• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ryan Stevens
    'dan ga ik wel gezellig met jou' zeg ik en trek hem overeind. 'we zien jullie straks wel terug op de plek' zeg ik en trek daarna David mee het bos in. Ik spring even op en neer en kijk dan om me heen. 'nou wat voor eten zou je willen?' vraag ik lachend.

    David Cooper Andrews.
    -Coop-

    Ryan trekt me mee het bos in en ik trek mezelf los. Dan kijk ik naar beneden. "Straks verdwalen we." zeg ik zacht en kijk Ryan heel even aan, snel kijk ik weer weg. Dan stop ik mijn handen in mijn zak en beweeg wat met mijn voet over de grond. "Er is geen eten." zeg ik daarna.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    Ik grijns en kijk hem aan. 'aah nee joh, en anders heb je mij toch' zeg ik lachend en kijk hem daarna aan. 'nee maar we verdwalen niet joh' zeg ik met een glimlach. 'hoe bedoel je, er is geen eten?' vraag ik en beetje bezorgt. Zou hier echt geen eten zijn? Dan gaan we dood! Ik wil nog niet dood. Ik bijt op me lip en.kijk om me heen. 'er is vast wel eten'

    David Cooper Andrews

    Ik krap even mijn achterhoofd.
    "Je kunt twee maanden zonder eten, drinken is belangrijker." zeg ik dan zacht. Sommige noemen mij een betweter, nerd, uitslover.
    "Dat is wetenschappelijk bepaald." zeg ik er snel achteraan. Ik haal mijn handen uit mijn zak en friemel wat met mijn vingers. "Sorry." zeg ik snel en kijk naar beneden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    ik knik een beetje en kijk hem aan. 'ik ben blij dat je dat allemaal weet' zeg ik lachend en.kijk hem aan. 'is hier dan echt helemaal niks eetbaars?' vraag ik en kijk hem vsrbaast aan. 'hoezi sorry?' vraag ik hem en kijk hem aan. Hij was best verlegen, een beetje tegenovergestelde van mij. Ik was vaak ook best druk. Ik leg mijn hand op.mijn schouder en kijk hem aan. 'waarom zo verlegen?'

    David Cooper Andrews
    -Nu Dave-

    Ik schudt mijn schouder los. "Ik bén niet verlegen." snauw ik en sla zijn hand van mijn schouder. "En, eten? Het zal er best wel zijn." zeg ik en begin te lopen. We komen uit in een drassig gebied en ik zucht. "Fijn!" roep ik luid en steek mijn armen in de lucht. "Serieus!?" schreeuw ik door het bos heen. Ik begin rustig door het drassige gedeelte te lopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Richard droven

    Na, voor mijn gevoel uren te hebben gelopen zie ik nog geen mensen. Uitgeput ga ik daarom maar onder een boom zitten. Ik probeer er niet aan te denken dat ik nog steeds niemand heb gezien. Als ik rond kijk valt mijn blik op een kokosnoot die op de grond ligt. Eindelijk eten

    (wil iemand Richard ontmoeten?)


    Can't control my second personality

    Ryan Stevens
    ik bijt op mijn lip en kijk bem verbaast na. 'wat is dit joh? Dus is rustig'.mompel ik en been hem.gauw achterna. 'waarom doe je ineens zo anders?' vraag ik verbaast en kijk hem aan. Ik ga voor hem aan en hou hem tegen. 'je zei net zelf, er is hier bijna geen eten, vast wat maar niet veel' zeg ik en.kijk even.om me heen.

    David Cooper Andrews
    -Dave-
    "Wattefack lul jij! Dat heb ik nooit gezegd." zeg ik en geef Ryan een duw opzij. "Er is heus wel eten. Kijk daar bijvoorbeeld!" ik wijs naar een jongen die aan een kokosnoot zit te eten. [Richard dus] Ik loop naar hem toe en pak de kokosnoot uit zijn handen. "Kijk; Eten!" zeg ik bot en gooi het weer terug naar de jongen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    ik kijk naar David en schud mijn hoofd lichtjes. Waar sloeg dit toch op? Net vond ik hem veel aardiger en zo. Ik kijk hem aan. 'ja ja eten' mompel ik en kijk naar een palmboom waar wat hoger er meer hangen. Ik bijt op.mijn lip en klim dan via een dichtbijstaande boom omhoog om zo en paar kokosnoten te pakken te krijgen. Ik klim de boom.weer uit en.kijk naar de jongen. 'heey, ik ben Ryan' zeg ik met een glimlach en kijk even naar Dylan. 'hier en.kokosnoot' mompel ik en duw er een in zijn handen..

    [Ben er weer! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Matt is off dus kan nu niks doen...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Richard droven

    Voordat ik het door heb komen er opeens twee jongens op me af lopen, de een ruk de kokosnoot uit me hand. Ik realiseer me dat zij ook op de boot zaten. "hey, ik ben Richard, jullie zaten toch ook op de boot?" vroeg ik. Hoewel de ene jongen overduidelijk wat bot was vond ik ze toch beide aardig. Of ik was gewoon wanhopig naar menselijk contact


    Can't control my second personality

    David Cooper Everson

    Ik kijk Ryan aan. "Dánk je." Zeg ik droogjes en kijk naar de kokosnoot. Waarom doet hij moeite om kokosnoten te pakken?Ze zijn nog nieteens helenaal gerijpt.
    "Tja en toen moest je ze een aantal dagen laten liggen." Ik kijk Ryan met een scheve grijns aan. Dan stop ik de kokosnoot onder mijn shirt en kijk naar de jongen op de grond. "Ik ben Dave." Zeg ik bot als de jongen zich voorstelt.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 20:56 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan Charlynn ook naar David, Richard en Ryan komen anders kan ik niks doen....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp