, hele roedel compleet behalve de alfa...-_-)

    Seth Clearwater

    Ik veranderde uit pure verveling in een wolf en merkte al snel dat ik héél veel gemist had.
    Geweldig, dacht ik, wie is Brynn? Een halfbloed blijkbaar. Ik zuchtte en zette het op een strompelen. Wie weet wat ik nog tegen zou komen.

    (He Shooter, zou het handiger zijn als ik Drake gewoon zou schrappen Jake ervoor in de plaats zou nemen?)

    PS: MENSEN GROOT NIEUWS! ROBERT PATTINSON EN KRISTEN STEWART ZIJN WEER BIJ ELKAAR! (vreugdedansje)


    Because I love him, do I need another reason?

    || Haha, idd niet handig @Alfa! Denk dat het beter is als je Jacob dan neemt. En JAH! Ik weet het :33 ben echt blij, ze zijn wel cute samen. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    || Haha, idd niet handig @Alfa! Denk dat het beter is als je Jacob dan neemt. En JAH! Ik weet het :33 ben echt blij, ze zijn wel cute samen. ||


    (me too ^-^ en ja, ik wissel Drake wel om voor Jake. Viel het iemand op dat dat rijmde?xD Wow, ik ben echt melig enne, ik ben weg. Kmag nie meer. Dat krijg je met bruggers^-^)


    Because I love him, do I need another reason?

    [Dat van Robert Pattinson en Kristen Stewart hoort niet. Hij is te goed voor d'r]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ElfCitadel schreef:
    [zou ik alsjeblieft Brady en Collin mogen koppelen? Ik zie het namelijk niet snel gebeuren dat iemand Brady wil... Please? jup, I fully realise I won't get an answer until tomorrow]

    [? Dan kan ik tenminste iets doen in de RPG]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    [? Dan kan ik tenminste iets doen in de RPG]


    Voooruit ;D
    Ben in een goede bui dusja xd.


    •

    Shooter schreef:
    (...)

    Voooruit ;D
    Ben in een goede bui dusja xd.

    [Yeah *gaat morgen gelijk mengen*]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [*Wacht op ijsjes die broer zou meenemen van ijssalon maar hij is nogsteeds bij zijn vriendin die ik wel mag omdat zij ook van varkens houd**Heeft honger*]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Ben ik weer! @Shooter, wil je verder met Bella en Renesmee? We could use Carlisle as well then (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Ik ben helemaal gelukkig. Mijn beste vriend is homo. Weet je hoe gaaf dat is?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Ik ben helemaal gelukkig. Mijn beste vriend is homo. Weet je hoe gaaf dat is?]


    || Gay best friends zijn echt geweldig (: Wish I had one. Heb wel een vriendin die lesbisch is, ook een schat van een meid. I have so much respect for thosd people ^^ ||


    But calm, white calm, was born into a swan.