• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Happy B-Day! En ben er weer en Deem begrijp het nog steeds niet, whaha en welke scene is het nou, waar speelt het zich af... :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [NAAOOOMMMIII ^.^

    En thanks :3 ik ga vanavond lekker feest vieren met de familie :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    (...)

    [Nog ff een paar reacties xD]

    Julio Martinéz
    De dans lijkt maar door en door te gaan, maar het verveelt me niet. Doordat mijn rug niet zo heel veel hoeft te bewegen doen mijn verwondingen amper tot geen pijn en kan ik toch dansen, het geluk voelen wat ik altijd voel wanneer ik dans.. De muziek komt langzaam tot een einde, veel te snel natuurlijk, en ik laat mijn bewegingen met de maat meegaan. Ik laat Eleadora in een mooie draai uitkomen zodat ze weer half hangt, trek haar overeind als de muziek helemaal is weggestorven, ook uit mijn hoofd, en druk dan een kus op haar lippen. Haar niet meer aanraken of niet, ik doe het gewoon.


    [FF een quote, maar serious people, lees plz het verhaal van Myrthe (TheSeasons)!! Ik heb hem nu ook helemaal bijgelezen en nu maak ik reclame XD ]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:33 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [GEFELICITEERD JAIMS!

    En uhm... In die scene met het nichtje. Dat hij wakker wordt en dan wekt dat nichtje hem en dan gaan ze samen dansen:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Thaaanks ^.^ ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij trekt zijn shirt uit en ik kijk er even naar, naar zijn lichaam. Zijn handen liggen op mijn middel en langzaam strelend gaan die naar boven. Eerst naar de zijkant van mijn borsten en dan legt hij er een langzaam, voorzichtig op. Hij begint die zacht te kneden en ik kreun gesmoord tegen zijn lippen aan. Ik bijt op zijn lip en ga met mijn handen snel en vurig over zijn borstkas.


    Joshua Gayle

    Ik grinnik even als ze kreunt. 'Do you like it?' vraag ik dan hees grijnzend en druk nu mijn lippen in haar nek en begin daar weer kusjes te geven en laat nu een han onder haar shirtje glijden en streel haar buik en ga langzaam omhoog, de ander laat ik nog steeds op haar borst liggen en grijns dan even tegen haar nek aan en ga dan weer door met kusjes geven.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Gemeen,' kreun ik zacht als hij kusjes in mijn nek geeft. En zijn hand glijdt onder mijn shirtje en ik bijt op mijn lip en sluit genietend mijn ogen. Ik kreun een keer zijn naam. Ik kan amper wat. Mijn nagels glijden over zijn rug heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Nala
    Mijn ogen vielen toe. Begrijp me niet verkeerd. Het leken me enorm leuke films, maar het lange gebabbel had mijn toch al vermoeide geest in slaap laten vallen.
    "Hmm, ja... klink leuk... Mulan... ja...mooi..." murmelde ik zacht. Al bijna niet meer beseffend dat ik tegen hem aan het spreken was, mijn gedachten waren al ver weg.
    Mijn hand lag gebald tegen mijn wang en mijn mond hing een stukje open, wat ik steeds zo haatte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ij mompel Iets onverstaanbaars. 'Ja vast,' mompel ik erachteraan. 'Dat zeggen ze allemaal. En toc komen ze blauw terug.' Ij bijt op mijn liP en draai ke Oo mijn rug. Ik staar naar het plafond en kijk Luke niet aan. 'Ik snap niet Waaron je zo nodig risico moet nemen.'

    [16.00 thuis]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    'Ik en meewter? Ben je gek?!' Ik lach even. 'Nu....' Ij denk na, maar kan zo snel niks verzinnen. 'Nu een kus,' grijns ik en druk een kusje Op haar wang. 'Nee nu beginnen we met echt dansen. Ik sta achter je dus misschien is het vet om....' Ij denk na. Dan pak ik haar handen beet en strek ze. Haar rug staat nu tegen mijn buik aan. Ik begin met mijn linker arm en til die omhoog. Dan volgt linker schouder, rechter schouder en dan rechter arm. Het is een vloeiende beweging. 'Misshien dat?' Ik laat haar handen los en wacht haar reactie af. 'En daarna draai ik je een rondje zodat je naast me staat?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Nala valt bijna in slaap door alle dingen die ik zeg. Ik zou kunnen denken dat ik saai ben, maar ik weet gewoon dat ze heel moe is. Ik praat gewoon zacht verser over dingen totdat ik zeker weet dat ze in slaap valt. Ik grinnik zachtjes als ik zie dat haar mond half open ligt. Ik wrijf zachtjes over haar haren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Kleine blosjes zaten op haar wangen terwijl ze hem aankeek. "Kon je het weer niet laten om me te kussen?" Zei ze grinnikend waarna ze nu ook zelf, een kus op zijn lippen drukten. Eleadora plaatsten haar hand op zijn wang waarna ze deze streelden met haar duim en glimlachten, en zichzelf vervolgens los maakten uit zijn greep. Eleadora gritsten naar een flesje water waarna ze de dop open draaiden en een slok nam, terwijl ze hem aankeek. De verleiding was groot, zo groot om het water in zijn gezicht te gooien. Een kleine grijns liet haar mondhoek omhoog krullen, waarna ze wat water in zijn gezicht gooiden en lachten.

    [Whaha XD Voel je vooral niet verplicht om het te lezen XD]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ij mompel Iets onverstaanbaars. 'Ja vast,' mompel ik erachteraan. 'Dat zeggen ze allemaal. En toc komen ze blauw terug.' Ij bijt op mijn liP en draai ke Oo mijn rug. Ik staar naar het plafond en kijk Luke niet aan. 'Ik snap niet Waaron je zo nodig risico moet nemen.'

    [16.00 thuis]


    Luke Moore

    Ik sloot mijn ogen en schudde mijn hoofd. Ik liep naar haar toe.
    "Sla me," beval ik haar, "Amy, sla me," zeg ik.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Je mist iets als je het niet doet :Y)]

    Julio Martinéz
    Even kijk ik verbaasd, dan verontwaardigd, en dan herpak ik mezelf en grijns breed. "Weet je toch" Lachend pak ik mijn eigen flesje water en gooi een klein beetje van de inhoud ook op haar gezicht. "Kan ik ook" Ik kijk haar nep-serieus aan en laat mijn uitdrukking dan veranderen tot plagerig. Op de maat van de muziek maak ik wat maffe pasjes terwijl ik langzaam van haar weg draai zodat een nieuwe lading water me niet kan raken.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amy Michels

    Ik ga verbaasd recht op zitten. 'Wat? Nee!' Ik kijk hem verbaasd aan en raap mijn t- shirt van de grond op. Ik trek die vlug aan. Ik kijk hem recht aan. 'Ik ga je niet slaan?! Waarom zou ik?' Ik begreep zijn hele doel niet. 'Je kan me niet bevelen je te slaan! Ik ga je niet onnodig pijn doen!' Ik begreep er helemaal niks van. Hem slaan? Waarom zou ik?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne