• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    [Dat pijnlijke moment wanneer iedereen online is en niemand wat te zeggen heeft]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Of was, heb ik weer, hoor]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Miep, we zijn ook echt overactief wij.. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Embry Call
    'Mijn roedelgenoten zijn vast heeeeel positief,' grinnik ik zachtjes. Ik druk licht een kus op haar mond, 'Renesmee wilde ook zelf mee, maar als jij het niet had voorgesteld was ze er nooit zelf op gekomen Brynn. Ze wil graag op jou lijken, maar soms ... past dat niet bij haar, snap je?'
    Ik trek Brynn op mijn schoot terwijl we samen over de zee kijken en naar de golven luisteren. 'Ik hou van jou, Brynn Danec,' fluister ik dan zachtjes in haar oor.


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Achja, ik ben geweldig' zei ik sarcastisch. 'Ik hou ook van jou' zei ik met een glimlach en ik drukte een kusje op zijn lippen. 'Ik moet maar zo denken: Vandaag plezier, morgen problemen' mompelde ik. Ik stond op en Embry keek me nieuwschierig aan. 'Zoals ik al zei: Vandaag plezier. Dacht je dat ik bleef zitten?' lachte ik. Ik deed mijn hakken uit en sprong met kleren aan van de klif af, waarna ik in het water belande.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zo, heb tussenuur]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Embry Call

    Toen Brynn met kleren en af van de klif af sprong schudde ik lachend mijn hoofd, die had ik kunnen zien aankomen bij dat gekke mens. Met een ruk scheur ik de knoopjes van mijn blousje open, waardoor ze alle kanten opspringen. 'Geen blousjes meer dus,' mompel ik nog, terwijl ik de overige scheuren aan de kant gooi en soepel achter Brynn aanspring.
    Onder water kom ik even bij van de sprong en laat mijn handen dan via Brynn's benen naar haar middel glijden en knijp er zachtjes in. Happend naar adem kom ik boven en grijns breed, 'gek wijf,' en kus haar opnieuw op haar mond.


    •

    Brynn Maddy Jane

    Tussendoor grinnikte ik toen Embry zijn lippen op de mijn drukte. Dit was nou nog is een perfect moment. Het was al donker maar de maan verlichte het. Het maanlicht gleed over de golven en de golven werden wat lager. Rustig lieten we ons meesleuren met het water.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Embry Call

    Op het moment dat ik de bodem onder mijn voeten voelde tilde ik Brynn in mijn armen en liep samen met haar het strand op. Het maanlicht weerspiegelde in haar bleke huid en ik drukte haar stevig tegen mijn borst aan om haar mijn warmte door te geven. 'Wel handig he, zo'n persoonlijk kacheltje?' grinnik ik zachtjes.
    Na een aantal tientallen meters gelopen te hebben stap ik de veranda op van het huisje van mijn moeder en mij. De deur duw ik met mijn elleboog open en schiet snel naar boven, waar ik Brynn afdroog met een zachte handdoek en haar voorzichtig op mijn bed leg.


    •

    Maddy Brynn Danec

    Ik lachte even. 'Heel handig, lekker warm' grinnikte ik. Na een paar minuten werd ik afgedroogt en op Embry's bed gelegd. 'Mmh, heerlijk zo als je als prinses behandeld word' grinnikte ik. Ik gaapte en keek daarna slaperig. 'Waar is je moeder?' vroeg ik zachtjes en nieuwschierig. Toen ik nadacht over Embry's moeder, bedacht ik me dat ik maar beter niks over zijn vader kon vragen. Misschien lag dat wat gevoelig...


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Embry Call
    'Jij bent mijn prinses,' grinnik ik zachtjes. Ik droog mijn haar ook af, trek mijn natte spijkerbroek uit en vervang hem voor een trainingsbroek, daarna plof ik naast Brynn op bed en trek haar dicht tegen me aan. 'M'n ma heeft nachtdienst, ze werkt als verpleegster in het ziekenhuis, die komt pas in de late uurtjes thuis en slaapt dan de hele dag,' grinnik ik, 'geen enkel ouderlijk toezicht voor mij!'
    Ik druk mijn gezicht in Brynn's haren en sluit mijn ogen, zo kon ik voor eeuwig blijven liggen.


    •

    Brynn Maddy Danec

    Toen ik wat wilde vragen, deed ik mijn mond maar dicht. Ineens viel ik als een blok in slaap, ik was echt moe. Vandaag was het een rare dag. Eerst thuiskomen, daarna naar Renesmee gegaan en met d'r naar de club geweest, toen moest ze overgeven en uiteindelijk sliep ik. Een normaal dagje voor mij. Ik had wel is dingen meegemaakt die twee keer zo raar waren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Reageer nu vanaf mijn nieuwe telefoon. Ben nog even alles aan het uitvogelen dus verwacht nie al te veel activiteit, haha (: |


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Wat voor telefoon? [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Wat voor telefoon? [: ]


    Samsung galaxy s2 ^^
    Had eerst iPhone, maar was het echt helemaal zat.
    Dat gekloot met iTunes etc :/


    But calm, white calm, was born into a swan.