• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    'Ik en meewster? Ben je gek?!' Ik lach even. 'Nu....' Ik denk na, maar kan zo snel niks verzinnen. 'Nu een kus,' grijns ik en druk een kusje Op haar wang. 'Nee nu beginnen we met echt dansen. Ik sta achter je dus misschien is het vet om....' Ik denk na. Dan pak ik haar handen beet en strek ze. Haar rug staat nu tegen mijn buik aan. Ik begin met mijn linker arm en til die omhoog. Dan volgt linker schouder, rechter schouder en dan rechter arm. Het is een vloeiende beweging. 'Misshien dat?' Ik laat haar handen los en wacht haar reactie af. 'En daarna draai ik je een rondje zodat je naast me staat?'


    Naomi Micheal

    Ik grinnik en knik en doe wat hij zegt en eindig naast hem. 'Weetje wat ik ook cool vind zeg ik dn lachend en ga weer met mijn rug tegen hem aanstaan en pak zijn linkerhand en leg die om op mijn linkerheup en sla dan mijn rechter arm om zijn nek. 'Ik laat me vallen in spagaat en jij trekt me daarna weer omhoog.' zeg ik dan grijnzend. En kijk hem nog eens aan en grijns.

    [KLIK Als zij in spagaat gaat die dansmove bedoel ik, die is zo cool, haha en die van jouw kon ik niet vinden.. :$]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:34 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja mijne is niet te vinden ja. Omdat het een heel klein stukje is... Hahaha, maar ehm laat maar haha:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nee, we gbruiken hem wel gewoon, maar weet alleen niet hoe hij gaat, ja, weet het wel maar is gwn niet heel duidelijk, haha. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    luke Moore

    "Nogmaals, sla me, je gaat me geen pijn doen," zeg ik als ze daarom niet wilde.
    "En je doet het omdat ik je iets wil laten zien." zeg ik simpel.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ian Silvas

    Ik denk even na en knik. 'Doe maar,' lach ik. Ik druk een kusje in haar nek en glimlach. Ze doet wat ze bedoelde en ik trek haar weer omhoog. Ik draai haar om zodat ze tegen me aan staat en begin grinnikend met haar te dansen. mijn armen liggen nu om haar middel. Ik grinnik en kijk haar aan. Ik zwier haar een rondje en druk mijn lippen op de hare. Dan zet ik haar weer neer zoals we eindige. 'Oké wat nu,' zeg ik weer serieus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    'Nee, ik zal je geen pijn doen omdat, als ik je ga slaan, je niet hard sla. En kan je dat niet op een andere manier laten zien? Ik...' Ik zucht en trek hem op mijn bed. Ik ga recht tegen over hem zitten. Ik kijk hem even twijfelend aan en bijt op mijn lip. Dan haal ik adem en sla hem in zijn gezicht. niet zacht, maar ook niet knoerdhard. 'Ik hoop dat je nu tevreden,' bent zeg ik nors.

    [Moet gaan. Even koken en daarna tennissen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Ik trek een zielig gezicht en draai me om. maar in plaats van weg te lopen draai ik me om en gooi haar zo zacht mogelijk op het bed. Haar armen pin ik naast haar lichaam en ik ga in kleermakerzit op haar zitten.
    "Heel tevreden dankje," zeg ik met een glimlach


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk hem verbouwereerd aan en negeer zijn gewicht op de mijne. 'Wat?!' ik frons mijn wenkbrauwen. 'En wat heb je me geleerd? Wat moest ik ervan oppikken? Dat je ze bedankt als ze je slaan? Dat je op ze gaat zitten? Dat je het leuk vindt om geslagen te worden?' Ik begreep er helemaal niks van. Ik deed niet eens mijn best om me los te trekken. Ik kon het gewoon niet begrijpen. Wat was zijn doel?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Een schampere lach verliet Eleadora haar lippen toen Julio maffe bewegingen maakten, en vervolgens wegdraaiden. Bang voor een andere water plens. "Denk maar niet dat je er zo makkelijk vanaf komt" zei ze met een kleine grijns die haar mondhoek omhoog liet krullen. Met opgeheven hoofd draaiden Eleadora een pirouette richting Julio, waardoor het water in een straal uit haar flesje vloog en vervolgens in natte stralen zijn lijf raakten, en een deel van zijn gezicht.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Dacht ik niet" Grijns ik, waarna ik een pirouette terug draai en zo ook weer wat water uit mijn flesje op haar lichaam laat belanden. Het is net een battle waarin we toch weer samen dansen, aangezien we elkaar uit dagen en toch weer samen een choreo dansen..


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Even eten :Y)]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Olaa Luke?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Eten también]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Gemeen,' kreun ik zacht als hij kusjes in mijn nek geeft. En zijn hand glijdt onder mijn shirtje en ik bijt op mijn lip en sluit genietend mijn ogen. Ik kreun een keer zijn naam. Ik kan amper wat. Mijn nagels glijden over zijn rug heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "Nee, nee en nee. Ik leer je dat je me niet moet onderschatten. Ik kan ze aan op," ik slikte even," gruwelijke en minder gruwelijke manieren. Probeer me nog eens te slaan." zeg ik en ze probeerde het, maar lag onmiddelijk weer op bed.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque