• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ja en Levi is nog steeds lonely.... Sad for him..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Olivia Severance

    Ik zie dat ze even moet lachen om de naam Pepper en kijkt me dan aan. 'Ik ben Charlynn, maar zeg maar Charly.' zegt ze dan glimlachend waardoor er kuiltjes in haar wangen ontstaan. Dan kijkt ze naar Richard.'Hey het is je gelukt eentje te vangen.' zegt ze dan enthousiast. Ik lach nu ook even. 'Hey Charly, wil je een stukje gaan wandelen, op onderzoek uit gaan?' zeg ik met een grijns.

    - even gedaan omdat Elly er niet is, ga wel zo van Q af :c -


    Shit Could Be Worse.

    -Truste-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner
    Ik had alle takjes al weer gedumpt bij de grot en ik had alle onbelangrijke spullen daar ook gedumpt. Ik was nu opzoek naar iets van eten ofzo, eigenlijk was ik nieuwschierig naar de andere mensen, het begon te schemeren. Vanaf een afstandje kon ik ze zien staan in het water, blijkbaar aan het vissen met speren. Ik kwam langs een bosje met fel oranje besjes, maar ik kende deze besjes toch? Ja van de duinen, waar ik altijd geen ging met mijn opa. Ik plukte een besje en stak het in mijn mond, ze waren nog iets te zuur maar wel eetbaar en vol vitaminen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [maar anders word hij herkend xD misschien komt hij langs als het donker is, dan herkennen ze hem niet :P]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik kijk even Richard aan en dan Olivia weer en knik dan. 'Tuurlijk.' zeg ik dan. 'Ik wil wel wat meer zien van het eiland.' zeg ik dan en begin te lopen met Olivia. 'Maar gaat alles goed met je? Na het ongeluk.' vraag ik dan en kijk haar aan en bijt op mijn lip.

    [Oke, beetje inspi loos...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [oh gawd, als je maar niet de rotsen op gaat xD dan kom je bij Levi in de buurt]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Het begint toch te schemeren dus... Of dat ze heel dicht in de beurt komen en dan herkent Levi een van hun ofsoo, dus hij kan ze wel zien maar zij hem niet. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dan spring hij gewoon achter dat bosje waar hij staat, meteenstommedramatisesprong, XD]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ja, whaha! Zie het al voor me met zo'n karate sprong, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Olivia Severance
    'Tuurlijk.' zeg ik dan. 'Ik wil wel wat meer zien van het eiland.' zegt ze dan en begin te lopen. 'Maar gaat alles goed met je? Na het ongeluk.' vraag ze dan en zie haar op haar lip bijten. 'Ja, ik heb alleen een beetje pijn in mijn arm maar ik weet niet waar dat van is.. en jij?' Ik kijk haar weer aan. Ze heeft hele mooie ogen denk ik bij mezelf. Totaal niet verkeerd, maar goed, ik moet me niet weer laten gaan. Ik wil niet weer door die rot periode gaan. Die periode van pijn. Ik heb het nu best wel gezien met de liefde. Dan kijk ik weer naar het rustig golvende water en voel hoe de warme zon op me schijnt.

    -Okeeyy ik lees ff nog reactie maybe reageer ik nog dan ga ik slapen (: -


    Shit Could Be Worse.

    -Ik ga slapen, welterusten X!-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Reageer ook morgen, ga ook slapen... Weltrusten And sweet dreams!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ryan Stevens
    Richard en Charly zijn met een meisje aan het praten wat vederop en ik pal de spreer die David net gegooit had uit het zand. Ik loop het water in en kijk naar de vissen. Dan steek ik en heb grlijk een vis te pakken. Ik grijns en loop het water uit. 'waar moet ik die vis laten?' vraag ik aan David. Ondertussen hou ike vis zo'n beetje voor zijn neus en kijk hem lachend aan.

    David Cooper Andrews

    Ik schrik op wanneer er ineens een vis voor mijn neus hangt. "Uh, pak wat van die kledingstukken en leg ze daarnop, dan maak ik ze straks wel schoon." Glimlach ik en duw de stok met de vis eraan met een vinger opzij, dan ga ik weer verder met de laatste tak.
    "Heb je toevallig een bril of aansteken of een vergrootglas?" vraag ik dan zonder van mijn werkje op de kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.